SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX - HERACLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosz: 'Bij alle tegengoals werd lachwekkend verdedigd'
De Boer: 'We zijn heel blij met Jasper'
Schöne: 'Deze overwinning zegt genoeg'
Vermeer: 'Het was een doorgebroken speler dus je kunt hem geven'
Castillion: 'Ik ga weg bij Ajax'
1 AJAX 66
2 VITESSE 61
3 PSV 60
4 FEYENOORD 60quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
EredivisieLive.nl
Eriksen: 'We hebben een goede zet gedaan'
Gullit: 'Ajax is gewend om met de druk om te gaan'
Boerrigter: 'Ik weet niet wat Pieters aan het doen was'
Advocaat: 'Nu maar voor de tweede plek gaan'
De Boer: 'PSV was rijp voor de slacht'
Lens: 'Leek net alsof zij thuis speelden'
Advocaat: 'Als we geen kampioen worden, ben ik weg'
NOS.nl
Van Bommel: 'Als je verliest, valt het nooit mee'
Jermaine Lens: 'Lens telt zijn twee doelpunten niet'
Een mooie week voor Kuipers
De Boer: 'Dik en dik verdiend'
Advocaat: 'Lag vandaag niet alleen aan defensie'
Christian Eriksen: 'Hadden het eerder moeten afmaken'
Cillessen genoot van de druk
Oh.
Maar daar typ ik ook helemaal niets over. Ik houd er alleen niet zo van als mensen afgeven op iemand die zijn seizoenkaart opzegt - wat de reden dan ook mag zijn - en de persoon zelf helemaal geen scc heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Triptamine2 het volgende:
Daarbij zegt het hebben van een seizoenskaart niks over hoeveel je van je club houdt. Ik heb er inderdaad geen, maar dat maakt mij niet minder supporter en dat is niet omdat ik er niet wil zijn.
Wat is daar dan de precieze redenatie achter? Oftewel, waarom mag ik niet lachen om iemand die zijn SCC opzegt als ik er zelf geen heb?quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Maar daar typ ik ook helemaal niets over. Ik houd er alleen niet zo van als mensen afgeven op iemand die zijn seizoenkaart opzegt - wat de reden dan ook mag zijn - en de persoon zelf helemaal geen scc heeft.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sulejmani op kampioensfeestRotte tomaten gooien
Dat ik er niet van houd, zegt niet dat het niet mag. Natuurlijk mag het, maar ik vind het nogal vreemd. Je bent zelf namelijk niet in dezelfde positie als de persoon die je uitlacht.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Wat is daar dan de precieze redenatie achter? Oftewel, waarom mag ik niet lachen om iemand die zijn SCC opzegt als ik er zelf geen heb?
Leg uit, alsjeblieft.
Nee diagonaaltje laten pakken bij de Febo. De tering wat haat ik die vent.quote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sulejmani op kampioensfeestRotte tomaten gooien
- In alle lagen van de organisatie ex Ajax spelers.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef tammepiet het volgende:
Zwarte cijfers.
Een selectie die geheel door de Boer is samengesteld.
16 miljoen CL inkomsten.
32 keer kampioen, psv 22, fey 14.
Ideale onderhandelingspositie nieuwe sponsor.
Sulejmani de deur uit.
Ajax, godverdomme wat ga je lekker.
We kunnen ook allemaal frituurtroep naar hem gooien.quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nee diagonaaltje laten pakken bij de Febo. De tering wat haat ik die vent.
Dus er kan pas, volgens jouw definitie van humor, over iets gelachen worden als je in dezelfde positie zit?quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat ik er niet van houd, zegt niet dat het niet mag. Natuurlijk mag het, maar ik vind het nogal vreemd. Je bent zelf namelijk niet in dezelfde positie als de persoon die je uitlacht.
Hij heeft een ietwat zure kijk op het leven.quote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dus er kan pas, volgens jouw definitie van humor, over iets gelachen worden als je in dezelfde positie zit?
Voor 20 miljoen krijgt City niet eens Ronald, laat staan Frank.quote:
Nogal.quote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft een ietwat zure kijk op het leven.
Mijn punt is duidelijk. Je mag doen wat je wilt doen, ik snap het niet zo. Jij snapt mij niet. Prima.quote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dus er kan pas, volgens jouw definitie van humor, over iets gelachen worden als je in dezelfde positie zit?
Daarom moet hij mee. Mag hij de muziek draaien.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Laat Sulejmani gewoon meedoen met dat feest
Hij heeft toch ook een paar wedstrijden gespeeld dit jaar? en hij zeurt ook niet
Die vieze El Hamdaoui deed men ook toejuichen op de huldiging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |