Mag jij vinden. Ik zou ze ook graag kampioen willen zien maar aan de andere kant tja..quote:Op zondag 14 april 2013 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit slaat helemaal nergens op, ik gun het dit PSV nu ook niet, niet omdat ze allemaal gekocht zijn maar omdat ze totaal geen inzet hebben.
Ik gunde dit PSV juist niet, omdat Brands dan gaat denken dat hij slim gehandeld heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien heel club/fan onwaardig om te zeggen maar ergens vind ik het ook wel 'leuk' dat PSV geen kampioen is. Je hoort ook niet een titel te kunnen kopen, niet op deze manier in ieder geval. Met sportief gewonnen geld prima, maar op deze manier..
Hopelijk worden ze nu eindelijk wakker bij PSV.
Dat zit er allemaal in met wat ik bedoel.quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gunde dit PSV juist niet, omdat Brands dan gaat denken dat hij slim gehandeld heeft.
Laat hem dat zelf ff bekendmaken.quote:
Niet chique inderdaad. Maar ach het is van Bommel maar nooit wat betekent op internationaal niveau.quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef rubbereend het volgende:
als dat echt waar is mat Pierre op het kanonwtf denk je nou om dat op TV te roepen
quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Niet chique inderdaad. Maar ach het is van Bommel maar nooit wat betekent op internationaal niveau.
Heb je helemaal gelijk in jaquote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien heel club/fan onwaardig om te zeggen
quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Doublepain het volgende:
Piair is dus uitgenodigd voor zijn afscheidswedstrijd, maar die kan nu mooi een streep erdoorheen zetten
PRIMEUR
AFSCHEIDSWEDSTRIJD GAAT DUS VOOR DE 100 JARIGE JUBILEUM KOMEN IPV PSV - BARCA
Waarom niet? Anders had het morgenochtend in de Telegraaf gestaanquote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef rubbereend het volgende:
als dat echt waar is mat Pierre op het kanonwtf denk je nou om dat op TV te roepen
quote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Thijs wie?
Follow @Doublepain voor alle primeurs
RTRTRTtwitter:
Hey HMF, Feyenoord kampioen toch?quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Ik vraag me af of de mening van de PSV-supporter hier inmiddels veranderd is ten aanzien van jullie Technisch Directeur Brands?
Ik heb hier maanden meegelezen en zag een supporter van mijn cluppie (Calandlijn?) nogal hard op hem inhakken. Maar volgens een aantal van jullie had hij alles goed gedaan. Begint nu te dagen dat dit anders zou kunnen zijn, helemaal met de potentiele inkomstenderving als gevolg van de Europese Commissie / Europees Hof van Justitie?
En maken jullie je dan geen zorgen over de toekomst? Stel nou dat PSV geen champions league haalt, dan komen jullie zeker in erge financiele problemen (hetzelfde idee als bij Feijenoord een aantal jaar terug, toen we miljoenen over de brug knalden en geen Europees voetbal haalden)?
HMF.quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Ik vraag me af of de mening van de PSV-supporter hier inmiddels veranderd is ten aanzien van jullie Technisch Directeur Brands?
Ik heb hier maanden meegelezen en zag een supporter van mijn cluppie (Calandlijn?) nogal hard op hem inhakken. Maar volgens een aantal van jullie had hij alles goed gedaan. Begint nu te dagen dat dit anders zou kunnen zijn, helemaal met de potentiele inkomstenderving als gevolg van de Europese Commissie / Europees Hof van Justitie?
En maken jullie je dan geen zorgen over de toekomst? Stel nou dat PSV geen champions league haalt, dan komen jullie zeker in erge financiele problemen (hetzelfde idee als bij Feijenoord een aantal jaar terug, toen we miljoenen over de brug knalden en geen Europees voetbal haalden)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |