liever kampioen van de armoede dan runnerup van de armoede.quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef eight het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede ben ik het wel mee eens. Het spel van Ajax overtuigt niet maar toch halen ze nu al 3 jaar op rij uitstekende resultaten in de 2e helft vd competitie.
Wat een Calimero zeg.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:Stefan_Kuijpers twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:07:23Wel triest, Ajax wordt voor de derde keer op rij kampioen. Zeker zo triest is dat het voor de derde keer de kampioen van de armoede wordt. reageer retweet
Sukkeltje sukkeltje sukkeltjeee!twitter:Stefan_Kuijpers twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:08:58ajax: 3x kampioen worden omdat PSV faalt. Dus niet op eigen kracht. Arrogantie is dus niet gepast Ajacieden. reageer retweet
Hij reageert alleen maar op 1 Ajacied.quote:Op zondag 14 april 2013 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
ie op allemaal Ajacieden gaat reageren
quote:Op zondag 14 april 2013 22:17 schreef rubbereend het volgende:
Titel = Titel
kampioen van de armoede is onzin
Ik niet eens stiekemquote:Op zondag 14 april 2013 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat soort supporters heeft elke club. Stiekem geniet ik hier wel een beetje van overigens.
Dat is dan vader en leider van een bedrijfquote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik niet eens stiekem. Het is toch heerlijk om zo'n frusti-calimero-zakenpikboer zijn domme tweets te lezen.
Klopt. Ajax haalt het maximale terwijl ze eigenlijk een vrije matige periode beleven.quote:Op zondag 14 april 2013 22:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
liever kampioen van de armoede dan runnerup van de armoede.
Stiekem? Dit is nou nagenieten!quote:Op zondag 14 april 2013 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat soort supporters heeft elke club. Stiekem geniet ik hier wel een beetje van overigens.
Gozer je lult hier te veel man. Hij reageert maar op 1 Ajacied en Twitter is gemaakt om mensen hun mening te laten geven. Dus is niet moeilijk om domme Tweets te vinden. Doe niet alsof je iets knap heb gedaan aub.quote:Op zondag 14 april 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is dan vader en leider van een bedrijf.
Triest!
Het houdt niet op.. Niet vanzelf..quote:
willems leek er door heen te zitten, zoals ook Lens en Marcelo dat waren.quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef rubbereend het volgende:
Pieters in laten vallen zonder ritme na in 1 jaar nauwelijks gespeeld te hebben vond ik trouwens wel wat optimistisch.
Volgens mij liepen er 3 spelers met kramp voor de 85ste minuut bij psv. Bizar voor een NL topclub. Enorm slecht.quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
willems leek er door heen te zitten, zoals ook Lens en Marcelo dat waren.
Was een vrij groot verschil in conditioneel vermogen tussen beide teams.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
willems leek er door heen te zitten, zoals ook Lens en Marcelo dat waren.
Was een vrij groot verschil in conditioneel vermogen tussen beide teams.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij liepen er 3 spelers met kramp voor de 85ste minuut bij psv. Bizar voor een NL topclub. Enorm slecht.
Klopt, maarja we hebben niks anders.quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef rubbereend het volgende:
Pieters in laten vallen zonder ritme na in 1 jaar nauwelijks gespeeld te hebben vond ik trouwens wel wat optimistisch.
Je zou van een "toptrainer" verwachten dat ie na de Engelaar wissel tegen Feyenoord wijzer was geworden ja.quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef rubbereend het volgende:
Dit slaat helemaal nergens op, ik gun het dit PSV nu ook niet, niet omdat ze allemaal gekocht zijn maar omdat ze totaal geen inzet hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien heel club/fan onwaardig om te zeggen maar ergens vind ik het ook wel 'leuk' dat PSV geen kampioen is. Je hoort ook niet een titel te kunnen kopen, niet op deze manier in ieder geval. Met sportief gewonnen geld prima, maar op deze manier..
Hopelijk worden ze nu eindelijk wakker bij PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |