Ja oké.quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vrijwel geen één club betaalt ineensMaar PSV betaalt evengoed weer in delen voor een speler die komt
En 2 maanden later verkopen ze hem ook nog met winstquote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij hebben we alleen van Anzhi alles in ineens gekregen toch?
terwijl hij niet voldeedquote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En 2 maanden later verkopen ze hem ook nog met winst
Je weet toch dat ze zo geld witwassen daar hé?quote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En 2 maanden later verkopen ze hem ook nog met winst
Erik Pieters, is that you?quote:Op zondag 14 april 2013 21:36 schreef FL_Freak het volgende:
En ik ben weer thuis. Kampioenschap zelf verspeeld.
Ik zie die 1-2 van Eriksen nu, wat doet die gekke Atiba dan? Net alsof Fischer hem aan een ketting heeft ofzo, hij loopt er gewoon achteraan en laat een compleet gat achter.quote:
1-2 was ook beroerd verdedigd jaquote:Op zondag 14 april 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie die 1-2 van Eriksen nu, wat doet die gekke Atiba dan? Net alsof Fischer hem aan een ketting heeft ofzo, hij loopt er gewoon achteraan en laat een compleet gat achter.
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig voor hem dat hij constant misbruikt wordt op de RB positie. Waarom speelt PSV niet gewoon met Brenet?quote:Op zondag 14 april 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie die 1-2 van Eriksen nu, wat doet die gekke Atiba dan? Net alsof Fischer hem aan een ketting heeft ofzo, hij loopt er gewoon achteraan en laat een compleet gat achter.
nee de 1-1 danquote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1-2 was ook beroerd verdedigd ja0-1 ook
Die bakt er helaas al weinig van bij Jong PSV.quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig voor hem dat hij constant misbruikt wordt op de RB positie. Waarom speelt PSV niet gewoon met Brenet?
quote:
Advocaat...quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig voor hem dat hij constant misbruikt wordt op de RB positie. Waarom speelt PSV niet gewoon met Brenet?
Hutch kan niet eens bij zijn man blijven defensiefquote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die bakt er helaas al weinig van bij Jong PSV.
Hutch is stukken beter...
Tegen Jong Ajax was hij de beste bij Jong PSV maar dat schijnt zijn enige goeie wedstrijd te zijn geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die bakt er helaas al weinig van bij Jong PSV.
Hutch is stukken beter...
Als hij echt zo goed was geweest dan had hij gespeeld.quote:Op zondag 14 april 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tegen Jong Ajax was hij de beste bij Jong PSV maar dat schijnt zijn enige goeie wedstrijd te zijn geweest.
Kijk gewoon zelf naar de interview en je ziet dat hij het niet op zo'n domme manier zegt:quote:
hmmmmquote:Op zondag 14 april 2013 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kijk gewoon zelf naar de interview en je ziet dat hij het niet op zo'n domme manier zegt:
http://eredivisielive.nl/(...)m-heel-erg-zuur.html
dus Marcelo is echt zo goed, want hij speelt.quote:Op zondag 14 april 2013 22:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed was geweest dan had hij gespeeld.
PSV moet het in de toekomst hebben van de lichting achter die van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |