Eerlijk gezegd vind ik het ook hoog tijd worden dat er koppen gaan rollen, voornamelijk die van Brands dan...quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef Chase_Utley het volgende:
“@Tussendelinies: PSV verovert dit seizoen gemiddeld 2 punten per duel. Rutten werd ontslagen met moyenne van 2,10 in bijna 3 jaar. (via @sportzeloot)”
ik weet niet of PSV het kan veroorloven om zijn contract af te kopen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het ook hoog tijd worden dat er koppen gaan rollen, voornamelijk die van Brands dan...
ik weet niet wat voor een contract hij heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik weet niet of PSV het kan veroorloven om zijn contract af te kopen.
toch nog tot 2014 met 600k per jaar?quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor een contract hij heeft.
geen idee. Maar dan zou het dus maximaal 6 ton kosten.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
toch nog tot 2014 met 600k per jaar?
ja, plus nog salaris voor een nieuwe.quote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee. Maar dan zou het dus maximaal 6 ton kosten.
Valt weinig te bouwen als de technisch directeur al je aankopen bepaalt en ontkent dat de verdediging grote problemen heeftquote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef rubbereend het volgende:
Nou, zoals verwacht dus.
Voor volgend jaar maar opruiming houden en dan mag Cocu bouwen aan wat nieuws
die kop moet dus ook rollen, lijkt me vrij duidelijkquote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt weinig te bouwen als de technisch directeur al je aankopen bepaalt en ontkent dat de verdediging grote problemen heeft
En spelers ook.quote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het ook hoog tijd worden dat er koppen gaan rollen, voornamelijk die van Brands dan...
En al je geld op is.quote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt weinig te bouwen als de technisch directeur al je aankopen bepaalt en ontkent dat de verdediging grote problemen heeft
Waarom? Ik vind dat de kwalitatief sterkste ploeg vandaag heeft gewonnen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:36 schreef FL_Freak het volgende:
En ik ben weer thuis. Kampioenschap zelf verspeeld.
waarom? Er gaan spelers, je kan alleen geen hele dure spelers terugkopen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
En al je geld op is.
Als PSV de CL niet haalt hebben ze een heel groot probleem.
Wie gaat er dan ? Strootman voor 30 miljoen zeker.quote:Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom? Er gaan spelers, je kan alleen geen hele dure spelers terugkopen.
Strootman, 15-20quote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ? Strootman voor 30 miljoen zeker.
Wat verkocht? Grond?quote:Op zondag 14 april 2013 20:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Niet veel aan de hand. Alleen weinig te investeren. Kunnen pas aankopen doen als er verkocht is.
Dan moet je 5 nieuwe spelers halen, Brandts haalt ze alleen uit zijn netwerk, dus die kosten ook min 5 miljoen het stukquote:Op zondag 14 april 2013 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Strootman, 15-20
Toivonen paar miljoen
Derijck, grijpstuiver
Hutch voor niks
Bommel zal wel stoppen
Lens, wil weg, blijft, wil weg, blijft,.... maar zal wel gaan. Miljoen of 5 a 6 moet je altijd kunnen vangen
Marcello, Barcelona voor veel geld
Dat Brands een onderdeel van het probleem is waren we hier wel uitquote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan moet je 5 nieuwe spelers halen, Brandts haalt ze alleen uit zijn netwerk, dus die kosten ook min 5 miljoen het stuk![]()
Ws Altidore en Viergever ofzo.
en volgende week verspeelt sowieso 1 concurrent van jullie punten.quote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Strijden voor plek 2.
Gelukkig ook puntverlies bij de concurrentenPositief bekijken.
Dat wil ik nog wel eens zien en ook al krijg je dat dan zal het waarschijnlijk in termijnen zijn. Niet veel clubs betalen alles meer zo.quote:
vrijwel geen één club betaalt ineensquote:Op zondag 14 april 2013 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens zien en ook al krijg je dat dan zal het waarschijnlijk in termijnen zijn. Niet veel clubs betalen alles meer zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |