abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125294833
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wijnaldum met een 1-jarig contract voor 5mio verkopen en Fer idem is in mijn ogen geniaal geweest. Financieel gezien iniedergeval. Janmaat is toch een goede aankoop lijkt me..(?) De nieuwe sponsorovereenkomst en de overname van Pelle (de prijs +contractduur, gezien oa zijn leeftijd) vind ik dan weer aparter.
Pelle was een schot in de roos man! Een jongen als Fer hadden we goed kunnen gebruiken in de rol die immers nu vertolkt maar dan met meer baltechniek, en Wijnaldum was gewoon een perfecte tien die gewoon kan scoren! Dat mist Feijenoord namelijk gewoon enorm, scoringspotentieel. :(

quote:
Al combineer ik vGeel zijn goede aankopen/verkopen etc meer met geluk, hetzelfde als dat van Koeman. Dat wat bij Brands juist ontbreekt. Maarja, wat verwacht je als je zo makkelijk spelers voor zulke prijzen koopt, en deze verdediging gewoon laat staan.. Ik verbaas me er toch elke keer weer over.
geluk dwing je af zegt men ook wel eens ;). Maar kan niet zeggen dat MvG het geweldig doet. Jongens als goossens, vormer et cetera, wat een brandhout :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')