Het meest schrijnende was nog wel die wel/niet penalty met van Bommel. Hoe de Rijck toen verdedigde zeg. Die stapte gewoon opzij.quote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat dat het enige is wat enigszins kan?
Derijck heeft wel vaker kortsluiting in zijn kop en doet dan zoiets....quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef jakees het volgende:
[..]
Het meest schrijnende was nog wel die wel/niet penalty met van Bommel. Hoe de Rijck toen verdedigde zeg. Die stapte gewoon opzij.
Wat ik voor het seizoen al dacht.. maar waarom moet hij dan zo'n kut bakkes er bij trekkenquote:
Hij blundert al het hele seizoen in elk elftal. Wat mij betreft wel onnodig geslachtofferd na PEC(?), als je hem dan de kans geeft doe dat dan ook echt.quote:
Advocaat speelt nooit 2 wedstrijden achter elkaar met hetzelfde elftal.quote:Op zondag 14 april 2013 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij blundert al het hele seizoen in elk elftal. Wat mij betreft wel onnodig geslachtofferd na PEC(?), als je hem dan de kans geeft doe dat dan ook echt.
die kan er echt helemaal niets van.quote:
Watte?!quote:Op zondag 14 april 2013 20:56 schreef Artillerieschaap het volgende:
Wij hadden die de Boer kunnen hebben als Brandts iets eerder gehandeld had [ afbeelding ]
Wat ik tot nu toe van hem gezien heb is het behoorlijk dramatisch.quote:
Terwijl Arsenal 'm toch wilde hebben!quote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
die kan er echt helemaal niets van.
Maar dat schijnt door zijn blessure te komen ofzo
Zanka is ook beter als RB.quote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Speelde 3 jaar geleden tegen Messi en mag nu Pietjes van 18 jaar dekkenquote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Terwijl Arsenal 'm toch wilde hebben!![]()
nee joh, ook daar kan hij er niet veel van.quote:
rustig brengenquote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik weet.quote:Op zondag 14 april 2013 21:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
nee joh, ook daar kan hij er niet veel van.
En haal die Ajax avatar weg, boeit me niet welke weddenschap je hebt verloren, sommige dingen doe je gewoon niet!quote:Op zondag 14 april 2013 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Speelde 3 jaar geleden tegen Messi en mag nu Pietjes van 18 jaar dekken
Over 4 speelrondes gaat ie weg, heb het wel een leuke naam gegeven.quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En haal die Ajax avatar weg, boeit me niet welke weddenschap je hebt verloren, sommige dingen doe je gewoon niet!
quote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over 4 speelrondes gaat ie weg, heb het wel een leuke naam gegeven.
en dat terwijl Van Rhijn ook echt matig speelde.quote:Op zondag 14 april 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Hey Dries.. dit was de kampioenswedstrijd. Waar was je?
Hij wilde de hele tijd met zijn buitenkant een bal geven.quote:Op zondag 14 april 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Hey Dries.. dit was de kampioenswedstrijd. Waar was je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |