Mag jij vinden. Ik zou ze ook graag kampioen willen zien maar aan de andere kant tja..quote:Op zondag 14 april 2013 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit slaat helemaal nergens op, ik gun het dit PSV nu ook niet, niet omdat ze allemaal gekocht zijn maar omdat ze totaal geen inzet hebben.
Ik gunde dit PSV juist niet, omdat Brands dan gaat denken dat hij slim gehandeld heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien heel club/fan onwaardig om te zeggen maar ergens vind ik het ook wel 'leuk' dat PSV geen kampioen is. Je hoort ook niet een titel te kunnen kopen, niet op deze manier in ieder geval. Met sportief gewonnen geld prima, maar op deze manier..
Hopelijk worden ze nu eindelijk wakker bij PSV.
Dat zit er allemaal in met wat ik bedoel.quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gunde dit PSV juist niet, omdat Brands dan gaat denken dat hij slim gehandeld heeft.
Laat hem dat zelf ff bekendmaken.quote:
Niet chique inderdaad. Maar ach het is van Bommel maar nooit wat betekent op internationaal niveau.quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef rubbereend het volgende:
als dat echt waar is mat Pierre op het kanonwtf denk je nou om dat op TV te roepen
quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Niet chique inderdaad. Maar ach het is van Bommel maar nooit wat betekent op internationaal niveau.
Heb je helemaal gelijk in jaquote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien heel club/fan onwaardig om te zeggen
quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Doublepain het volgende:
Piair is dus uitgenodigd voor zijn afscheidswedstrijd, maar die kan nu mooi een streep erdoorheen zetten
PRIMEUR
AFSCHEIDSWEDSTRIJD GAAT DUS VOOR DE 100 JARIGE JUBILEUM KOMEN IPV PSV - BARCA
Waarom niet? Anders had het morgenochtend in de Telegraaf gestaanquote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef rubbereend het volgende:
als dat echt waar is mat Pierre op het kanonwtf denk je nou om dat op TV te roepen
quote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Thijs wie?
Follow @Doublepain voor alle primeurs
RTRTRTtwitter:
Hey HMF, Feyenoord kampioen toch?quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Ik vraag me af of de mening van de PSV-supporter hier inmiddels veranderd is ten aanzien van jullie Technisch Directeur Brands?
Ik heb hier maanden meegelezen en zag een supporter van mijn cluppie (Calandlijn?) nogal hard op hem inhakken. Maar volgens een aantal van jullie had hij alles goed gedaan. Begint nu te dagen dat dit anders zou kunnen zijn, helemaal met de potentiele inkomstenderving als gevolg van de Europese Commissie / Europees Hof van Justitie?
En maken jullie je dan geen zorgen over de toekomst? Stel nou dat PSV geen champions league haalt, dan komen jullie zeker in erge financiele problemen (hetzelfde idee als bij Feijenoord een aantal jaar terug, toen we miljoenen over de brug knalden en geen Europees voetbal haalden)?
HMF.quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Ik vraag me af of de mening van de PSV-supporter hier inmiddels veranderd is ten aanzien van jullie Technisch Directeur Brands?
Ik heb hier maanden meegelezen en zag een supporter van mijn cluppie (Calandlijn?) nogal hard op hem inhakken. Maar volgens een aantal van jullie had hij alles goed gedaan. Begint nu te dagen dat dit anders zou kunnen zijn, helemaal met de potentiele inkomstenderving als gevolg van de Europese Commissie / Europees Hof van Justitie?
En maken jullie je dan geen zorgen over de toekomst? Stel nou dat PSV geen champions league haalt, dan komen jullie zeker in erge financiele problemen (hetzelfde idee als bij Feijenoord een aantal jaar terug, toen we miljoenen over de brug knalden en geen Europees voetbal haalden)?
quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
HMF jonge, hoeveel geld ben je kwijt nu ajax kampioen wordt?quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HMF jonge, hoeveel geld ben je kwijt nu ajax kampioen wordt?
Ik las hier vooral mee aan het begin van het seizoen. Toen was men echt helemaal lyrisch.quote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]de mening is hier vrij consistent de laatste tijd volgens mij.
COOLSINGEL WALLAH he HMFquote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Feijenoord moet Royston Drenthe halenquote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
ik gok dat lyrisch overdreven is. En als je niet snapt dat de mening van het begin nu hetzelfde zou zijn dan.....quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Ik las hier vooral mee aan het begin van het seizoen. Toen was men echt helemaal lyrisch.
Hij bedoelt mijn reactie, maarja Narsingh ging naar PSV en Ajax had Sana, Brands is dan snel een held.quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok dat lyrisch overdreven is. En als je niet snapt dat de mening van het begin nu hetzelfde zou zijn dan.....
Als het apparaat de opzichtige kloons van HMF niet door heeft...quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Mensen mensen niet zeggen dat het HMF is, anders krijgt hij een ban
Dit is een trouwe volger
Gaarna serieus reageren zodat hij langer kan blijven.
Waarom zit die man er dan nog? Vorig jaar was alles de schuld van de spelers (onder andere een bestorming van de Herdgang zelfs). Waar blijft de bestorming van meneer Brands (niet letterlijk dan he)quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok dat lyrisch overdreven is. En als je niet snapt dat de mening van het begin nu hetzelfde zou zijn dan.....
als hij jouw reactie bedoelt dan quote hij echt net zo slecht als HMF jaquote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij bedoelt mijn reactie, maarja Narsingh ging naar PSV en Ajax had Sana, Brands is dan snel een held.
Klopt 2x op rij de knvb cup in het vizier.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef rubbereend het volgende:
Brands heeft trouwens ook een aantal goede dingen gedaan.
90% zeker dat Feyenoord hem ging winnen, dit dat alles. Einde van het jaar weer met lege handen, zoals het hoortquote:
HMF kwam laatst met een reactie terug HAHAHA DOUBLEPAIN, weet alleen niet waarom, toen we van Feyenoord hadden verloren volgensmij?quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als hij jouw reactie bedoelt dan quote hij echt net zo slecht als HMF ja
Ik zou niet weten of jij het was. Het waren er wel meer geloof ik toen die aardig tevreden waren met de inkoop (Van Bommel, et cetera). Valt nu eigenlijk toch pijnlijk tegen toch?quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij bedoelt mijn reactie, maarja Narsingh ging naar PSV en Ajax had Sana, Brands is dan snel een held.
xDxDxDxDxDquote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Waarom zit die man er dan nog? Vorig jaar was alles de schuld van de spelers (onder andere een bestorming van de Herdgang zelfs). Waar blijft de bestorming van meneer Brands (niet letterlijk dan he)
Sorry HMF ik kan je echt niet serieus nemen als je nu als een ander voordoet, wees jezelf en je krijgt je reactiesquote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Ik zou niet weten of jij het was. Het waren er wel meer geloof ik toen die aardig tevreden waren met de inkoop (Van Bommel, et cetera). Valt nu eigenlijk toch pijnlijk tegen toch?
Maar je reageert nu ook op hem?quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wees jezelf en je krijgt je reacties
Jij bent helemaal niet serieus, nooit geweest ook.quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Waarom doet iedereen hier zo raar en roepen ze steeds 'HMF HMF' ? Is dat een soort van 'troll-benoemen' ofzo? Want ik ben gewoon heel serieus, maar ik krijg niet echt het idee dat jullie het al te serieus nemen.
godverdomme kenker efkes op johquote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Waarom doet iedereen hier zo raar en roepen ze steeds 'HMF HMF' ? Is dat een soort van 'troll-benoemen' ofzo? Want ik ben gewoon heel serieus, maar ik krijg niet echt het idee dat jullie het al te serieus nemen.
HMF en serieus, wow.quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Als Feyenoord boven PSV gaat eindigen, dan mag Davy een kratje leveren aan HMF volgensmijquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar staan die weddenschappen eigenlijk? Er moeten heel wat kratten bier gehaald worden volgens mij.
Rens.quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Je hoeft niet te scheldenquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
godverdomme kenker efkes op joh
Kom op HMF zeg dat je het bent, anders nemen we je niet serieus
Kevin?quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Nope, voornaam begint met een K. Aangenaam..
Eens. Zou sowieso eens wat vaker moeten gebeuren in dit topic.quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Beter negeren we het gewoon, genoeg aandacht denk ik zo
Oeh, laten we dat doen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
sgoedquote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga hier maar weg, want normaal doen kunnen ze hier blijkbaar niet.quote:
Waarom verander je mijn quote?quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Ik ga hier maar weg, want normaal doen kunnen ze hier blijkbaar niet.
Als jullie wat afgekoeld zijn morgen, zouden jullie mijn vragen dan willen beantwoorden?.
Gezien de reactie van Waterreus denk ik van wel ja, afscheidswedstrijd met 100 jarig jubileum in het achterhoofd denk ik wel ja.quote:
Hm, jammer opzich. Misschien wel beter, maar altijd jammer als zo'n held ermee stopt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gezien de reactie van Waterreus denk ik van wel ja, afscheidswedstrijd met 100 jarig jubileum in het achterhoofd denk ik wel ja.
Achja, aan het begin van het seizoen hoop je dat zulke spelers iets extra's brengen. Veel spelers kunnen een puntje zuigen aan zijn spelbeleving, maar waar was hij bv vandaag?? Deze wedstrijd had je er moeten staan, maar alleen Strootman, en in mindere mate Marcello (quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Ik zou niet weten of jij het was. Het waren er wel meer geloof ik toen die aardig tevreden waren met de inkoop (Van Bommel, et cetera). Valt nu eigenlijk toch pijnlijk tegen toch?
Klikte perongeluk op ctrlv (maak tekst altijd blauw als ik het lees, rare gewoonte). Maar waarom wilde je zo nodig schelden? Ik stel toch normale vragen?quote:
Klopt, maar nog 1 jaar Bommel.. Dat zou een grote gok zijn denk ik zo, vooral zijn salaris en misschien een talent wat hij in de weg staat.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hm, jammer opzich. Misschien wel beter, maar altijd jammer als zo'n held ermee stopt.
Zou hij Eindhoven nu niet zat zijn?quote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef rubbereend het volgende:
Van Bommel lekker cursusje doen, jeugdje trainen. En dan lekker bij Eindhoven ervaring op doen en dan lekker trainer bij PSV worden.
Is ook al weer wat maandjes geleden hoor. Al kan je hetzelfde van onze TD zeggen, die heeft op Pelle en John na ook niets goeds gedaan. O ja, de verkoop van Fer en Wijnaldum en de komst van Janmaat zou je eventueel als 'ok' kunnen bestempelen, maar eigenlijk had je die beide knullen gewoon moeten behouden...quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Achja, aan het begin van het seizoen hoop je dat zulke spelers iets extra's brengen. Veel spelers kunnen een puntje zuigen aan zijn spelbeleving, maar waar was hij bv vandaag?? Deze wedstrijd had je er moeten staan, maar alleen Strootman, en in mindere mate Marcello () wisten vandaag wat er op t spel stond.
En kan me niet herinneren wanneer de laatste keer iets positief over Brands op dit forum is gezegd trouwens..
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar staan die weddenschappen eigenlijk? Er moeten heel wat kratten bier gehaald worden volgens mij.
Gaan nog spannende weken worden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
[ afbeelding ]
Maar alleen deze staat er in.
Ja precies, daarom is het wellicht beter.quote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar nog 1 jaar Bommel.. Dat zou een grote gok zijn denk ik zo, vooral zijn salaris en misschien een talent wat hij in de weg staat.
Hij kan wel, waar hij denk ik geen zin in heeft.. Net als Ooijer bij Ajax, soort kleedkamerrol vervullen. Gewoon af en toe invallen, maar meer met de groep zelf bezig is ipv spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja precies, daarom is het wellicht beter.Al ben ik er wel vrij zeker van dat Strootman weggaat, moet toch iemand voor in de plaats komen wanneer Strootman, Hutchinson wegvallen. Wat dat betreft zou Bommel in theorie nog wel toegevoegde waarde kunnen hebben.
Komt goed.quote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al aan het sparen of ben je zeker?
Wie weet ja, zou wel bij hem passen denk ik. Maar verwacht ook niet dat hij daarop zit te wachten.quote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan wel, waar hij denk ik geen zin in heeft.. Net als Ooijer bij Ajax, soort kleedkamerrol vervullen. Gewoon af en toe invallen, maar meer met de groep zelf bezig is ipv spelen.
gvdquote:
Je kwam morgen toch terug?quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Verschrikkelijke man die waterreus. Maar wel een naaistreek van pierre.
Volgens mij is ie doelbewust Waterkneus aan het trollen, dat is geluktquote:
Zit er dik in. Als ik al zie wat er bij de kuip stond vandaag, mijn hemel. En je kunt toch niet meer zeggen dat wij titelkandidaat waren...quote:
Niet handig van de speler zelf, Piair is niet gebeld door Bommel, maar hoe weet hij het dan? Omdat een speler dus heeft zitten lullenquote:
Wijnaldum met een 1-jarig contract voor 5mio verkopen en Fer idem is in mijn ogen geniaal geweest. Financieel gezien iniedergeval. Janmaat is toch een goede aankoop lijkt me..(?) De nieuwe sponsorovereenkomst en de overname van Pelle (de prijs +contractduur, gezien oa zijn leeftijd) vind ik dan weer aparter.quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Is ook al weer wat maandjes geleden hoor. Al kan je hetzelfde van onze TD zeggen, die heeft op Pelle en John na ook niets goeds gedaan. O ja, de verkoop van Fer en Wijnaldum en de komst van Janmaat zou je eventueel als 'ok' kunnen bestempelen, maar eigenlijk had je die beide knullen gewoon moeten behouden...
Ja, maar toen reageerde LosBuenosnaches (ofzo) heel volwassen en was mijn vraag eigenlijk wel beantwoord!quote:
ja in de voetbalwereld. Maar dingen uit de voetbalwereld blijven meestal binnenskamers. Net als zoveel spelers van elkaar weten dat ze homo zijn. Dat houdt men netjes binnenskamer. Iedereen behalve Pi-Air snapt dat Van Bommel het lekker zelf aan mag kondigen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet handig van de speler zelf, Piair is niet gebeld door Bommel, maar hoe weet hij het dan? Omdat een speler dus heeft zitten lullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |