Maar je reageert nu ook op hem?quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wees jezelf en je krijgt je reacties
Jij bent helemaal niet serieus, nooit geweest ook.quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Waarom doet iedereen hier zo raar en roepen ze steeds 'HMF HMF' ? Is dat een soort van 'troll-benoemen' ofzo? Want ik ben gewoon heel serieus, maar ik krijg niet echt het idee dat jullie het al te serieus nemen.
godverdomme kenker efkes op johquote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Waarom doet iedereen hier zo raar en roepen ze steeds 'HMF HMF' ? Is dat een soort van 'troll-benoemen' ofzo? Want ik ben gewoon heel serieus, maar ik krijg niet echt het idee dat jullie het al te serieus nemen.
HMF en serieus, wow.quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Als Feyenoord boven PSV gaat eindigen, dan mag Davy een kratje leveren aan HMF volgensmijquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar staan die weddenschappen eigenlijk? Er moeten heel wat kratten bier gehaald worden volgens mij.
Rens.quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Je hoeft niet te scheldenquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
godverdomme kenker efkes op joh
Kom op HMF zeg dat je het bent, anders nemen we je niet serieus
Kevin?quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Nope, voornaam begint met een K. Aangenaam..
Eens. Zou sowieso eens wat vaker moeten gebeuren in dit topic.quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Beter negeren we het gewoon, genoeg aandacht denk ik zo
Oeh, laten we dat doen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
sgoedquote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga hier maar weg, want normaal doen kunnen ze hier blijkbaar niet.quote:
Waarom verander je mijn quote?quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Ik ga hier maar weg, want normaal doen kunnen ze hier blijkbaar niet.
Als jullie wat afgekoeld zijn morgen, zouden jullie mijn vragen dan willen beantwoorden?.
Gezien de reactie van Waterreus denk ik van wel ja, afscheidswedstrijd met 100 jarig jubileum in het achterhoofd denk ik wel ja.quote:
Hm, jammer opzich. Misschien wel beter, maar altijd jammer als zo'n held ermee stopt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gezien de reactie van Waterreus denk ik van wel ja, afscheidswedstrijd met 100 jarig jubileum in het achterhoofd denk ik wel ja.
Achja, aan het begin van het seizoen hoop je dat zulke spelers iets extra's brengen. Veel spelers kunnen een puntje zuigen aan zijn spelbeleving, maar waar was hij bv vandaag?? Deze wedstrijd had je er moeten staan, maar alleen Strootman, en in mindere mate Marcello (quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Ik zou niet weten of jij het was. Het waren er wel meer geloof ik toen die aardig tevreden waren met de inkoop (Van Bommel, et cetera). Valt nu eigenlijk toch pijnlijk tegen toch?
Klikte perongeluk op ctrlv (maak tekst altijd blauw als ik het lees, rare gewoonte). Maar waarom wilde je zo nodig schelden? Ik stel toch normale vragen?quote:
Klopt, maar nog 1 jaar Bommel.. Dat zou een grote gok zijn denk ik zo, vooral zijn salaris en misschien een talent wat hij in de weg staat.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hm, jammer opzich. Misschien wel beter, maar altijd jammer als zo'n held ermee stopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |