heeft niks met weggeven te makenquote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze gaan toch 2 goals weggeven dan.
Dat wel, maar ze zetten het wel weer recht in de 2e helft, kan me niet voorstellen dat PSV dit gaat winnenquote:Op zondag 14 april 2013 17:23 schreef Monolith het volgende:
Tegengoal is gewoon typisch Ajax. In zo'n situatie ros je de bal maar gewoon even over de zijlijn.
PSV heeft 3 titels op rij gewonnen op die manier, je mag er van vinden wat je wilt, het is super effectief gebleken.quote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef S0nic het volgende:
PSV dat zo laf speelt thuis is wel heel erg triest.
Als ze beter konden spelen, dan zouden ze dat echt wel doen.quote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef S0nic het volgende:
PSV dat zo laf speelt thuis is wel heel erg triest.
Wie doet dat? PSVquote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef sjeppert het volgende:
[..]
heeft niks met weggeven te maken
Overklassen is het juiste woord
Ik gek genoeg niet meer. PSV kan er echt helemaal niks van, zo blijkt vanmiddag maar weer eens.quote:
Ik hoop het wel ja. Het hangt een beetje af van de vraag of de zwakke verdediging of de individuele kwaliteit voorin de doorslag gaat geven.quote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze zetten het wel weer recht in de 2e helft, kan me niet voorstellen dat PSV dit gaat winnen
Ja maar er is nog steeds geen afstand zie je maar weer.quote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik gek genoeg niet meer. PSV kan er echt helemaal niks van, zo blijkt vanmiddag maar weer eens.
In de score komt dat niet tot uitdrukking, daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik gek genoeg niet meer. PSV kan er echt helemaal niks van, zo blijkt vanmiddag maar weer eens.
nog nietquote:Op zondag 14 april 2013 17:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de score komt dat niet tot uitdrukking, daar gaat het uiteindelijk om.
ik had ook weinig spanning tegen ADO en Rodaquote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vrees voor een shitstorm uit de psv hoek op het ajaxdoelquote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar er is nog steeds geen afstand zie je maar weer.
Het is gewoon weer ouderwetsquote:Op zondag 14 april 2013 17:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de score komt dat niet tot uitdrukking, daar gaat het uiteindelijk om.
Doelpunt van Ajax was ook lucky. Jankbal.quote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef elby1988 het volgende:
Wel mooi. PSV heeft heel de eerste helft bijna niets in te brengen, scoren door een fout van AJAX en roepen al meteen kampioenen
Ajax krijgt altijd tegengoals. Ik zie het wel goed komen.quote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar er is nog steeds geen afstand zie je maar weer.
Toivonen ook iddquote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toivonen ook man. Na dat met Poulsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |