Een update, bedankt voor de laaste reacties.
het gesprekmet twee woonconsulenten ging dat ik bedreigingen had geuit via mail dat ik de buurvrouw het leven zuur zou maken en dat ik een klein mes had laten zijn dat ik bij mij in de tas haden dat ze de zaak eerst met een advocaat willen bespreken, wel heb ik aangegeven dat ik een laatste kans wil hebben en dat er duideliijke afspraken op paier gezet zouden kunnen worden. Er is niet verteld dat ze meteen een ontruiming op gang willen zetten, maar dat ze mijn gedrag onder geen voorwaarde meer accepeteren, het enige wat ze tussen neus en kippen door lieten schemeren opd e vraag of er afspraken op pauer gezet zouden worden, is dat als ik nog een keer iets doe dat ik het haasje ben. Hieruit zou je kunnen afleiden dat ze met de advocaat gaan overleggen om mijn guurcontract eventueel voor te zetten onder strikte voorwaarde.
Maar intussen heb ik ook een excuusvrief naat mijn ondrbuurvrouw geschrven waarvan ook een kopie bij het kantoor heb afgegeven,m toe ik daar over nedon zeiden ze wel van..daar willen we wel ene kopie van hebben.
Geef toe dat ik oprecht spijt heb van mijn handlen en hopp dat ik onder voorwaarden die de woonsctichting opstend verder kan woeden zodat ik wel alle tijd en rust heb om iets ander te zoeken.
De advocaat zal niets advisren, alleen maar doen wat de woingstichting wilt.
Optie 1 is gewooon met de klachten en de opzegging de opzeggen doorzetten
Optie 2 is voorzetting huurovereenskomst, maar dan wel onder strikte voorwaarde.
Dit staat in de excuus brief naar de buurvrouw toe..
Geachte mevrouw ****** 16 april 2013
Deze brief schrijf ik u om het volgende, zoals u weet heb ik een aantal keren op de vloer getimmerd en metalen voorwerpen op de grond laten vallen omdat ik bepaalde geluiden van uw gehoord had. Tevens had ik buurbemiddeling ingeschakeld. Maar achteraf gezien heb ik spijt van deze acties en wil ik mijn excuus hierbij aanbeden voor de overlast en leed wat ik u heb aangedaan. Ik wil net als alle andere bewoners in vrede en rust wonen.
Hopelijk accepteer u deze excuusbrief en ik zal dan ook voortaan stoppen met deze acties. Mocht ik zelf een bepaalde klus willen doen waarbij ik moet boren oid dan zal ik dat eerst van tevoren aan uw kenbaar maken.
Hoogachtend *****. bewoner ******
Deze brief is in tweevoud opgesteld en ligt ook bij *********
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.