En als ik positief was gebleven? mag ik dat dan ook maar één keer posten?quote:Op maandag 15 april 2013 10:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar hij heeft afgedaan. Dus we weten al dat je voortaan alles zal afkeuren. Dan kun je dat ook wel achterwege laten.
Nee, dan mag je constructief bijdragen!quote:Op maandag 15 april 2013 11:31 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En als ik positief was gebleven? mag ik dat dan ook maar één keer posten?
Beetje krom, vind je ook niet?quote:Op maandag 15 april 2013 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dan mag je constructief bijdragen!
Kritisch kan ook constructief zijn. Maar als jij het nodig acht om hier te komen melden dat TS voor jou heeft afgedaan, dan heb jij voor het nut van dit topic afgedaan.quote:Op maandag 15 april 2013 11:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Beetje krom, vind je ook niet?
Nee, ik zal geen constructieve bijdragen meer leveren, maar dat betekent niet dat ik geen kritische posts meer zal zetten.
Wat is het nut van topic dan? Voor TS is dit topic een vraagbaak en dagboek. Voor mij is het leesvoer. Misschien dragen mijn posts op een of andere manier wel bij (onwaarschijnlijk), maar dat is niet meer de reden dat ik de posts zet. TS zal waarschijnlijk toch wel zijn plan trekken. Daar ben ik wel van overtuigd. Maar om mij proberen de mond te snoeren vind ik nogal wat.quote:Op maandag 15 april 2013 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kritisch kan ook constructief zijn. Maar als jij het nodig acht om hier te komen melden dat TS voor jou heeft afgedaan, dan heb jij voor het nut van dit topic afgedaan.
Ik snoer je de mond niet, ik reageer kritisch op je. En nu heb ik het wel gehad met je.quote:Op maandag 15 april 2013 11:48 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Wat is het nut van topic dan? Voor TS is dit topic een vraagbaak en dagboek. Voor mij is het leesvoer. Misschien dragen mijn posts op een of andere manier wel bij (onwaarschijnlijk), maar dat is niet meer de reden dat ik de posts zet. TS zal waarschijnlijk toch wel zijn plan trekken. Daar ben ik wel van overtuigd. Maar om mij proberen de mond te snoeren vind ik nogal wat.
Misschien een mod die iets zinnigs daarover te zeggen heeft...?
quote:
Eh....quote:Op maandag 15 april 2013 10:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat scheelt je dan weer reageren op zijn topics.
Dat mag.quote:ik reageer kritisch op je. En nu heb ik het wel gehad met je.
Ja lees de laatste twee postings maar eens. Net gebeld en mijn opzegging is (nog) niet in het susteem verwerkt.quote:Op maandag 15 april 2013 11:30 schreef Mirjam het volgende:
Ik neem aan dat we nu ook nog op de hoogte gehouden worden?
Dus eigenlijk ben je nog net zo ver als gisteren?quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ja lees de laatste twee postings maar eens. Net gebeld en mijn opzegging is (nog) niet in het susteem verwerkt.
Verder weg juist, zie zijn spelfoutenquote:Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je nog net zo ver als gisteren?
ik heb mijn buurvrouw nooit een mes laten zien, ook heb dat mes suttiel laten zijn op kantoor, daar werd ik vandaag over aangesprolen dat ze dat niet acepteren en ook zullen aanvoerenquote:Op maandag 15 april 2013 12:49 schreef computergirl het volgende:
Heb je de buurvrouw inderdaad laten zien dat je een mes bij je had???
Dat heb je tot nu toe lekker voor je gehouden
Ik snap hier niks van, heb je nou een mes meegenomen naar het woningbouwkantoor?quote:Op maandag 15 april 2013 12:52 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
ik heb mijn buurvrouw nooit een mes laten zien, ook heb dat mes suttiel laten zijn op kantoor, daar werd ik vandaag over aangesprolen dat ze dat niet acepteren en ook zullen aanvoeren
Waarom heb je dat mes laten zien?quote:Op maandag 15 april 2013 12:52 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
ik heb mijn buurvrouw nooit een mes laten zien, ook heb dat mes suttiel laten zijn op kantoor, daar werd ik vandaag over aangesprolen dat ze dat niet acepteren en ook zullen aanvoeren
Ja ik moet nog bericht krijgen, of mij huurcontract verlengt of niet.quote:Op maandag 15 april 2013 12:34 schreef Lienekien het volgende:
Dus je moet nog bericht krijgen of ze het huurcontract met je willen voortzetten en zo ja onder welke voorwaarden?
Is er nog hulp aangeboden door een maatschappelijk werker?
Niet om de dreiegen naar het personeelm naar omdat ik mij om onbekende reden onveilig voelde vuur mijn buurvrouw, want ik moet langs haar deur als i naar bemden wil, niet dat ik dan zou uithalen als ze mij zou aanspreken, maar het gevoel dat ik iets bij mij had ga mij op dat moment een veilig gevoelquote:
Ja, en dara heb ik spijt van en mijn excuus voor aangeboden, maar ik heb het alleen laten zien, niks gezwaait ermee oid.quote:Op maandag 15 april 2013 12:53 schreef computergirl het volgende:
Begrijp ik het goed: je hebt bij de woningstichting een keer laten zien dat je een mes bij je had
Gast, wát dacht je op dat moment, waarom vond je dat nou een goed idee?quote:Op maandag 15 april 2013 12:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ja, en dara heb ik spijt van en mijn excuus voor aangeboden, maar ik heb het alleen laten zien, niks gezwaait ermee oid.
Dit is wel ernstig, hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 12:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Niet om de dreiegen naar het personeelm naar omdat ik mij om onbekende reden onveilig voelde vuur mijn buurvrouw, want ik moet langs haar deur als i naar bemden wil, niet dat ik dan zou uithalen als ze mij zou aanspreken, maar het gevoel dat ik iets bij mij had ga mij op dat moment een veilig gevoel
Dit wordt mij nog erger aangerekend dan de huuropzegging, dat mes incident.quote:Op maandag 15 april 2013 12:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Gast, wát dacht je op dat moment, waarom vond je dat nou een goed idee?
Dit verhaal wordt steeds gekker.
Ja, en vind je dat raar?quote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dit wordt mij nog erger aangerekend dan de huuropzegging, dat mes incident.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |