quote:
Eh....quote:Op maandag 15 april 2013 10:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat scheelt je dan weer reageren op zijn topics.
Dat mag.quote:ik reageer kritisch op je. En nu heb ik het wel gehad met je.
Ja lees de laatste twee postings maar eens. Net gebeld en mijn opzegging is (nog) niet in het susteem verwerkt.quote:Op maandag 15 april 2013 11:30 schreef Mirjam het volgende:
Ik neem aan dat we nu ook nog op de hoogte gehouden worden?
Dus eigenlijk ben je nog net zo ver als gisteren?quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ja lees de laatste twee postings maar eens. Net gebeld en mijn opzegging is (nog) niet in het susteem verwerkt.
Verder weg juist, zie zijn spelfoutenquote:Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je nog net zo ver als gisteren?
ik heb mijn buurvrouw nooit een mes laten zien, ook heb dat mes suttiel laten zijn op kantoor, daar werd ik vandaag over aangesprolen dat ze dat niet acepteren en ook zullen aanvoerenquote:Op maandag 15 april 2013 12:49 schreef computergirl het volgende:
Heb je de buurvrouw inderdaad laten zien dat je een mes bij je had???
Dat heb je tot nu toe lekker voor je gehouden
Ik snap hier niks van, heb je nou een mes meegenomen naar het woningbouwkantoor?quote:Op maandag 15 april 2013 12:52 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
ik heb mijn buurvrouw nooit een mes laten zien, ook heb dat mes suttiel laten zijn op kantoor, daar werd ik vandaag over aangesprolen dat ze dat niet acepteren en ook zullen aanvoeren
Waarom heb je dat mes laten zien?quote:Op maandag 15 april 2013 12:52 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
ik heb mijn buurvrouw nooit een mes laten zien, ook heb dat mes suttiel laten zijn op kantoor, daar werd ik vandaag over aangesprolen dat ze dat niet acepteren en ook zullen aanvoeren
Ja ik moet nog bericht krijgen, of mij huurcontract verlengt of niet.quote:Op maandag 15 april 2013 12:34 schreef Lienekien het volgende:
Dus je moet nog bericht krijgen of ze het huurcontract met je willen voortzetten en zo ja onder welke voorwaarden?
Is er nog hulp aangeboden door een maatschappelijk werker?
Niet om de dreiegen naar het personeelm naar omdat ik mij om onbekende reden onveilig voelde vuur mijn buurvrouw, want ik moet langs haar deur als i naar bemden wil, niet dat ik dan zou uithalen als ze mij zou aanspreken, maar het gevoel dat ik iets bij mij had ga mij op dat moment een veilig gevoelquote:
Ja, en dara heb ik spijt van en mijn excuus voor aangeboden, maar ik heb het alleen laten zien, niks gezwaait ermee oid.quote:Op maandag 15 april 2013 12:53 schreef computergirl het volgende:
Begrijp ik het goed: je hebt bij de woningstichting een keer laten zien dat je een mes bij je had
Gast, wįt dacht je op dat moment, waarom vond je dat nou een goed idee?quote:Op maandag 15 april 2013 12:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ja, en dara heb ik spijt van en mijn excuus voor aangeboden, maar ik heb het alleen laten zien, niks gezwaait ermee oid.
Dit is wel ernstig, hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 12:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Niet om de dreiegen naar het personeelm naar omdat ik mij om onbekende reden onveilig voelde vuur mijn buurvrouw, want ik moet langs haar deur als i naar bemden wil, niet dat ik dan zou uithalen als ze mij zou aanspreken, maar het gevoel dat ik iets bij mij had ga mij op dat moment een veilig gevoel
Dit wordt mij nog erger aangerekend dan de huuropzegging, dat mes incident.quote:Op maandag 15 april 2013 12:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Gast, wįt dacht je op dat moment, waarom vond je dat nou een goed idee?
Dit verhaal wordt steeds gekker.
Ja, en vind je dat raar?quote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dit wordt mij nog erger aangerekend dan de huuropzegging, dat mes incident.
Het escaleert nu.quote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Die huuropzegging is een zegen voor de verhuurder en buurtbewoners! Door dit hele topic komt er telkens "tussen neus en lippen door" weer nieuwe informatie boven. Ik heb nu het idee dat we slechts het topje van de ijsberg te horen hebben gekregen en dat er nog veel meer achter zit.quote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef -Hakuna- het volgende:
Letterlijk gezien heeft ie dat dus al gedaanquote:Op maandag 15 april 2013 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien kan je dan net zo goed het heft in eigen hand nemen,
En terecht, dat kan echt niet, en dat in combinatie met dreigementen per mail....quote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2013 13:17 schreef lolinderuimte het volgende:
Ik ben wel blij met deze "plottwist", want weet je wat het is, beste TS? Er zijn een hoop mensen die ook niet tevreden zijn met wat ze hebben, en die ondanks dat feit dat ze op een normale manier deelnemen aan de maatschappij. Jij gaat nog iets verder dan alleen je handje ophouden, jij hebt ook nog eens een eisenpakket (Ja, ook ik volg de ff topics), en het erge is dat je er nog mee wegkomt ook. Ze zeggen wel eens dat je in het leven niets kado krijgt, maar jij bent een uitzondering.
Door subtiel je mes te laten zien gaat dit misschien veranderen en daar ben ik blij om......
Ik had TS laten oppakken door de politie als ik die medewerker was geweest.quote:
quote:Een cliėnt kan op drie manieren een rechterlijke machtiging krijgen:
Mensen uit de omgeving vinden dat iemand een gevaar is voor zichzelf of voor anderen. Dit gevaar komt door een 'stoornis van de geestesvermogens' (bijvoorbeeld een psychische ziekte, een verstandelijke beperking of dementie). Zij willen dat de cliėnt wordt opgenomen in een instelling, maar de cliėnt wil dat niet. In die situatie kunnen zij een rm aanvragen.
De cliėnt kan een rm krijgen als hij al is opgenomen (vrijwillig of met een ibs).
Mensen met een psychische ziekte kunnen zelf een machtiging aanvragen: rechterlijke machtiging op eigen verzoek.
Het lijkt me bijna een goed idee..... dit is echt absurd.quote:Op maandag 15 april 2013 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Is het in uitzonderlijke gevallen eigenlijk niet mogelijk/toegestaan hulpverleningsinstanties een linkje naar dit topic te sturen?Want jullie kunnen dit alles wel zeggen, maar ik weet wel zeker dat het niet doordringt bij TS
.
Ik weet niet of ze met dergelijke informatie iets kunnen of iets mogen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me bijna een goed idee..... dit is echt absurd.
Jij verwijt een dove ook dat hij je niet hoort?quote:Op maandag 15 april 2013 13:17 schreef lolinderuimte het volgende:
Ik ben wel blij met deze "plottwist", want weet je wat het is, beste TS? Er zijn een hoop mensen die ook niet tevreden zijn met wat ze hebben, en die ondanks dat feit dat ze op een normale manier deelnemen aan de maatschappij. Jij gaat nog iets verder dan alleen je handje ophouden, jij hebt ook nog eens een eisenpakket (Ja, ook ik volg de ff topics), en het erge is dat je er nog mee wegkomt ook. Ze zeggen wel eens dat je in het leven niets kado krijgt, maar jij bent een uitzondering.
Door subtiel je mes te laten zien gaat dit misschien veranderen en daar ben ik blij om......
Ik ook niet, maar met wat ze niet weten kunnen ze helemaal niets.quote:Op maandag 15 april 2013 13:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze met dergelijke informatie iets kunnen of iets mogen.
Dat is het enige goede wat uit deze zaak kan voortkomen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoop, voor TS maar ook en vooral voor zijn buren, dat er van buitenaf wordt ingegrepen.
Tot het woord ''ongevingsgeluiden'' klot je verhaal, echter ik heb haar NOOIT bedreigt . Ben 1 keer aan de deur geweest (rond 22 uur 50)om aan te geven dat ik last van van haar TV waarbij ze nogal arrogant op reageerde, even later heeft ze mij alsnog binnengelaten voor kennismakung en ene kop koffie en frisdrank.quote:Op maandag 15 april 2013 13:10 schreef Seven. het volgende:
Mijn god, TS.
Dus even een opsomming: jij verhuist naar een bovenwoning in Heerlen. Je hoort de buurvrouw omdat je, naar eigen zeggen, overgevoelig bent voor omgevingsgeluiden. Jij scheldt de buurvrouw uit en bedreigt haar, je zegt de huur op maar hoewel je dit terugneemt, laat je je mes zien bij de woningbouw. Vervolgens loopt het nog eens uit de hand waardoor jij weer de huur opzegt. Vervolgens krabbel je terug en bied je je excuses aan.
TS, je hoort in een gesticht, je bent niet alleen een gevaar voor jezelf maar ook voor anderen.
Je hebt haar toch uitgescholden?quote:Op maandag 15 april 2013 13:25 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Tot het woord ''ongevingsgeluiden'' klot je verhaal, echter ik heb haar NOOIT bedreigt . Ben 1 keer aan de deur geweest (rond 22 uur 50)om aan te geven dat ik last van van haar TV waarbij ze nogal arrogant op reageerde, even later heeft ze mij alsnog binnengelaten voor kennismakung en ene kop koffie en frisdrank.
De twee keer (rond 14 uur)ben ik aan de deur geweest om te zeggen dat ik wat boor en timmerklussen wilt gaan doom maar wel liet ik op en subtiele manier doorschemeren dat ik last van hata heb ZONDER dreigementen
De derde keer ook rond 15 uur om te melden dat ze komend emaandag de keukenblok komen vervangen waarbij ik dan de boormachine mag lenen vanwege de harde muren,
Daarna heb ik geen contakt meer met haar gehad in het echt.
Geen vergelijking met een dove, TS is een rare snuiter, daar kan ik in mee gaan. Maar voor zover ik kan nagaan is er niet iets bij TS geconstateerd waardoor die opgenomen zou moeten worden of wel soms? Zou wat wezen die een beetje afwijkt gelijk psychische stoornissen in zijn schoenen krijgt geschoven....quote:Op maandag 15 april 2013 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij verwijt een dove ook dat hij je niet hoort?
Ik snap best dat TS op een hoop mensen als een veeleisende parasiet overkomt, maar feit is dat TS dusdanige psychische stoornissen heeft dat hij zelf niet doorheeft dat zijn manier van doen niet normaal is.
Dat sommigen hem echter als wel normaal beschouwen en hem zijn gedrag verwijten, is eigenlijk nog zotter dan TS die niet lijkt te begrijpen wat de gevolgen van zijn gedrag kunnen zijn.
Komt in de praktijk geen burgemeester aan te pas hoor.. Advies van een deskundige is al genoeg om tot een rm of ibs over te gaan..quote:Op maandag 15 april 2013 13:26 schreef Seven. het volgende:
nl.wikipedia.org/wiki/Inbewaringstelling_(psychiatrie)
Zou de woningstichting lijntjes hebben met de burgermeester?
TS voelt zich dusdanig bedreigt door zijn buurvrouw, dat hij bij de woningbouw zijn mes laat zien! Ik beschouw TS als een gevaar voor zichzelf en voor anderen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:27 schreef lolinderuimte het volgende:
[..]
Geen vergelijking met een dove, TS is een rare snuiter, daar kan ik in mee gaan. Maar voor zover ik kan nagaan is er niet iets bij TS geconstateerd waardoor die opgenomen zou moeten worden of wel soms? Zou wat wezen die een beetje afwijkt gelijk psychische stoornissen in zijn schoenen krijgt geschoven....
Nee, waar staat dat?? Ik heb nergens geschrven dat ik grof taalgebruik en/of dreigementen heb geuit naar haar toe. Wel heb ik op de mail naar de verhuurder mijn beklag gedaan met dreigend emails, maar niet in het echt. die mails worden mij ook aangerkend. Maar dat warebn maar 2 mails, die ik dan ook aangegven had dat dit mij fout is en dat ik ze nooit had mogen versturen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |