abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125312179
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:09 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat jij noemt is een andere situatie, dat is een acute situatie waarbij de crisisdienst erbij is gekomen en de Burgemeester om een acute IBS af te kunnen geven zodat ze hem daadwerkelijk mee kunnen nemen naar een gesloten setting.
Dat is helemaal waar, het was acuut maar hoe acuut is iemand die al een jaar of 30 zichzelf en anderen constant in de problemen brengt? Die moet dan toch ook al, desnoods onvrijwillige, hulp krijgen? Dat die hulp dat afhaakt kan ik me helemaal voorstellen maar toch.
Dat bedoel ik met de "vergelijking".
Al is het niet acuut, het is wel een schrijnend en telkens terugkerend geval van ellende.
Waar het stinkt is het warm.
  maandag 15 april 2013 @ 15:27:34 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125312247
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:25 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar, het was acuut maar hoe acuut is iemand die al een jaar of 30 zichzelf en anderen constant in de problemen brengt? Die moet dan toch ook al, desnoods onvrijwillige, hulp krijgen? Dat die hulp dat afhaakt kan ik me helemaal voorstellen maar toch.
Dat bedoel ik met de "vergelijking".
Daar zul je nog van opkijken, wat ervoor nodig is om iemand aan de onvrijwillige hulp te krijgen.

Ik zie nog eerder gebeuren dat TS op straat belandt.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 15 april 2013 @ 15:28:12 #278
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125312267
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:25 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Lijkt mij toch wel relevant om de achtergrond van TS te weten als men hem van advies wil voorzien. Hoe meer er bekend is, hoe beter een advies gegeven kan worden. Blijken ook in deze topics steeds weer niet dingen boven water te komen, waardoor eerdere adviezen volledig onbruikbaar zijn. Dit had eventueel met meer voorkennis voorkomen kunnen worden.

Na alles doorgelezen te hebben lijkt het mij overigens duidelijk dat het beste is als TS zijn woning uitgezet wordt en gewoon keihard op zijn bek gaat. Dan krijgt hij waarschijnlijk wel psychische en medische hulp, wat duidelijk erg hard nodig is. Het is misschien lullig voor hem, maar momenteel is hij niet alleen gevaarlijk voor zichzelf, maar ook voor zijn omgeving.
Niemand houdt je tegen om je erin te verdiepen.
pi_125312378
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niemand houdt je tegen om je erin te verdiepen.
Maar waarom het moeilijker maken om het terug te vinden dan nodig?
Zullen we de posts met relevante informatie dan ook verwijderen en ergens op een ander forum plaatsen zodat je ze zelf mag zoeken?
pi_125312384
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Daar zul je nog van opkijken, wat ervoor nodig is om iemand aan de onvrijwillige hulp te krijgen.

Geloof mij, ik heb dat gezien en heb er nog steeds slechte dromen door....
het moet idd escaleren, dat doet het bij TS niet, althans: niet acuut maar anderzijds verstoort hij telkens levens van zijn buren, dat vind ik ook bepaald niet iets om langsheen te glijden. En dat doet hij overal, waar hij ook woont. Dus kan me goed voorstellen dat zijn wbv hem strontzat iszal zijn hem op te laten zouten , psychiatrisch patient op niet, aan ieders geduld zit een grens.

Mijn reactie was weg...
Afijn, k heb het dus zien gebeuren, de langste nacht van mijn leven maar dan nog, dit was dan acuut (geloof me, zéér acuut) maar wat ik bedoel is dat er een keer een einde moet komen aan gedrag van iemand die het allemaal niet meer weet en de overlast welke hij telkens weer geeft, bij buren, omwonenden en ook bij de wbv. Op den duur is zo'n situatie ook accut in die zin dat het een keer klaar moet zijn. Denk dat de wbv blij zal zijn hem te kunnen overdragen aan wie dan ook. Die zijn dat gedoe ook een keer spuugzat, en terecht.
  maandag 15 april 2013 @ 15:32:27 #281
244933 trovey
Nachtoele
pi_125312397
quote:

[..]

Gaat niet lukken, ooit ook zo'n eentje hier gehad(die was heel extreem en veel erger dan TS zijn gedrag, experimentje van de woningbouwvereniging)....enige wat hielp was hem eruit zetten via de rechter. Geen idee wat er van geworden is, iedereen (incl.woningbouwvereniging) was maar wat blij weer eens rust te hebben.....en dat waren niet alleen de directe buren maar zelfs straten er om heen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 15 april 2013 @ 15:33:44 #282
66083 Platina
78th Element
pi_125312427
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:32 schreef trovey het volgende:

[..]

Gaat niet lukken, ooit ook zo'n eentje hier gehad(die was heel extreem en veel erger dan TS zijn gedrag, experimentje van de woningbouwvereniging)....enige wat hielp was hem eruit zetten via de rechter. Geen idee wat er van geworden is, iedereen (incl.woningbouwvereniging) was maar wat blij weer eens rust te hebben.....en dat waren niet alleen de directe buren maar zelfs straten er om heen. :')
Nu ben ik benieuwd. Vertel eens wat meer :P
  maandag 15 april 2013 @ 15:34:16 #283
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125312438
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:32 schreef trovey het volgende:

[..]

de neuk :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 15 april 2013 @ 15:34:45 #284
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125312455
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:31 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Maar waarom het moeilijker maken om het terug te vinden dan nodig?
Zullen we de posts met relevante informatie dan ook verwijderen en ergens op een ander forum plaatsen zodat je ze zelf mag zoeken?
Stel je vragen maar aan een mod, ok? Tot nu toe zijn alle linken naar andere topics van en over TS grotendeels verwijderd.
  maandag 15 april 2013 @ 15:35:43 #285
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_125312490
quote:

[..]

En daar is ook een goede reden voor, namelijk het beginsel van beginsel dat iedereen in de rechtsstaat NL het recht heeft om zijn leven op z'n eigen manier in te vullen - binnen bepaalde grenzen uiteraard. Je moet er niet aan denken wat er gebeurt als iedereen die een beetje afwijkt van het gemiddelde zomaar kon worden opgesloten omdat anderen het niet eens zijn met diens levenswijze.
Dat gezegd hebbende... natuurlijk zijn er wel grenzen over wat in de maatschappelijke omgang betamelijk is en wat niet, en overschrijdt TS die grenzen ruimschoots. Het grote probleem is echter dat er door de hevige bezuinigingen op de GGZ er steeds meer gevallen komen die tussen de wal en het schip belanden. TS lijkt me daar een duidelijk voorbeeld van.

quote:
Ik heb het al eens eerder gepost... de daklozenopvang zit echt VOL met mensen zoals TS. Het stereotype beeld is dat dat gaat om 'allemaal' junkies en alcoholisten, de werkelijkheid is dat het merendeel van die mensen kampt met een psychiatrische stoornis.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_125312525
Nu ik dit heb gelezen ga ik mijn buren even knuffelen.
Zo tussen neus en kippen door.
Tap tap tap
  maandag 15 april 2013 @ 15:37:51 #287
244933 trovey
Nachtoele
pi_125312550
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:33 schreef Platina het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd. Vertel eens wat meer :P
Naakt over straat lopen midden op de dag, kinderen bedreigen die in het speeltuintje achter zijn huis speelden, directe buren en elke willekeurige persoon die hij tegenkwam met de dood bedreigen, drugs verhandelen vanuit zijn huis en daar geen geheim van maken....zo voldoende? :P Buren en woningbouwvereniging hebben eerst geprobeerd om hulp voor hem te regelen maar toen die ook bedreigd werden toen ze bij hem kwamen en hij bij hoog en laag beweerde dat er niets aan de hand was gaf iedereen het op. Niet zo vreemd hè dat het geen hond interesseerde wat er van hem terechtkwam toen hij eruit werd gegooid. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 15 april 2013 @ 15:40:32 #288
66083 Platina
78th Element
pi_125312630
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:37 schreef trovey het volgende:

[..]

Naakt over straat lopen midden op de dag, kinderen bedreigen die in het speeltuintje achter zijn huis speelden, directe buren en elke willekeurige persoon die hij tegenkwam met de dood bedreigen, drugs verhandelen vanuit zijn huis en daar geen geheim van maken....zo voldoende? :P Buren en woningbouwvereniging hebben eerst geprobeerd om hulp voor hem te regelen maar toen die ook bedreigd werden toen ze bij hem kwamen en hij bij hoog en laag beweerde dat er niets aan de hand was gaf iedereen het op. Niet zo vreemd hè dat het geen hond interesseerde wat er van hem terechtkwam toen hij eruit werd gegooid. :')
haha wat een figuur, fantastisch toch dat er zn mensen kunnen bestaan.
  maandag 15 april 2013 @ 15:44:17 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125312749
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:40 schreef Platina het volgende:

[..]

Ja, tot het jouw kind is dat door hem bedreigd wordt....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 15 april 2013 @ 15:45:07 #290
244933 trovey
Nachtoele
pi_125312779
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:40 schreef Platina het volgende:

[..]

Tot ze je buurman worden :X ...er zijn echt mensen verhuisd omdat ze zich niet veilig meer voelden in hun eigen huis voordat hij er uit werd gezet. ;(
Die lastige buur van nu is een eitje daarmee vergeleken maar ook lastig als er nooit problemen zijn geweest tussen buren die al 10-20 jaar naast elkaar wonen en zo'n eentje komt er tussen en heeft binnen een half jaar ruzie met al zijn directe buren....aan wie ligt het dan? :')
Nope, gewone woonwijk, geen volksbuurt of zo. ;)
Optimist tot in de kist
pi_125312826
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Stel je vragen maar aan een mod, ok? Tot nu toe zijn alle linken naar andere topics van en over TS grotendeels verwijderd.
Jij bent het blijkbaar met ze eens en ik vraag me alleen af waarom. Niet zo'n gekke vraag toch?
  maandag 15 april 2013 @ 15:51:32 #292
66083 Platina
78th Element
pi_125313051
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Tot ze je buurman worden :X ...er zijn echt mensen verhuisd omdat ze zich niet veilig meer voelden in hun eigen huis voordat hij er uit werd gezet. ;(
Die lastige buur van nu is een eitje daarmee vergeleken maar ook lastig als er nooit problemen zijn geweest tussen buren die al 10-20 jaar naast elkaar wonen en zo'n eentje komt er tussen en heeft binnen een half jaar ruzie met al zijn directe buren....aan wie ligt het dan? :')
Nope, gewone woonwijk, geen volksbuurt of zo. ;)
Ik bedoel het ook niet als verwijt of iets. Het is inderdaad een enorme gek die buurman, ik vind het gewoon fascinerend dat mensen zo kunnen zijn. Vraag me dan altijd af waar het misgegaan is.
  maandag 15 april 2013 @ 15:54:35 #293
244933 trovey
Nachtoele
pi_125313186
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:51 schreef Platina het volgende:

[..]

Ik bedoel het ook niet als verwijt of iets. Het is inderdaad een enorme gek die buurman, ik vind het gewoon fascinerend dat mensen zo kunnen zijn. Vraag me dan altijd af waar het misgegaan is.
Ik begreep je opmerking wel. ;) Tja, geen idee waar zoiets fout gaat maar als je er mee te maken hebt wil je maar één ding...namelijk dat hij weggaat goed- of kwaadschiks. :') Ik heb dan ook intens medelijden met de buurvrouw van TS, je zit op een gegeven moment strak van de adrenaline in je eigen huis omdat de buurman wel eens weer kan aanbellen met klachten over allerlei dingen waar je niets aan kunt doen omdat ze er niet zijn. :{ Ik hoop dat TS ook gaat inzien dat hij ook in actie moet komen om alles wat in zijn leven misgaat op te lossen.
Optimist tot in de kist
  maandag 15 april 2013 @ 16:56:23 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125315621
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:37 schreef trovey het volgende:

[..]

omfg. :X
pi_125315950
quote:
laatste bezoek: 10 seconden geleden
Don't keep us waiting :7
Twiddel
  maandag 15 april 2013 @ 17:26:06 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125316562
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2013 17:06 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Don't keep us waiting :7
Ik ben ook wel benieuwd wat het Juridisch loket oid heeft gezegd, TS.
pi_125316615
Count me in. Denk dat het JL hetzelfde zegt als heel FOK! al gedurende al die vele topics en daarbij zo langzamerhand ook meer de wbv gelijk gaat geven dan TS....
pi_125317219
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 17:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd wat het Juridisch loket oid heeft gezegd, TS.
Ben terug van het juridisch loket, ze konden nog niet veel zeggen omdat er nog geen bslissing geomen is, maar ik heb uit uitgelegd dat ik een mes had laten zien op kantoor en dat wordt mij in verhouding zwaarder aangerekend dan de huuropzegging, maar omdat alleen gezegd werd dat ze met een advocaat zouden overleggen zijn er maar twee hints die zouden kunnen wijzen dat ze misschien alsnog mij een laatste kans geven.

Maar mocht de woingstichting besluiten alsnog de opzegging door te laten gaan dan moet ik een kort geding starten om proberen dat ongedaan te maken, maar dat geef ik persoonlijk weing kans omdat dat mes incident en andere overlast toch tegen mij gebrukt gaat worden, dat gaven ze zelf ook aam als ze het doorzetten.

Het enige positieve wat ik uit het eerste gesprek kan afleiden is dat ze zeiden dat ze een kopie willen hebben van de excuusbrief naar de buurvrouw en dat ik het haasje ben als ik noch een keer overlast maak of bedreigingen uit per mail.

Hopelijk gaan ze besluietn met de advocaat dat ik onder een soort geteknde verklaring alsnog kan blijven wonen.Daar kan ik mij in vinden, want ik weet dan de echte consequenties.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  maandag 15 april 2013 @ 17:52:46 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125317408
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:46 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ben terug van het juridisch loket, ze konden nog niet veel zeggen omdat er nog geen bslissing geomen is, maar ik heb uit uitgelegd dat ik een mes had laten zien op kantoor en dat wordt mij in verhouding zwaarder aangerekend dan de huuropzegging, maar omdat alleen gezegd werd dat ze met een advocaat zouden overleggen zijn er maar twee hints die zouden kunnen wijzen dat ze misschien alsnog mij een laatste kans geven.
Dat lees jij erin. Als iemand tegen mij zegt dat ze met een advocaat gaan overleggen, lees ik er niet in dat ik een eventuele 2de kans krijg :D

quote:
Maar mocht de woingstichting besluiten alsnog de opzegging door te laten gaan dan moet ik een kort geding starten om proberen dat ongedaan te maken, maar dat geef ik persoonlijk weing kans omdat dat mes incident en andere overlast toch tegen mij gebrukt gaat worden, dat gaven ze zelf ook aam als ze het doorzetten.
Ik snap serieus nog steeds niet waarom de fuck je een mes meeneemt. Je bent je ervan bewust dat het bij je dragen van een mes strafbaar is? Wat voor mes hebben we het eigenlijk over?

quote:
Het enige positieve wat ik uit het eerste gesprek kan afleiden is dat ze zeiden dat ze een kopie willen hebben van de excuusbrief naar de buurvrouw en dat ik het haasje ben als ik noch een keer overlast maak of bedreigingen uit per mail.
Nou, daar lees ik niks positiefs in, dat is gewoon een feit dat je het zaadje bent. Je kan toch in godsnaam ook niet zomaar mensen gaan bedreigen. Besef je je dat uberhaupt? Of vind je het allemaal bullshit wat de woningbouw zegt?

quote:
Hopelijk gaan ze besluietn met de advocaat dat ik onder een soort geteknde verklaring alsnog kan blijven wonen.Daar kan ik mij in vinden, want ik weet dan de echte consequenties.
Lost alsnog je problemen niet op. Je blijft daar wonen, je blijft alsnog last hebben van de buurvrouw. Laten we er even voor het gemak vanuit gaan dat je er uberhaupt mag blijven wonen... wat zijn dan je volgende stappen?
  maandag 15 april 2013 @ 17:52:52 #300
16715 Mylene
*schatje*
pi_125317411
WTF? Een mes laten zien, dreigen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')