Vervolgens gooit hij de ranja in het gezicht van pluisje, en loopt verbouwereerd dat hij een vrouw niet mag slaan boos weg.
Hmpf... ze is niet eens meer prinses.. * gromt hij naar Asschen_sukar
[Dit bericht is gewijzigd door Pretorian_Guards op 28-10-2002 20:49]
Blij dat die meneer met die moeilijke naam ook nog een extra wat minder moeilijke naam heeft
Aangezien dit in zijn wereld een halsmisdrijf was, stond Asschen op springen
* De Guard buigt even voor de man en gaat verder op z'n wachtronde door het centrum.
met een vragende blik keek hij richting de prinses
Nou, zover ik weet ben ik gewoon ranjaprinses hoor, ze hebben me nooit mijn kroontje afgepakt
"Een prettige dag verder, prinses"
Ash is blij dat er toch nog een beetje vertrouwds is op deze wereld, de mooie prinsessen bestaan dus nog
na een laatste keer zwaaien moet Asschen dan toch echt doorlopen, de training is al bijna begonnen
quote:afgelopen ash afgelopen
Op maandag 28 oktober 2002 22:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
"tot zeer binnenkort prinses"
na een laatste keer zwaaien moet Asschen dan toch echt doorlopen, de training is al bijna begonnen
Hm, mijn mooie grote bed aan het Lieflijk Laantje lag veel lekkerder
* pluisje besluit eens snel bij haar oude huisje te gaan kijken en eens te zien of Breuls zijn krant al uit heeft
Hoi Pluis. De ranja van gisteren is alweer helemaal op . Doe mij nog maar een lekker glas ranja. Dat is een keer wat anders dan ranjathee.
quote:* AirRaid drinkt het glas in een keer leeg
Op donderdag 31 oktober 2002 13:07 schreef pluisje het volgende:
* pluisje vult haar grootste glas vol met ranja voor AirRaid
JUMMIE LEKKER
* Asschen_sukar was glad vergeten een buiging te maken voor de prinses, en biedt zijn excuses aan, en buigt alsnog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |