Met mij gaat het best goed hoor, ik ben alleen wat moe
* pluisje leunt een beetje tegen haar grote broer aan en valt langzaam in slaap
SatTraXXE WireWorXXE van Ninjamod transporteert een boodschap vanuit de computer winkel
Er verschijnt een bericht op het scherm:
All YOUR RANJA ARE BELONG TO US
De boodschap blijft in beeld staan. Het is een bericht van de superinteligente mieren.
De mieren, die rond stalletje al in de vroege morgen ongestoord bezig zijn de ranja op te slurpen, stoppen even met hun werk.
Ze lezen de boodschap en geven elkar een high five met hun voorste pootjes en voelsprieten.
Met extra energie gaan ze aan de slag om de ranja de bossen in te transporteren.
Mieren Ik zal wel dromen
* hermes sluit daarop zijn ogen weer en vat weer snel de slaap
Ranja?
quote:Lekker
Op maandag 16 september 2002 13:27 schreef pluisje het volgende:
* pluisje ziet een glunderende K3 en hangt een klein uithangbordje met de volgende tekst op haar stalletje:
http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=636
We love K3Ranja?
Enjoy! En als je 'm niet lust, dan is er vast wel iemand anders voor te porren
Prettig weekend alvast, ik denk dat ik maar eens ga proberen het serpent uit mijn woning te halen...
quote:Hermes heeft zelf inmiddels een heel aantrekkelijke tuit heeft gekregen...
psssst, Hermes is door het sylfide bloed van zijn moder, wilgje, heel snel gegroeid. Hij is dus geen kleine jongen meer. Maar ongeveer net zo breed als hoog ;-) Dacht dat je dat misschien wel wilde weten
Bwoehahahahaha
* De mieren zijn ondertussen vaste prik rond de ranjakraam. Niemand kijkt er nog van op. De arme diertjes hebben er een permanente dagtaak aan de ranja te verslepen. Waar komt dat goedje toch vandaan?
Ik zet zo af en toe maar een paar bakken voor ze neer, dan hebben die beestjes ook wat te drinken
quote:Als dat mijn goede vriendje ScienceMan niet is!!!
Op maandag 23 september 2002 16:04 schreef TheScienceMan het volgende:
* TheScienceMan komt voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar het ranjastalletje voor de lekkere ranja.
Die Ranja is wel lekker, maar het lijkt alsof je er af e ntoe zo'n slaap van krijgt... Of zou ik gewoon te hard hebben gewertk
* LWaS neemt afscheid van Pluis en Hermes(die nog even bij zijn Tante wil lbijven) en verlaat de plaats van het ranjastalletje
Ehm... Misschien dat ik straks effies weer kom kijken of zo...
* Voordat iemand ook maar iets kan zeggen, is Khalein weggerend richting de garage....
quote:LOL, lange tijd geleden zeg
Op maandag 23 september 2002 17:27 schreef VixenFromHell het volgende:[..]
Als dat mijn goede vriendje ScienceMan niet is!!!
Ranja, ranja, ranja
* Marlo neemt een glaasje ranja en gaat gezellig zitten kijken hoe pluisje aan het werk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |