Wel verdomme... D'r uit jullie!!!!
* De mieren luisteren slecht en blijven maar wat rond dobberen. Khalein snelt naar de Ontbijterie, rent de keuken in, gooit de ranja door een fijn vergiet in een ander glas, maakt pluisjes glas schoon, brengt het terug en gaat verder met het genieten van zijn ranja...
Zo... That was close zeg! Vervelende mieren... Misschien dat ik nog ergens een busje met iets dodelijks heb staan... Interesse, pluisje?
Terwijl de mieren hun nuttige werk doen valt er zomaar uit de hemel op een windvlaag voor Pluisjes neusje een bosje lavendel.
Shwoosh
plof
Bwoehahahahaha
Hij ziet het aan en bedenkt zich geen moment .. Dit moet de keuringsdienst van waren weten .. zoete spullen verkopen zonder de hygiëne in acht te nemen ..
Snel loopt hij langs het kraampje en pakt een bekertje met wat ranja en een paar miertjes.
quote:Misschien kunnen we een deal maken.
Op donderdag 12 september 2002 14:38 schreef pluisje het volgende:
Ja hoor, ik wil graag je ranja overnemen, mits ie een beetje te drinken is natuurlijk
Enne..als je een keer ranja nodig hebt kun je natuurlijk bij mij aankloppen
Pluisje mag ik van jou een mierenloos glas ranja alsjeblieft?
En kan je bij dit Num's zeilboot - deel 2 olee olee olee topic het 'olee olee olee' alsjeblieft weghalen? Bij voorbaat dank.
quote:Pluisje staat te dansen in de kinderdisco. Daar is verse ranja verkrijgbaar, die Pluisje daar inschenkt.
Op donderdag 12 september 2002 16:25 schreef Num het volgende:
Zo hee wat een mieren.
Had eigenlijk wel zin een glaasje ranja...Pluisje mag ik van jou een mierenloos glas ranja alsjeblieft?
En kan je bij dit Num's zeilboot - deel 2 topic het 'olee olee olee' alsjeblieft weghalen? Bij voorbaat dank.
Maar hier is je glaasje ranja
olee olee verwijderd
Lurky was zo vriendelijk om attent te maken op het feit dat ze nu bij mij de boel onveilig maken
quote:Ze kruipen over je enkel
Op donderdag 12 september 2002 16:28 schreef Khalein het volgende:
* Khalein komt even kijken of pluisje nog wat spul over heeft om mieren mee te killen...Lurky was zo vriendelijk om attent te maken op het feit dat ze nu bij mij de boel onveilig maken
[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 12-09-2002 16:34]
( is ook niet zo gek he... )
[Dit bericht is gewijzigd door ninja-mod op 12-09-2002 16:39]
Pluis, ben je er? Ik heb hermes ook meegenomen
Ik heb je zo gemist Tante Pluisje!
Ranja, anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |