abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5768665
* In Khaleins ranja drijven een paar mieren
pi_5768842
* Al lurkend aan zijn verdomd grote en vrolijk versierde glas ranja, ziet Khalein plotseling een paar mieren drijven...

Wel verdomme... D'r uit jullie!!!!

* De mieren luisteren slecht en blijven maar wat rond dobberen. Khalein snelt naar de Ontbijterie, rent de keuken in, gooit de ranja door een fijn vergiet in een ander glas, maakt pluisjes glas schoon, brengt het terug en gaat verder met het genieten van zijn ranja...

Zo... That was close zeg! Vervelende mieren... Misschien dat ik nog ergens een busje met iets dodelijks heb staan... Interesse, pluisje?

The prettiest people do the ugliest things
pi_5769027
* Dat Khalein ze op weg heeft gebracht scheelt de kleine miertjes een enorme ontdekkingstocht... Nu weten ze de weg naar De Fok! Ontbijterie - Episode 2

Terwijl de mieren hun nuttige werk doen valt er zomaar uit de hemel op een windvlaag voor Pluisjes neusje een bosje lavendel.

Shwoosh
plof

Bwoehahahahaha

pi_5769238
De eenzame wachter die eerst de schietpartij aangezien heeft van pluisje ziet nu de mieren rond haar stalletje ..

Hij ziet het aan en bedenkt zich geen moment .. Dit moet de keuringsdienst van waren weten .. zoete spullen verkopen zonder de hygiëne in acht te nemen ..

Snel loopt hij langs het kraampje en pakt een bekertje met wat ranja en een paar miertjes.

die by the sword
pi_5769377
* pluisje vernietigt alle miertjes met het middeltje dat ze dankbaar van Khalein heeft aangenomen en poetst tot heel haar ranjastalletje weer helemaal hygienisch schoon is.
pi_5769389
Heb je nog wat aan de ranja uit mijn kinderdisco? Die loopt niet zo lekker namelijk
123
pi_5769392
Ja hoor, ik wil graag je ranja overnemen, mits ie een beetje te drinken is natuurlijk
pi_5769424
quote:
Op donderdag 12 september 2002 14:38 schreef pluisje het volgende:
Ja hoor, ik wil graag je ranja overnemen, mits ie een beetje te drinken is natuurlijk
Misschien kunnen we een deal maken.
Om 19 uur sluit de disco weer, alle ranja die over is mag jij hebben. We hebben hier een goede koeling, dus als jij nog koelruimte zoekt voor je ranje mag je dat hier ook wel doen. Ik zorg wel dat je een sleutel krijgt.
123
pi_5769823
Nou dat klinkt goed hoor
Ik heb hier wel een klein koelinkje, maar voor de grote hoeveelheden maak ik graag gebruik van jou koeling

Enne..als je een keer ranja nodig hebt kun je natuurlijk bij mij aankloppen

pi_5771125
Zo hee wat een mieren.
Had eigenlijk wel zin een glaasje ranja...

Pluisje mag ik van jou een mierenloos glas ranja alsjeblieft?

En kan je bij dit Num's zeilboot - deel 2 olee olee olee topic het 'olee olee olee' alsjeblieft weghalen? Bij voorbaat dank.

pi_5771143
quote:
Op donderdag 12 september 2002 16:25 schreef Num het volgende:
Zo hee wat een mieren.
Had eigenlijk wel zin een glaasje ranja...

Pluisje mag ik van jou een mierenloos glas ranja alsjeblieft?

En kan je bij dit Num's zeilboot - deel 2 topic het 'olee olee olee' alsjeblieft weghalen? Bij voorbaat dank.

Pluisje staat te dansen in de kinderdisco. Daar is verse ranja verkrijgbaar, die Pluisje daar inschenkt.
123
pi_5771151
Mieren, die zijn inmiddels al een paar uur dood hoor

Maar hier is je glaasje ranja

olee olee verwijderd

pi_5771161
in geval van nood ben ik op 2 plaatsen tegelijk
pi_5771173
* Khalein komt even kijken of pluisje nog wat spul over heeft om mieren mee te killen...

Lurky was zo vriendelijk om attent te maken op het feit dat ze nu bij mij de boel onveilig maken

pi_5771209
* pluisje geeft Khalein wat mierenspul terug, maar houdt zelf natuurlijk een klein voorraadje voor het geval dat.
pi_5771210
quote:
Op donderdag 12 september 2002 16:28 schreef Khalein het volgende:
* Khalein komt even kijken of pluisje nog wat spul over heeft om mieren mee te killen...

Lurky was zo vriendelijk om attent te maken op het feit dat ze nu bij mij de boel onveilig maken

Ze kruipen over je enkel
123
pi_5771222
Ieuw Khalein, wegwezen, voor ze mijn stalletje weer onveilig maken
pi_5771243
* Khalein wordt volkomen gestoord van de mierenplaag en hobbelt zo snel hij kan richting het strand....

[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 12-09-2002 16:34]

pi_5771247
Hartelijk dank mevrouw Pluisje.

* Num giet de ranja snel naar binnen en spoed dan richting boot

pi_5771292
de ninja komt eens langs de ranjastal... dag pluisje.. tjemig , wat is hier gebeurt... mag ik een lekkere koude ranja van jou? * ninja-mod heeft het erg warm...

( is ook niet zo gek he... )

[Dit bericht is gewijzigd door ninja-mod op 12-09-2002 16:39]

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5771304
Tuurlijk ninja mod
Het ziet er nu weer mooi schoon en glimmend uit he?
  FOK!fossiel donderdag 12 september 2002 @ 21:59:43 #47
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5775612
[me-Samen] met Hermes is LWaS bij het ranjastalletje van zijn liefste (en tevens enige) zus aangekomen.

Pluis, ben je er? Ik heb hermes ook meegenomen

pi_5775767
* pluisje rent op haar broer af en valt hem traditioneel om zijn nek

Hey, Hermes, jij ook hier

donderdag 12 september 2002 @ 22:25:28 #49
9267 Hermes
Ya Hya Chouhada
pi_5776065
* Hermes ziet zijn Tante Pluisje om de nek van zijn vader vliegen en 'springt erbij', waardoor een soort mini-grouphug ontstaat

Ik heb je zo gemist Tante Pluisje!

Long Live the Fighters
pi_5776260
* pluisje peutert Hermes uit haar nek en geeft hem een vriendschappelijk schouderklopje

Ranja, anyone?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')