Ik ben nu fulltime beschikbaar maar ik word rond de 12-15 uur per week ingezet. Ik verdien daardoor rond de 400-500 euro per maand. Het is geen vetpot in de kinderopvang helaasquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:57 schreef omemiloo het volgende:
Lekker blijven zitten waar je nu zit. Flinke terugval in salaris en maar zes maanden contract in deze tijden.
Vraag om meer uren in je huidige baan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:58 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik ben nu fulltime beschikbaar maar ik word rond de 12-15 uur per week ingezet. Ik verdien daardoor rond de 400-500 euro per maand. Het is geen vetpot in de kinderopvang helaas
Waar zit je nu op als mod?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik begon al met 2300 bruto en had geen vooropleidingsniveau nodig
1700 bruto is een fooi
Dat zit er niet in omdat er leegloop is in de kinderopvangquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:59 schreef omemiloo het volgende:
[..]
Vraag om meer uren in je huidige baan.
.quote:maar zes maanden contract in deze tijden. Keuze lijkt me niet moeilijk
Ja, geen idee. Ik ga er waarschijnlijk ook wel voor maar een stemmetje in mijn achterhoofd zegt dat het wel érg laag is. Wellicht omdat ze doorhebben dat ik het wel heel graag wil? Aan de andere kant is het voor hen ook wel een gok omdat ze iemand aannemen die totaal geen ervaring heeft en in een totaal andere richting is opgeleid...quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:03 schreef Sylver_ het volgende:
Waarom zou je er niet voor gaan? Je verdient nu ook niet erg veel en de branche waarin je nu werkt vind je niet echt leuk ...
Dat is wel heel erg afhankelijk van de beroepsgroep hè. In de zorg is het gewoon geen vetpot. Hoe het in de branche zit waar TS nu aan de slag kan, daar heb ik geen idee van.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik begon al met 2300 bruto en had geen vooropleidingsniveau nodig
1700 bruto is een fooi
Dan zou ik er zeker voor gaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:05 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik ga er waarschijnlijk ook wel voor maar een stemmetje in mijn achterhoofd zegt dat het wel érg laag is. Wellicht omdat ze doorhebben dat ik het wel heel graag wil? Aan de andere kant is het voor hen ook wel een gok omdat ze iemand aannemen die totaal geen ervaring heeft en in een totaal andere richting is opgeleid...
Mijn vriend werkt overigens ook fulltime (modaal salaris) dus alles wat ik binnen breng is mooi meegenomen![]()
Dat!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:07 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat is wel heel erg afhankelijk van de beroepsgroep hè. In de zorg is het gewoon geen vetpot. Hoe het in de branche zit waar TS nu aan de slag kan, daar heb ik geen idee van.
En 1.700 euro is niet veel nee. Maar je moet ergens beginnen. Je kunt wel heel hard roepen dat het te weinig is, maar TS heeft wel wat te doen en ontwikkelt zichzelf, in plaats van grotendeels thuis te zitten en maandelijks minder binnen te halen dan hij zou overhouden bij deze baan.
En tsja, maar een half jaar... het is wel een half jaar. In die opvangtoko heeft ie ook geen zekerheid.
Halloquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat!
Doe het gewoon. Is het nix voor je, dan heb je een ervaring erbij!
Dit zeg ik ook als ik vrouwen aanspreek tijdens het uitgaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:21 schreef ElisaB het volgende:
Doe het gewoon. Is het nix voor je, dan heb je een ervaring erbij!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook als ik vrouwen aanspreek tijdens het uitgaan
Dit dus, de meeste ouders zoeken nu andere oplossingenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:29 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou het doen, de toekomstperspectieven in de kinderopvang worden ook met de dag minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |