quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm, heb liever die vrouw van Platje.
[ afbeelding ]
Een zweedsequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt tegen. Is dat een Marokkaan ofzo, trouwens?
Met de naam Haddad, begrijp ik? Is dus van marokkaanse/arabische afkomst.quote:
Oh vast. Niets mis meequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Met de naam Haddad, begrijp ik? Is dus van marokkaanse/arabische afkomst.
Syrischquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Met de naam Haddad, begrijp ik? Is dus van marokkaanse/arabische afkomst.
Vind dat helemaal niks. Die vriendin van Büttner klonk ook heel lief, trouwens.quote:
Echt he.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, het ging dus over live-wedstrijden hier.
Tering zeg.
Alles is fout gegaan sinds mijn post niet verwijderd werd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
Tering zeg.
Sorry hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
Tering zeg.
Als ik in het stadion zit dwaal ik ook weleens af van het onderwerp, djeezquote:
Bij NEC is dat vrij logisch ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik in het stadion zit dwaal ik ook weleens af van het onderwerp, djeez.
Het voordeel van een ontspannen volksclubquote:
In Arnhem wordt iedereen die niet braaf klapt door Jordania in beton gegoten, dat weet je tochquote:
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfspot is niet aan iedereen besteed.
Je bent echt hilarisch, man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Arnhem wordt iedereen die niet braaf klapt door Jordania in beton gegoten, dat weet je toch.
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja? The joke's on Vitesse, geloof ik, vanavond.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Arnhem liggen ze anders dubbel om m'n grap.
Oh, primaquote:
Slaat totaal nergens op. Als ik iets heb is het dat wel, maar sommige comments zijn gewoon saai en achterhaald.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal snel huilt om niks, maar je doet maar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:06 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Slaat totaal nergens op. Als ik iets heb is het dat wel, maar sommige comments zijn gewoon saai en achterhaald.
Ik huil niet. Ben alleen niet in de stemming voor je saaie commentaar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal snel huilt om niks, maar je doet maar.
Zoek dan geen forum op.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:08 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik huil niet. Ben alleen niet in de stemming voor je saaie commentaar.
Alle creativiteit liep met Toornstra het stadion uitquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ado zo belachelijk verdedigend, kut counterploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |