abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125239411
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalendel

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_125239909
Mja er is een periode geweest dat ze dat met gemak weg zoop en nog honger had. Ik moet iets.. laat der geen honger leiden. Maar het is voor mij ook wel echt de max hoor want het is echt een enorme plens.

Maar goed die tijd lijkt nu voorbij want nu drinkt ze met moeite 150cc weg. Dus veel zal ze er niet mee geleden hebben.

Tis meer dat ik dit drinkgedrag totaal niet van haar gewend ben terwijl ze naar mijn idee prima functioneert. Daar maak ik me geen zorgen over. Ben meer benieuwd of anderen dat herkennen zo rond de zes maanden.
pi_125240077
Maar je geeft nu toch ook andere voeding? Andere melk en bijvoeding? Dus misschien zit ze wel vol?
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:54:44 #4
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_125240363
De wiki kalendel ( :') ) doet t hier niet?

Twink, ik zou me er wat je al zegt niet druk om maken. Ik herken het niet als zodanig maar E drinkt ook de ene x d'r fles beter op dan de andere x.

Slapen gaat hier echt super (oke, behalve dat ze gister niet wilde slapen :') ) ze slaapt de hele week al door :-) én in haar eigen bedje. Ze is echt super vrolijk en gezellig O+

Vandaag geoefend met zonnehoedje voor op vakantie en ze vond t helemaal prima, m'n tuttie :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Tante_Soesa op 13-04-2013 20:16:23 ]
pi_125240474
Wat een skeetje!
pi_125240818
Isis wat fijn dat het beter gaat. En mooie regeling zo. Geniet maar lekker van D.

Ik mis het zwanger zijn ook niet. Ik was in die periode heel moe en wat ij nog erger vond. Ik was zo in mezelf gekeerd. Had er helemaal geen zin in om weg te gaan. Visite vond ik niks. En dat is nu weer helemaal over. Maar toch wil ik het nog een keer meemaken hoor. Een broertje of zusje voor Riley lijkt me O+
En meteen naar het typen dat ik een broertje of zusje voor Riley wil zie ik de foto van Tico. Nu ga ik over een paar jaar ook voor een Bram. Wat een boefje.

Tante Soesa wat staat dat hoedje leuk. Wat een moppie.
pi_125241406
Oooh E'tje O+
Leuk hoedje ook!
Ben benieuwd of dat hier opgehouden wordt.
Moet ik ook nog kopen voor dr.

Bram blijft leuk :D
Ik vind m trouwens wel veranderen.

Mijn dametje O+

Ze.is zo schattig en ondeugend. Als.ze in de box zit probeert ze alles te pakken wat op de rand van de bank ligt :D Kijkt ze je aan met van die glimoogjes O+
pi_125241906
Wat een knapperds ticootje, tante soesa en sonnetje!

Twinkle
geen idee hoeveel S rond die tijd dronk, ivm bv
maar als je mini verder tevreden is enz.. weet van mijn nichtje dat ze de fles niet altijd
opdrinkt (vooral smiddags drinkt ze er niet eens de helft van), maar is wel vrolijk, slaapt&plast goed en groeit super.

*knip*
Gister 11maanden
eindelijk lekker eten! O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Zoë23 op 13-04-2013 21:33:19 ]
pi_125242131
Son! Ze is zo mooi!

Zoé: mooie meid heb je daar!
pi_125242149
Ik zit nog aan de melk1, nog geen opvolgmelk zeg maar. Fruit en groente doen we al een tijdje. Nu pas ineens die ommeslag, vandaar :)
Maar zal hendig goed komen dan :)

Soesa heerlijk dat ze zo goed slaspt. Good for you!
  zaterdag 13 april 2013 @ 20:38:22 #11
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_125242469

Son O+. Hoe lief!

Zoë, wat is ze groot :o O+

Net het fietsstoeltje op de fiets van mijn man gemonteerd met het plan om morgen te gaan fietsen, ben ik mijn fietssleutel kwijt }:|
pi_125242563
Zoë en Sonnetje. Wat een mooie dames O+
pi_125243773
Aaahh wat een mooie dametjes!

Zoe als je der zo ziet zou je niet zeggen dat zij en jullie het zo zwaar hebben met de reflux he.. blije gup. Hoop echt snel op beterschap voor jullie!
Nu ik dat koppie gezien heb en dan terug denk aan al die spuug en kokhalsverhalen.. echt sneu. Houd vol!
pi_125244046
Isis, fijn, dat het zo goed gaat.

Bram O+

Soesa, fijn dat ze het hoedje goedgekeurd heeft.

Sonnetje en Zoe, mooie meiden O+
Ik hoop dat het snel beter gaat met S, wat is ze toch een vrolijk lieve meid. Sonnetje, een klein ondeugend glimlachje heeft de jouwe.

Hier lijkt het alsof meneer nog steeds last had van de prikjes, of misschien doorkomende tanden of beide. Hij was de hele dag erg mama aanhankelijk, hangerig, snel huilen, weinig slapen en dan huilend wakker worden, veel kwijlen en knagen op zijn vingers.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_125245202
Dank O+

Twinkle
Lief van je :* ze is ook lekker vrolijk, echt m'n lieverd.
Ze weet ook niet beter denk ik., doet me wel pijn maar doe m'n best :)

Tinu
:( wat sneu, hoop dat hij zich snel wat beter voelt
pi_125247543
Zoe wat is S een leukerd O+
Ze lijkt erg op jou of niet?

En dank allen O+
Tinu, idd :D

Hehe, niet handig Soesa!
Hier binnenkort ook eens gaan fietsen. Eerst maar een achterstoeltje kopen. Al gaf Floris laatst aan dat zij achterop moest en hij voorop :P hij vond achterop zitten niet leuk (maar hij roept bij alles dat ie t niet leuk vind :P).
pi_125257276
whaha, ik ben aan het lezen en kom voorbij je foto son en Nena gaat helemaal lachen en gillen...en ze word boos als ik doorscroll.

Ik las hier ooit eens dat kindjes niet groeien van de melk en het eten, maar eten en drinken door het groeien.
Bij Mex klopte het altijd, die groeide enorm, was al snel 10 kilo, nu 2 jaar later nog steeds maar 13.

Met Nena alles weer goed, ze kruipt nu voorzichtig, maar tijgeren gaat sneller, is al 2x zelf gaan zitten, maar viel om op het harde laminaat, dus ze vind het niet leuk meer geloof ik,haha
Ze zwaait en zeg dag :W O+ en is helemaal gek van K3, gaat ze ook met d'r handjes draaien.
Klappen doet ze maar niet, maar tis wel schattig.
Ze is wel ineens heeeeeeel eenkennig en wil s'nachts de hele tijd bij me liggen. Ze kruipt vanuit de cosleeper zo naar me toe.
Hoe doen anderen dit met cosleepers?

Heb je je sleutel al Soesa? Veel plezier met fietsen!

[ Bericht 40% gewijzigd door Troeta op 14-04-2013 08:12:44 ]
pi_125257488
Tinu wat zielig :*

Sonnetje leuk lijkt me dat om te fietsen. En wat een heerlijk eigenwijs mannetje lijkt Floris. O+

Troeta fijn dat alles goed gaat met je meisje.
pi_125257556
Troeta wat klinkt dat lief!

Gister heb ik Djenna voor het eerst in de kinderstoel gezet. Ze kan opzich goed rechtop blijven zitten maar schuift toch een beetje onderuit. Dus nog maar even niet dus. Jammer.. want met dit weer heb ik onwijs veel zin om met haar te fietsen en haar de wereld te laten zien. Maar beter dus even nog van niet. Onze tijd komt nog wel :)

Hee en zowel gister als vanmorgen zonder speen in slaap gevallen! :)
pi_125257660
oh zielig tinuviel, altijd zo rot die tandjes en prikjestoestanden.

twinkle, fietsen echt pas met 9 maanden ofzo hoor! Als ze zelf kunnen gaan zitten...eerder is gewoon echt heel erg slecht. Kinderwagen vinden ze net zo leuk hoor!
pi_125257765
Son, als hij eenmal achterop heeft gezeten vind hij het vast erg leuk.

Troeta, leuk zo met stappen vooruit de ontwikkeling. Ik zag laatst ook voor het eerst, dat meneer kon klappen. Maar als ik "klap eens in je handes" zing doet hij het niet. Handen in de lucht bij hyperdepiep hoera wil hij ook niet echt doen. Vind het wel leuk dat zingen en dat wij onze handen opheffen.
Troeta, co- sleeper staat hier nog als uitvalbeveiliging naast het bed, maar wij hebben geen 2 matrassen en de matras ligt in het bedje op zijn kamer, dus hij slaapt bij ons in bed. Vond het ook wel eng, dat hij eruit zou kruipen als wij niet in bed lagen.

Ik las gisteren dat zitten in fietsstoeltje zo lang mag als ze zelfstandig kunnen zitten.

Nacht was bagger, gaap!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 14 april 2013 @ 09:36:26 #22
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125258131
Het blijft bizar hoe dingen kunnen lopen. 2 jaar geleden:

quote:
6s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef Kyara het volgende:
Samenlevingstest woensdag was niet zo goed. Onderzoek viel wel mee maar niks levends terug te vinden. Dat kon aan 2 dingen liggen: ofwel zaad niet goed of niet het juiste moment. Daarom weer bloed prikken (heb nu dus 2 megablauwe plekken op mijn armen). Uit bloed bleek niet het juiste moment dus morgen nog een keer. En ik maar denken dat die zaadcellen zo lang in leven konden blijven Nog even nagevraagd over de hoeveelheid eicellen en het leek er inderdaad op dat dat er voor mijn leeftijd te weinig zijn. Een en ander moet nog uit bloedonderzoek blijken maar waarschijnlijk heb ik dus grote kans op vroegtijdige overgang. Dus morgen nog een keer.
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef Kyara het volgende:
Nog even een updat van deze kant. Samenlevingstest vrijdag was weer negatief, weer bloed prikken. 's Middags gebeld (overigens netjes op de afgesproken tijd) met de mededeling dat het te laat was. Lijkt me sterk dat de test daarom negatief was want die van woensdag was te vroeg.
En inmiddels zjn we dus 2 jaar en 3 kinderen verder (en M is verwerkt rondom die samenlevingstesten....).
pi_125258231
Nee Troeta idd.. wil haar rug niet verzouten dus wij wachten gewoon netjes onze beurt af :)

Hoe bizar he Kyara? Echt machtig mooi.
pi_125258452
o, kan je vandaag nog ff gaan liggen tinu??
Wij hebben wel 2 matrassen. In principe slaapt ze ook in haar eigen bed, maar soms is het handiger bij ons.

Grappig kyara. hebben jullie hulp gehad met zwanger worden of is het toch vanzelf gelukt allemaal?
pi_125258485
Wat een mooi wonder dan Kyara.

Troeta, dat is idd goed.

Waaraan herken je nou een allergie. Hij heeft wat rode plekjes en pukkeltjes in het gezicht op een wang, bij zijn oortje is het rood en op zijn been pukkeltjes. Hij had onlangs witlof en net sinaasappel nieuw gekeregen. Alleen bij het oortje zou het ook aan loopoor kunnen liggen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')