Nou nee, zeker niet als ze zien dat je wat staat in te leveren wat hun merk niet is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Alles kan bij alle supers, behalve lidl en Aldi.
De c1000 hier in de buurt pakt alles, ook aldi en lidl flessen(ook als ze het zienquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou nee, zeker niet als ze zien dat je wat staat in te leveren wat hun merk niet is.Been there, done that.
Of een ander merk dat dezelfde kratjes gebruikt, die machine zal dat dan ook niet door hebben. Zo heb je dat ook met huismerk van de Vomar en Deen, verpakkingen zijn exact hetzelfde, alleen de naam is anders.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:29 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Hebben ze dat merk daar dus ook! ¿;)
Die automaat zal het wel pakken maar achter de automaat zijn ze er minder blij mee, heeft ermee te maken dat ze het financieel niets oplevert wat niet van hun eigen winkel is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De c1000 hier in de buurt pakt alles, ook aldi en lidl flessen(ook als ze het zien)
Geen idee of dat bij alle c1000 winkels zo is.
onzin er verandert niks aan de waardequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Die automaat zal het wel pakken maar achter de automaat zijn ze er minder blij mee, heeft ermee te maken dat ze het financieel niets oplevert wat niet van hun eigen winkel is.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:51 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
onzin er verandert niks aan de waarde
Dachten ze bij de supermarkt toch anders over.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:51 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
onzin er verandert niks aan de waarde
Dacht dat bij sommige merken tegenwoordig ook een chipje in de kratten verwerkt zat voor het herkennen van die merken door de inlevermachine, maar goed, hij is zijn zooi weerkwijt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Of een ander merk dat dezelfde kratjes gebruikt, die machine zal dat dan ook niet door hebben. Zo heb je dat ook met huismerk van de Vomar en Deen, verpakkingen zijn exact hetzelfde, alleen de naam is anders.
Echt nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Alles kan bij alle supers, behalve lidl en Aldi.
Gaat die naar een andere jumboquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:14 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Al met al nogal dom van TS als je weet dat ze van Jumbo zijn, zal wel een winkelverbod hebben daar,...!!!
Dan hebben ze het daar ook niet begrepen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Dachten ze bij de supermarkt toch anders over.
Yep, die eigenaar(want die heb ik besproken) snapt er niets van.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan hebben ze het daar ook niet begrepen.
Dat blijkt wel ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep, die eigenaar(want die heb ik besproken) snapt er niets van.
Ik zal het hem nog eens vragen als ik weer een fles die hij niet verkoopt zijn statiegeldmachine indouw.quote:
Ok, colectieve emballage dus, THNX,.. (soort van).quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
Ik werk zelf in een supermarkt, waarbij ik vaak ook de emballage leeg moet halen.
De kratten worden onderverdeeld in:
Heineken
Best Bier (Huismerk Digros)
Grolsch
Amstel
Overig
Flessen gaan allemaal in een grote plastic zak.
Voor de kratten krijgen we ook 3,90. (Of 3,10) En voor de flessen 10 cent/stuk.
Het maakt dus niets uit wat je waar inlevert.
Joh ze hielpen me zelfs toen hij een kratje van de lidl niet wou pakken dus wat je zegt is niet bij alle supermarkten zo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Die automaat zal het wel pakken maar achter de automaat zijn ze er minder blij mee, heeft ermee te maken dat ze het financieel niets oplevert wat niet van hun eigen winkel is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |