abonnement Unibet Coolblue
pi_125797361
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 april 2013 12:46 schreef wimderon het volgende:
Barra heeft vorig jaar nog wel de tweede ronde gehaald op de Biesterbos Open
Verloren van de uiteindelijke winnaar zie ik, zelfs Botic van de Zandschulp moest capituleren tegen hem.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_125798043
Een game verloren :')

En gelijk daarna wordt Robin gebroken op love :o
  zaterdag 27 april 2013 @ 16:48:39 #228
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_125798336
Is natuurlijk wel de Portugese Mate Pavic die jongen :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 27 april 2013 @ 16:50:27 #229
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_125798383
Hopelijk tweet hij dat hij lekker getraind heeft
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_125799742
6/0 6/2 w/ .

Morgen tegen Completo of Peers... Dat is andere koek...
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:35:20 #231
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_125803390
Hopelijk niet Completooow.

Heb daar geen goed gevoel over.
pi_125809937
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2013 16:36 schreef BobW het volgende:
Een game verloren :')

En gelijk daarna wordt Robin gebroken op love :o
Was dit echt? :').
pi_125810296
robin_haase twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 20:24:19 Went to see # ironman3 with @thiemodebakker yesterday in Portugal. Sound was so low that we struggled to hear. #strange # cinema reageer retweet
Robin heeft niet getraind. Robin ging filmpje kijken.
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
pi_125811803
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef Crocmaz het volgende:
robin_haase twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 20:24:19 Went to see # ironman3 with @thiemodebakker yesterday in Portugal. Sound was so low that we struggled to hear. #strange # cinema reageer retweet
Robin heeft niet getraind. Robin ging filmpje kijken.
obscure tent _O- :')
  zondag 28 april 2013 @ 00:32:55 #235
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_125817414
Waarschijnlijk in een obscuur Portugees theatertje dat dankzij de crisis al een paar jaar failliet is en noodgedwongen is overgestapt op het projecteren van een, via een inbelverbinding binnengehengelde, screener uit Amerika of zo ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_125818597
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:51 schreef luckass het volgende:

[..]

Was dit echt? :').
Ja, opeens in de tweede set break van die gozer op love _O-
pi_125819266
Op z'n site staan veel verhalen die ik nog nooit gelezen had :D

quote:
Het is nu alweer een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven maar de afgelopen weken was het voor niet mogelijk om te internetten. Heel af en toe lukte het mij om even mijn mail te bekijken, maar een mail te versturen, laat staan de site te updaten, was onmogelijk.

Terwijl ik dit verhaaltje schrijf, zit ik te wachten op mijn vertraagde vlucht naar huis. Het was een hele relaxte en gezellige week dus ik ben weer helemaal fris voor de komende periode. Afgelopen week heb ik in Italië doorgebracht. In eerste paar dagen was het ontzettend warm. Helaas veranderde het weer vanaf donderdag en regende het bijna het hele weekend. Erg zonde maar desalniettemin heb ik wel een heerlijke week gehad.

Genoeg over mijn vakantie en terug naar het tennis. Zoals beloofd zal ik een paar onderwerpen aankaarten. Het eerste onderwerp waar ik iets over zal vertellen betreft de vreemde wedstrijd tegen Daniel Koellerer!!

Het eerste toernooi wat ik in Italië speelde was in Orbetello. Helaas had ik hier een wat mindere week. De eerste en twee ronde speelde ik wel goed, maar in de kwartfinale speelde ik erg terughoudend en liet ik veel kansen onbenut. Dit gaf mij een enorm slecht gevoel, maar aan de andere kant gaf het mij ook de motivatie om het bij het volgende toernooi in Cordenons beter te doen qua spel maar ook qua resultaat. Ik besloot om erg aanvallend en met meer energie te spelen.

In de eerste ronde moest ik tegen de Oostenrijker Daniel Koellerer spelen. Ik deed wat ik mij voorgenomen had en ik begon meteen sterk met aanvallend spel tegen de Oostenrijker. Na de tweede game schreeuwde hij al:

⤽Waarom heb ik altijd zo slechte lotingen� Dit gaf mij natuurlijk een lekker gevoel en stormde ik door naar 6-1. In de tweede set verliep het allemaal wat stroever maar desondanks kwam ik toch op een break voorsprong en kon ik het bij 5-4 40-15 uitserveren. Ik miste wat makkelijke ballen en ik verloor de game en uiteindelijk ook de set. Hij verliet de baan voor een toilet pauze en toen hij terugkwam werd hij gediskwalificeerd. En dit is waarom.

Vanaf de tweede game in de eerste set begon Koellerer al met rackets te gooien, te schelden en te vloeken. Hierom staat hij bekend maar hij ging op een gegeven moment wel heel ver. Doordat hij gefrustreerd raakte begon hij zijn racket(s) zelfs kapot te gooien. Eigenlijk had er veel eerder een waarschuwing moeten komen want pas in de tweede set greep de scheidsrechter in. Vanaf het moment dat Daniel een officiële waarschuwing kreeg, schold hij de scheidsrechter uit. Ook begon hij dingen tegen mij te roepen die niet erg sportief waren. (Ik zeg het nu heel netjes)

Bij een stand van 3-2 in de tweede set had hij al gediskwalificeerd moeten worden, maar hij werd continu gematst. Bij een score van 5-4 wilde de scheidsrechter nog een waarschuwing geven maar hij dacht dat ik het wel zou afmaken en hij liet Koellerer zijn derde racket kapot gooien zonder een waarschuwing te geven. Na de verloren tweede set ging Daniel naar het toilet en hier werd hij blijkbaar gecoacht door zijn coach. De supervisor had de coach al de hele tijd in de gaten gehouden en had al genoteerd dat hij te veel zei tijdens dewedstrijd, dus hij besloot om in te grijpen. Hij gaf de tweede waarschuwing en dat betekende dus geel/rood voor Koellerer en hoefde ik geen derde set meer te spelen.

Altijd leuk om zoiets om mee te maken, maar ik denk dat het een heel ander verhaaltje was geworden als ik had verloren!
pi_125819351
Over de playerscouncil:

quote:
Ik heb al een paar ideeën om de sport nog leuker en aantrekkelijker te maken voor de fans. Ik denk dat het amusementsgehalte namelijk omhoog kan en hier heb ik al wat dingen voor uitgewerkt.
http://www.robinhaase.nl/(...)een&Itemid=2&lang=nl

Robin is dus gewoon in z'n eentje bezig om het tennis naar een hoger niveau te tillen. Nr. 300 die zomaar van een top-50 speler kan winnen, dubbele fouten op cruciale momenten, de jaarlijkse toernooiwinst op de vijfde slam (Kitzbuhel) om een verloren jaar en ranking alsnog te redden, personen inhuren die vanaf de tribune roepen dat je eens moet gaan tennissen. Niets lijkt te gek, alles voor de show _O_
  zondag 28 april 2013 @ 07:48:59 #239
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_125821368
quote:
6s.gif Op zondag 28 april 2013 01:57 schreef wimderon het volgende:
Over de playerscouncil:

[..]

http://www.robinhaase.nl/(...)een&Itemid=2&lang=nl

Robin is dus gewoon in z'n eentje bezig om het tennis naar een hoger niveau te tillen. Nr. 300 die zomaar van een top-50 speler kan winnen, dubbele fouten op cruciale momenten, de jaarlijkse toernooiwinst op de vijfde slam (Kitzbuhel) om een verloren jaar en ranking alsnog te redden, personen inhuren die vanaf de tribune roepen dat je eens moet gaan tennissen. Niets lijkt te gek, alles voor de show _O_
Derde service bij df op mp
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 28 april 2013 @ 08:07:56 #240
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_125821430
Waarom speelt robin daar eigenlijk qualies? Sijsling is direct geplaatst
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_125821659
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 08:07 schreef XL het volgende:
Waarom speelt robin daar eigenlijk qualies? Sijsling is direct geplaatst
Sijsling staat één plaats hoger en dat maakte het verschil.

-edit- Te laat ingeschreven, hij zal wel een goed voorgevoel hebben gehad over Barcelona.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gorzalka op 28-04-2013 09:04:56 ]
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_125822516
Hey. Een choke tegen koellerer :D wat een verassing :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 28 april 2013 @ 12:37:44 #243
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_125824815
Koellerer :D
Zo'n figuur mis ik op de tour
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_125829124
:') :') :') :') :') :')
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_125829420
_O-

goeie jongens allemaal
pi_125829579
:|W 3/6
pi_125829706
Breaky breaky *2/0
pi_125829847
mentaal sterk
pi_125829953
Wat gebeurt er allemaal??
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_125830246
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 15:39 schreef Norrage het volgende:
Wat gebeurt er allemaal??
Haase heeft niet kunnen trainen omdat ie naar de film ging, vandaar dat hij een extra setje speelt vandaag :)
Demain, on roule
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')