Klopt, dat kán. Want psychische klachten leveren stress op en stress verergert bij mij de tinnitus. heel soms de hyperacusis, maar dat bijna nooit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:04 schreef Mishu het volgende:
Ik denk dat het verergert met psychische problemen.
Ja, want dat zal de relatie mbt de buren verbeterenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:15 schreef Misty_eyes het volgende:
Aangezien jij boven haar woont is vrij makkelijk om haar het leven zuur te maken. Ga lekker stampvoetend door het huis: daar zal ze helemaal gek van worden op den duur. Zet ook de muziek keihard aan als je naar je werk gaat en laat dit de hele dag aanstaan. Lekker terroriseren dat wijf, ga maar lekker los. Je moet vuur met vuur bestrijden.
Vandaar zijn voorliefde voor het bos, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:37 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, TS zegt 3 maanden eigenlijk nonstop buiten te hebben gelopen lees ik in de OP. Als TS echt zo'n last van hyperacusis heeft, kan TS helemaal niet buiten lopen.
Fietsbellen, auto's, werkzaamheden, trein, tram, noem maar op.
Daar hoor je vogels fluiten, als er iets is wat niet erg fijn is met hyperacusis zijn het vogels hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vandaar zijn voorliefde voor het bos, waarschijnlijk.
Bij TS was er volgens een psychiater sprake van autisme, borderline, ADHD en een eetstoornis.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:04 schreef Mishu het volgende:
Mijn opa had dit trouwens ook, en mijn moeder en broer in lichtere mate. Mijn opa ging steeds verhuizen omdat de buren teveel lawaai maakten
Na 6 keer verhuizen in 1 jaar tijd had mijn oma er wel genoeg van. Hij heeft uiteindelijk nog een tijdje gelopen bij een psychiater maar uiteindelijk is er euthanasie gepleegd.
Wat ons betreft is het gewoon een psychose, mijn moeder en broer hebben gelukkig nog enige tolerantie voor geluiden maar wel chronische tinnitus.
Het is blijkbaar erfelijk...
Ik denk dat het verergert met psychische problemen.
Aah. Hyperacusis kan gepaard gaan met autisme.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:41 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Bij TS was er volgens een psychiater sprake van autisme, borderline, ADHD en een eetstoornis.
Ik vermoed dat hij enkel iemand heeft ingeschakeld die gaat handelen als de woningbouw weigert de opzegging ongedaan te maken, en niet iemand om bij andere nodige zaken te helpen..quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:47 schreef Lienekien het volgende:
Goed dat je er iemand bij hebt ingeschakeld.
link?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:40 schreef Seven. het volgende:
Ik moet ineens denken aan dat topic van TS over die vrouw in het bos.
En?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij enkel iemand heeft ingeschakeld die gaat handelen als de woningbouw weigert de opzegging ongedaan te maken, en niet iemand om bij andere nodige zaken te helpen..
Maar ook met adhd, borderline en een eetstoornis?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah. Hyperacusis kan gepaard gaan met autisme.
Of met gehoortrauma
Een zogenaamde 'enforcer'quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij enkel iemand heeft ingeschakeld die gaat handelen als de woningbouw weigert de opzegging ongedaan te maken, en niet iemand om bij andere nodige zaken te helpen..
Is er een reden dat je dit specifiek tegen mij zegt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hier is meer voor nodig gok ik zo, om de toekomst ook rustig te laten verlopen.
Neen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is er een reden dat je dit specifiek tegen mij zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |