abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134008923
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:26 schreef DeRakker. het volgende:
In het begin 10000 gekocht voor 2.5 euro... paar dagen geleden verkocht voor 319 euro per stuk.

U mad bro?
/bump

Nu baal je :')
  zaterdag 7 december 2013 @ 02:34:24 #52
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134008947
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:31 schreef d4v1d het volgende:

[..]

/bump

Nu baal je :')
Dit topic vanmiddag toevallig nog gelezen ^O^
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_134008970
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:34 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Dit topic vanmiddag toevallig nog gelezen ^O^
Ik lurk ook totaal niet in de BIT-FB hoor :X :')
  zaterdag 7 december 2013 @ 02:37:57 #54
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134008977
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:37 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik lurk ook totaal niet in de BIT-FB hoor :X :')
Daarvoor al ;)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  zaterdag 7 december 2013 @ 15:23:08 #55
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_134017399
Terechte klacht. :{ Je kan aan alles wel aanvoelen dat het niet pluis is.

Bitcoins sterkste "verkooppunt" is dat het anoniem en ontraceerbaar is. De voornaamste handelswaar was (iig tot voor kort) vooral speed, cocaine, wapens op Silk Road.. en pizza's. En men speculeert er lekker op los voor vette winst, zonder belastingafdracht uiteraard. Als legitiem en waardevast betaal middel is totaal niet bruikbaar.

Bonus klacht: Rekencapaciteit voor bitcoins bij datacenters is letterlijke waardeverdamping :{

[ Bericht 18% gewijzigd door BdR op 07-12-2013 15:29:30 ]
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  zaterdag 7 december 2013 @ 15:25:15 #56
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_134017461
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Moet ik even een blog erbij zoeken.
http://www.geenstijl.nl/m(...)itcoin_by_seven.html
Verrassend goed verhaal van geenstijl. ^O^

Trouwens, klopt het dat het totale bitcoin netwerk ten alle tijden alle transacties ooit (dus sinds eind 2010) moet bijhouden om uberhaubt te kunnen werken? Hoe zit het dan met de schaalbaarheid naar, pak em beet, miljoenen transacties per dag?
tv not rot brain..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_134019912
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:25 schreef BdR het volgende:

[..]

Verrassend goed verhaal van geenstijl. ^O^
Please :') Die neonazis begrepen geen zak van de technologie erachter.

quote:
Trouwens, klopt het dat het totale bitcoin netwerk ten alle tijden alle transacties ooit (dus sinds eind 2010) moet bijhouden om uberhaubt te kunnen werken? Hoe zit het dan met de schaalbaarheid naar, pak em beet, miljoenen transacties per dag?
http://www.mail-archive.c(...)wd.com/msg09964.html
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zaterdag 7 december 2013 @ 21:07:15 #58
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_134027945
Btw op marktplaats worden zelfs Bitcoin mining PC's aangeboden a ¤1000~¤3000 en USB miners voor ¤70 :')
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 december 2013 16:52 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Please :') Die neonazis begrepen geen zak van de technologie erachter.

[..]

http://www.mail-archive.c(...)wd.com/msg09964.html
Ik kan niet zeggen dat het daar veel duidelijker van wordt, maar als ik het goed begrijp hoeven niet alle transacties uit het verleden bij gehouden te worden, maar wel zo veel mogelijk.

Stel dat dit wel globaal zou opschalen, dus dat bitcoin de creditcard en iDeal etc. zou vervangen, dan wordt verspilling van CPU kracht wel een probleem. Het energieverbruik van het hele netwerk voor een transactie zou dan mogelijk meer kunnen kosten dan de waarde van die ene transactie.
tv not rot brain..
pi_134028224
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef BdR het volgende:
Het energieverbruik van het hele netwerk voor een transactie zou dan mogelijk meer kunnen kosten dan de waarde van die ene transactie.
Vergeet niet dat normale banken ook vrij veel energie verbruiken.
pi_134028496
~¤4600 mee verdiend
"Pools are perfect for holding water"
pi_134029465
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:18 schreef Amun90 het volgende:

[..]

Stel dat je iets op silkroad met bitcoins wil kopen( :') ), maar de prijs schommelt telkens op en neer, dan kan je nauwelijks normaal zaken doen.
Daarom had SR (toen het nog bestond) ook de optie voor verkopers om te 'hedgen'. In feite konden ze de vraagprijs opgeven in dollars, de prijs bij de advertentie veranderde met de koers mee.

Althans zo herinner ik het mij, weet de exacte details niet.
pi_134030947
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef BdR het volgende:
Btw op marktplaats worden zelfs Bitcoin mining PC's aangeboden a ¤1000~¤3000 en USB miners voor ¤70 :')

[..]

Ik kan niet zeggen dat het daar veel duidelijker van wordt, maar als ik het goed begrijp hoeven niet alle transacties uit het verleden bij gehouden te worden, maar wel zo veel mogelijk.
Ze moeten wel allemaal bijgehouden worden, anders valt verificatie in het niets.

quote:
Stel dat dit wel globaal zou opschalen, dus dat bitcoin de creditcard en iDeal etc. zou vervangen, dan wordt verspilling van CPU kracht wel een probleem.
Ten opzichte van wat? Elk geldmiddel is gebaseerd op iets wat schaars is. Diezelfde schaarste voorkomt dat het verbruik ooit problematisch wordt; in zo'n geval is het dan niet meer economisch interessant te minen.

quote:
Het energieverbruik van het hele netwerk voor een transactie zou dan mogelijk meer kunnen kosten dan de waarde van die ene transactie.
Het energieverbruik van het bitcoinnetwerk is onafhankelijk van de hoeveelheid transacties. Het is alleen afhankelijk van de cumulatieve inspanning in het minen op een ieder moment.
pi_134031188
Die marktplaats mine-PCs zijn overigens een slecht idee als het over Bitcoins gaat.
  zondag 8 december 2013 @ 13:00:12 #64
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_134044656
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:17 schreef trancethrust het volgende:
Ze moeten wel allemaal bijgehouden worden, anders valt verificatie in het niets.
Dus er moet jarenlang, zelfs decennialang, de complete verhandeling van 1 bitcoin bijgehouden worden? Zelfs met "big data" los je zoiets niet op als je het mij vraagt.
quote:
Het energieverbruik van het bitcoinnetwerk is onafhankelijk van de hoeveelheid transacties. Het is alleen afhankelijk van de cumulatieve inspanning in het minen op een ieder moment.
Voor de handel in bitcoins is er ook een meerderheid aan "goedaardige" nodes (=rekencentra) nodig voor het verifiëren van transacties. Daar doelde ik op, niet het minen.
tv not rot brain..
pi_134045125
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 13:00 schreef BdR het volgende:

[..]

Dus er moet jarenlang, zelfs decennialang, de complete verhandeling van 1 bitcoin bijgehouden worden? Zelfs met "big data" los je zoiets niet op als je het mij vraagt.
Toen ik daar nieuwsgierig naar was ging ik op zoek naar een berekening, niet naar een onderbuikgevoel.

quote:
[..]

Voor de handel in bitcoins is er ook een meerderheid aan "goedaardige" nodes (=rekencentra) nodig voor het verifiëren van transacties. Daar doelde ik op, niet het minen.
Die vallen in het niets in vergelijking met CPU-kracht nodig voor mining.
pi_134045957
Alleen als je gratis stroom kan krijgen is het nog interessant om zelf te minen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  maandag 9 december 2013 @ 12:06:39 #67
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_134076865
Jaron Lanier heeft over het algemeen wel kijk op dit soort dingen en zei er het volgende over:
CIO_Australia twitterde op donderdag 01-08-2013 om 06:05:42 Jaron Lanier at #wiredforwonder : #bitcoin is the ultimate artefact of nerd supremacy & most anti-human scheme proposed from a macro POV reageer retweet
tv not rot brain..
pi_134080963
Gast die ik ken heeft in juni een 'speciale' mine pc gekocht voor 10.000 euro. Zou die zogezegd binnen een jaar verdubbelen aan bitcoinwaarde. Voorlopig kost het ding vooral veel stroom. :')
pi_134081522
Ja risico noemen ze dat
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_134082022
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:49 schreef -0- het volgende:
Gast die ik ken heeft in juni een 'speciale' mine pc gekocht voor 10.000 euro. Zou die zogezegd binnen een jaar verdubbelen aan bitcoinwaarde. Voorlopig kost het ding vooral veel stroom. :')
Die bestaan niet :')
pi_134082666
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef antfukker het volgende:

[..]

Die bestaan niet :')
Ja weet niet precies wat hij ervoor kocht maar volgens mij iets met volgens hem superfantastische videokaarten die nog bijna nergens normaal te krijgen waren en ultrasnelle processoren. In elk geval investeerde hij 10.000 euro omdat hij toch wel dik winst zou maken. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')