Dan lees je het toch lekker niet, trollfacequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef vosss het volgende:
Dat je dagboek je verhaal niet wilt hebben betekend nog niet dat je het dan zomaar op FOK! moet flikkeren.
Nouja ik krijg wel minimumloon betaald hoor, dat is hun redenatie om maar te doen met ons wat ze willen, ik heb een WSW indicatie en ben 100% arbeidsongeschikt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef The_Avatar het volgende:
Dat noemen we gewoon dwangarbeid. Maar ja.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik leen aan niemand, in mijn familie ben ik juist de persoon met geld.
gratis werk is altijd positief ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef Maanvis het volgende:
in mijn omgeving hebben we erg postitieve ervaringen met IBN groep en met GO!. We outsourcten regelmatig inpakwerk naar ze en dat gaf erg veel voldoening voor beide partijen.
Uh maar gaf het ook voldoening voor de mensen die het moeten uitvoeren? Dat zo'n persoontje op kantoor jullie op belt en zegt dat ze blij zijn met het werk dat ze voor jullie mogen doen zegt nog niks over de mensen die het werk daadwerkelijk moet doen.quote:
Gast ik heb die mensen zelf begeleid (moest hun werk controleren/instrueren), waren allemaal mensen die anders kansloos waren op de arbeidsmarkt en die nu een zinvol bestaan leiden omdat ze toch kunnen werken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Uh maar gaf het ook voldoening voor de mensen die het moeten uitvoeren? Dat zo'n persoontje op kantoor jullie op belt en zegt dat ze blij zijn met het werk dat ze voor jullie mogen doen zegt nog niks over de mensen die het werk daadwerkelijk moet doen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef ElisaB het volgende:
Heb je ook een vraag, of wilde je alleen je verhaal kwijt?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef ElisaB het volgende:
Heb je ook een vraag, of wilde je alleen je verhaal kwijt?
Zijn er hier ook mensen die vanuit een wajong, WSW, of uitkering situatie door de gemeente, of het werkvoorzieningschap gedumpt worden bij dit soort bedrijven?quote:
die zijn er beslist, en nu?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
[..]
Zijn er hier ook mensen die vanuit een wajong, WSW, of uitkering situatie door de gemeente, of het werkvoorzieningschap gedumpt worden bij dit soort bedrijven?
nou nee, 99% van de topics hier in WGR vragen voor informatie of een mening hoe iets aan te pakken. Deze vraag kan beantwoord worden met 'ja' (of 'nee')... En dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:00 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat is toch zijn vraag ?
Met zo'n antwoord kan je 99% van de topics wel sluiten.
Dan deel je ervaring met dit soort trajecten, ik zal er wel even bij zetten dat ik graag de ervaringen hoor van andere.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nou nee, 99% van de topics hier in WGR vragen voor informatie of een mening hoe iets aan te pakken. Deze vraag kan beantwoord worden met 'ja' (of 'nee')... En dan?
Het is niet dat ik me daar te goed voor voel, maar het heeft helemaal niks met re-integratie te maken, re-integratie houdt in dat ze je aan een baan helpen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef jatochneetoch het volgende:
Maar waarom voel jij je te goed om in te pakken?
Als je niet wilt hoeft het niet hoor, maar dat moet je ook niet je handje op houden voor de uitkering.
Hoe is inpakwerk geen baan dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Het is niet dat ik me daar te goed voor voel, maar het heeft helemaal niks met re-integratie te maken, re-integratie houdt in dat ze je aan een baan helpen.
Wat zij eigenlijk gewoon doen is belasting geld binnen harken en vervolgens geen resultaat leveren, dat casht ja lekker een groep mensen die onder behoudt van uitkering voor je werken.
Het is tijdelijk werk, uiteindelijk zit je toch weer thuis, het doel is dat zij je aan een echte baan helpen, je bent daar niet om productief te zijn, het solliciteren en dergelijk zou voor het werk moeten gaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |