quote:En nog die gigantische kerk en sinagoge er naast om het plaatje compleet te maken.
Op dinsdag 10 september 2002 18:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
In Enschede (Stadsveld/pathmos) langs de ring komt een nieuwe moskee te staan. Dit wordt een enorm groot bouwwerk met meerdere minaretten. Tevens is er toestemming om het gebed van de minaretten te laten klinken... Ben benieuwd, want een echt mooie moskee was er nog niet in Enschede. Wellicht zorgt het bezoieken van zo'n moskee ook voor meer begrip van de Nederlanders in de stad.
quote:Ik zag het bord staan langs de ring (ga maar kijken)en een maat van mij vertelde ook in geuren en kleuren over de plannen, op i'net zie ik zo gauw niks.
Op dinsdag 10 september 2002 18:50 schreef MacBeth het volgende:
bron?
quote:Nou, misschien niet eens zo slecht idee, eens kijken hoe iedereen in goede harmonie kan leven.
Op dinsdag 10 september 2002 18:51 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
En nog die gigantische kerk en sinagoge er naast om het plaatje compleet te maken.
En wederom een klein stukje Nederland geislamitiseerd!
Hoeveel subsidie zou hierin gestoken zijn?
quote:idd, dat steekt maar schril af tegen zo een mooie moskee
Op dinsdag 10 september 2002 19:03 schreef dagizmo het volgende:
Zonde van de omgeving!!
quote:"goede harmonie" bereik je niet door "aparte" kerken..
Op dinsdag 10 september 2002 18:56 schreef nikanoru het volgende:[..]
Nou, misschien niet eens zo slecht idee, eens kijken hoe iedereen in goede harmonie kan leven.
Misschien MEGA-kerk beginnen waar alle kerken in gehuist zijn, zoals een winkelcentrum, misschien dat er dan een beetje begrip is zodra men door dezelfde deur moet
quote:Gelukkig zijn ze die lelijke wijk daar flink aan het slopen.
Op dinsdag 10 september 2002 19:04 schreef hicham het volgende:[..]
idd, dat steekt maar schril af tegen zo een mooie moskee
quote:Eenheid is harmonie in mijn ogen ,
Op dinsdag 10 september 2002 18:56 schreef nikanoru het volgende:[..]
Nou, misschien niet eens zo slecht idee, eens kijken hoe iedereen in goede harmonie kan leven.
quote:*click* zet CNN weer af
Op dinsdag 10 september 2002 19:07 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Eenheid is harmonie in mijn ogen ,
Kijken of de christenen/moslims/joden/atheïsten naast elkaar kunnen leven en respecteren.
quote:?
Op dinsdag 10 september 2002 19:11 schreef Vampier het volgende:[..]
*click* zet CNN weer af
Pure overlast, net als kerkklokken.
quote:dus je bent er blij mee?
Op dinsdag 10 september 2002 18:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
In Enschede (Stadsveld/pathmos) langs de ring komt een nieuwe moskee te staan. Dit wordt een enorm groot bouwwerk met meerdere minaretten. Tevens is er toestemming om het gebed van de minaretten te laten klinken... Ben benieuwd, want een echt mooie moskee was er nog niet in Enschede. Wellicht zorgt het bezoieken van zo'n moskee ook voor meer begrip van de Nederlanders in de stad.
quote:Over het algemeen krijgen ze daarvoor niet zoveel subsidie. Moslims moeten al zoveel (15?) procent van hun inkomen afstaan aan dit soort doelen en vaak genoeg komt er ook geld uit het buitenland.
Op dinsdag 10 september 2002 19:02 schreef Strolie75 het volgende:Hoeveel subsidie zou hierin gestoken zijn?
quote:Okee, benieuwd hoeveel enge fundementalistische organisaties geld hierin hebben gestoken.
Op dinsdag 10 september 2002 19:21 schreef VAK het volgende:
en vaak genoeg komt er ook geld uit het buitenland.
quote:Genoeg om een nieuwe moskee te bouwen dus...
Op dinsdag 10 september 2002 19:22 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Okee, benieuwd hoeveel enge fundementalistische organisaties geld hierin hebben gestoken.
quote:Het leek me ook meer een experiment
Op dinsdag 10 september 2002 19:04 schreef Monaco het volgende:[..]
"goede harmonie" bereik je niet door "aparte" kerken..
of zie ik dat verkeerdMisschien MEGA-kerk beginnen waar alle kerken in gehuist zijn, zoals een winkelcentrum, misschien dat er dan een beetje begrip is zodra men door dezelfde deur moet
[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 10-09-2002 19:27]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |