+ 11 kilo en langs elkaar wrijvende bovenbenen ermnermnemrmquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
+ 11 kilo en langs elkaar wrijvende bovenbenen ermnermnemrm
Daarom neem ik ook wel eens de telefoon niet op als mijn broer beltquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Autisten![]()
Ik heb er 1 die uren kan lullen over lego en starwars.
En op de bso had ik er 1 die dat had met pokemon. Dat kind maar lullen en ik af en toe "ja.. zo, nou nou!".. Geen idee waar dat kind het over had
Mijne begint daar niet aan aan de telefoon, dat vind hij te ingewikkeld. Zijn broertje maakt altijd een plan aan de telefoon. Hij weet precies wat hij moet zeggen, maar als jij dan dus wat vraagt, raakt hij in de war, want dat stond niet in z'n plan. En dat is niet eens een autistquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook wel eens de telefoon niet op als mijn broer belt
Want het komt gewoon echt niet altijd uit om weer naar die verhalen te luisteren en heel vaak heb ik ze dan al gehoord want dan heeft ie ze al verteld.. En zeggen dat je weg moet/op moet hangen/weet ik het resulteert in een 'ja, ok, ehm, maar nog even snel dit dan...' en dan gaat ie gewoon verder
Mijn broer belt ook alleen bekenden waarbij hij zich heel erg op z'n gemak voelt. Dus mij, B, pa en z'n baas. Ja dat was het welquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijne begint daar niet aan aan de telefoon, dat vind hij te ingewikkeld. Zijn broertje maakt altijd een plan aan de telefoon. Hij weet precies wat hij moet zeggen, maar als jij dan dus wat vraagt, raakt hij in de war, want dat stond niet in z'n plan. En dat is niet eens een autist
Ik denk dat dingen voor mij wel eens lastiger zijn dan voor anderen, maar ik weet niet beter. Ik kan mijn werk goed doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zit het jou in je werk nooit in de weg Schaar?
Ik doe dat ook hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben bij mijn weten officieel geen autist, maar scenario's bedenken doe ik ook heel vaak.. Vooral als ik moet bellen, want dat vind ik toch zo'n verschrikking...
Maar ook als ik een dagje weg ga, dan ga ik alle mogelijke dingen af die kunnen gebeuren en dan heb ik dus een hele lijst van dingen die mee moeten 'voor het geval dat'. Een ander staat daar niet bij stil en ziet wel wat er gebeurt en ik wil altijd alles precies van tevoren weten want dan weet ik wat ik mee kan nemen. Ik heb voor morgen dus ook al een hele lijst
Ik heb me laten vertellen dat dat ook niet helemaal 'normaal' is
Misschien is dat voor jou 'veilig' om te doen omdat je het zo gewend bent van met je broer?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben bij mijn weten officieel geen autist, maar scenario's bedenken doe ik ook heel vaak.. Vooral als ik moet bellen, want dat vind ik toch zo'n verschrikking...
Maar ook als ik een dagje weg ga, dan ga ik alle mogelijke dingen af die kunnen gebeuren en dan heb ik dus een hele lijst van dingen die mee moeten 'voor het geval dat'. Een ander staat daar niet bij stil en ziet wel wat er gebeurt en ik wil altijd alles precies van tevoren weten want dan weet ik wat ik mee kan nemen. Ik heb voor morgen dus ook al een hele lijst
Ik heb me laten vertellen dat dat ook niet helemaal 'normaal' is
Ja dat, dat haat ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe dat ook hoorEn ik kan er niet goed tegen als mensen iets afspreken maar dan een wazige tijd geven (na de middag oid). Of als ik niet stap voor stap weet wat de bedoeling is
Ja dat is echt vervelend. Ik word daar strontchaggo vanquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat, dat haat ik
Ik weet dus ook niet hoe laat ik morgen opgehaald word. Ik heb er al wel om gevraagd maar krijg geen antwoord. En nu heb ik geen schema voor de ochtend en dat irriteert me mateloos
Ja, dat is dus wel echt zo volgens mij. En ik had dat nooit zo door, totdat ik samen ging wonen en B me op sommige dingen wees. Ik maak overal lijstjes voor, bedenk altijd wat er zou kunnen gebeuren, probeer altijd overal voorbereid te zijn. Wanneer moet ik wassen, wat ga ik heel de week dragen, blablalba. Ik kan er ook niet zo goed mee omgaan als we ineens over een uurtje gaan terrassen of zo. Dat had ik dan niet bedacht, het past niet, dat had ik liever een dag van tevoren geweten. Ondanks dat het misschien geen zak uitmaakt. En dat is af en toe echt irritant om te merken bij mezelfquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Misschien is dat voor jou 'veilig' om te doen omdat je het zo gewend bent van met je broer?
Ik merk dat mijn jongsten ook dingen op zn autistisch doen, omdat ze het nu eenmaal niet anders hebben aangeleerd
Gadverquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn lunch was witte bonen in tomatensaus met scrambled eggs en toast
Ah bahquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn lunch was witte bonen in tomatensaus met scrambled eggs en toast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |