abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:33:15 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_125196315
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
disclaimer
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:33:31 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_125196327
Maar wel bijna :')
disclaimer
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:34:31 #3
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_125196360
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL GODVERDOMME PAPRIKA CHIPS
+ 11 kilo en langs elkaar wrijvende bovenbenen ermnermnemrm O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:35:33 #4
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_125196390
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL GODVERDOMME PAPRIKA CHIPS
NIJLPAARDPOTEN

Nog steeds zin in chips? *)
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:35:50 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_125196401
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

+ 11 kilo en langs elkaar wrijvende bovenbenen ermnermnemrm O+
_O-
disclaimer
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:36:32 #6
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_125196420
Fokking kloteweer ;(
pi_125196423
Autisten O+
Ik heb er 1 die uren kan lullen over lego en starwars :').
En op de bso had ik er 1 die dat had met pokemon. Dat kind maar lullen en ik af en toe "ja.. zo, nou nou!".. Geen idee waar dat kind het over had :')
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:38:47 #8
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_125196496
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Autisten O+
Ik heb er 1 die uren kan lullen over lego en starwars :').
En op de bso had ik er 1 die dat had met pokemon. Dat kind maar lullen en ik af en toe "ja.. zo, nou nou!".. Geen idee waar dat kind het over had :')
Daarom neem ik ook wel eens de telefoon niet op als mijn broer belt :@
Want het komt gewoon echt niet altijd uit om weer naar die verhalen te luisteren en heel vaak heb ik ze dan al gehoord want dan heeft ie ze al verteld.. En zeggen dat je weg moet/op moet hangen/weet ik het resulteert in een 'ja, ok, ehm, maar nog even snel dit dan...' en dan gaat ie gewoon verder :')
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:39:12 #9
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_125196501
Zit het jou in je werk nooit in de weg Schaar?
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:39:23 #10
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_125196506
Ik bel hem dan vaak terug als ik m'n nagels ga lakken en dat zet ik hem op speaker :@
pi_125196537
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Daarom neem ik ook wel eens de telefoon niet op als mijn broer belt :@
Want het komt gewoon echt niet altijd uit om weer naar die verhalen te luisteren en heel vaak heb ik ze dan al gehoord want dan heeft ie ze al verteld.. En zeggen dat je weg moet/op moet hangen/weet ik het resulteert in een 'ja, ok, ehm, maar nog even snel dit dan...' en dan gaat ie gewoon verder :')
Mijne begint daar niet aan aan de telefoon, dat vind hij te ingewikkeld. Zijn broertje maakt altijd een plan aan de telefoon. Hij weet precies wat hij moet zeggen, maar als jij dan dus wat vraagt, raakt hij in de war, want dat stond niet in z'n plan. En dat is niet eens een autist :')
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:42:33 #12
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_125196606
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Mijne begint daar niet aan aan de telefoon, dat vind hij te ingewikkeld. Zijn broertje maakt altijd een plan aan de telefoon. Hij weet precies wat hij moet zeggen, maar als jij dan dus wat vraagt, raakt hij in de war, want dat stond niet in z'n plan. En dat is niet eens een autist :')
Mijn broer belt ook alleen bekenden waarbij hij zich heel erg op z'n gemak voelt. Dus mij, B, pa en z'n baas. Ja dat was het wel :Y
pi_125196655
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zit het jou in je werk nooit in de weg Schaar?
Ik denk dat dingen voor mij wel eens lastiger zijn dan voor anderen, maar ik weet niet beter. Ik kan mijn werk goed doen.
Kinderen zijn voorspelbaar in dat ze onvoorspelbaar zijn. Dat is genoeg voor mij. Als mijn collega's iets onvoorspelbaars doen ben ik meer van slag.

Verder denk ik in scenario's, dus ik bedenk van te voren alle mogelijkheden die kunnen gebeuren. Daar ben ik in de jaren heel erg goed in geworden. Dit is vermoeiend, maar ik weet niet beter. Als ik onder veel stress sta breekt het me wel eens op, maar over het algemeen kan ik alles zo goed overzien. Ik merk vooral dat het vreemd is als ik de verbazing van anderen hoor :P.

En ik heb er een groot voordeel mee heb ik gemerkt, doordat ik het heel snel onprettig vind als de groep onrustig is. Ik heb mijn manieren om daarmee om te gaan en kan het daardoor handelen. Maar als ik bij mezelf merk dat ik een maniertje toe pas, dan weet ik dat de kinderen er ook last van hebben. Die hebben die maniertjes niet, dus daar kan ik dan ingrijpen om rust terug te krijgen. Ik merk soms dat mijn collega's niet door hebben dat het te druk is voor sommige kinderen, ik heb dat veel sneller door en kan daardoor voorkomen dat ze flippen.
En ik kan me vaak erg goed voorstellen hoe ze zich voelen :')
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:47:25 #14
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_125196778
Oh ja scenario's bedenken doe ik ook altijd. En dan echt alles afgaan want als er een scenario voorbijkomt waar je geen rekening mee hield is de hele dag verpest :')

Verder klinkt het wel alsof je voordeel uit de situatie haalt, dat vind ik wel knap :)
pi_125196836
JKHDJSNLF

ik kan echt NIET met google docs omgaan als gezamelijk document. Heel de layout wordt vernaait dus afgesproken dat we met onze groep dropbox zouden gebruiken. Ik al een heel stuk van het document ingevuld met info. DOEN ZE HET IN DOCS.
En ik moet final editing doen. Ja doei, dat doe ik niet in Docs :W Te veel frustratie en ik ben 10x zo lang bezig :P
pi_125196857
En dan is het antwoord 'oh ik heb niet meegekregen dat we dat hadden afgesproken'.

:') :r
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:49:28 #17
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_125196862
Ik ben bij mijn weten officieel geen autist, maar scenario's bedenken doe ik ook heel vaak.. Vooral als ik moet bellen, want dat vind ik toch zo'n verschrikking...

Maar ook als ik een dagje weg ga, dan ga ik alle mogelijke dingen af die kunnen gebeuren en dan heb ik dus een hele lijst van dingen die mee moeten 'voor het geval dat'. Een ander staat daar niet bij stil en ziet wel wat er gebeurt en ik wil altijd alles precies van tevoren weten want dan weet ik wat ik mee kan nemen. Ik heb voor morgen dus ook al een hele lijst :')
Ik heb me laten vertellen dat dat ook niet helemaal 'normaal' is :@
pi_125196904
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben bij mijn weten officieel geen autist, maar scenario's bedenken doe ik ook heel vaak.. Vooral als ik moet bellen, want dat vind ik toch zo'n verschrikking...

Maar ook als ik een dagje weg ga, dan ga ik alle mogelijke dingen af die kunnen gebeuren en dan heb ik dus een hele lijst van dingen die mee moeten 'voor het geval dat'. Een ander staat daar niet bij stil en ziet wel wat er gebeurt en ik wil altijd alles precies van tevoren weten want dan weet ik wat ik mee kan nemen. Ik heb voor morgen dus ook al een hele lijst :')
Ik doe dat ook hoor _O- En ik kan er niet goed tegen als mensen iets afspreken maar dan een wazige tijd geven (na de middag oid). Of als ik niet stap voor stap weet wat de bedoeling is :')
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:51:15 #19
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_125196934
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:

Misschien is dat voor jou 'veilig' om te doen omdat je het zo gewend bent van met je broer?
Ik merk dat mijn jongsten ook dingen op zn autistisch doen, omdat ze het nu eenmaal niet anders hebben aangeleerd :)
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:51:27 #20
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_125196936
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik doe dat ook hoor _O- En ik kan er niet goed tegen als mensen iets afspreken maar dan een wazige tijd geven (na de middag oid). Of als ik niet stap voor stap weet wat de bedoeling is :')
Ja dat, dat haat ik :')

Ik weet dus ook niet hoe laat ik morgen opgehaald word. Ik heb er al wel om gevraagd maar krijg geen antwoord. En nu heb ik geen schema voor de ochtend en dat irriteert me mateloos :')
pi_125196969
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja dat, dat haat ik :')

Ik weet dus ook niet hoe laat ik morgen opgehaald word. Ik heb er al wel om gevraagd maar krijg geen antwoord. En nu heb ik geen schema voor de ochtend en dat irriteert me mateloos :')
Ja dat is echt vervelend. Ik word daar strontchaggo van :@
pi_125196981
Mijn lunch was witte bonen in tomatensaus met scrambled eggs en toast :@
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:53:45 #23
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_125197007
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Misschien is dat voor jou 'veilig' om te doen omdat je het zo gewend bent van met je broer?
Ik merk dat mijn jongsten ook dingen op zn autistisch doen, omdat ze het nu eenmaal niet anders hebben aangeleerd :)
Ja, dat is dus wel echt zo volgens mij. En ik had dat nooit zo door, totdat ik samen ging wonen en B me op sommige dingen wees. Ik maak overal lijstjes voor, bedenk altijd wat er zou kunnen gebeuren, probeer altijd overal voorbereid te zijn. Wanneer moet ik wassen, wat ga ik heel de week dragen, blablalba. Ik kan er ook niet zo goed mee omgaan als we ineens over een uurtje gaan terrassen of zo. Dat had ik dan niet bedacht, het past niet, dat had ik liever een dag van tevoren geweten. Ondanks dat het misschien geen zak uitmaakt. En dat is af en toe echt irritant om te merken bij mezelf :')
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:53:53 #24
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_125197012
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn lunch was witte bonen in tomatensaus met scrambled eggs en toast :@
Gadver :')
pi_125197023
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende: