Orphan Black (TV Series 2013– ) - IMDbquote:Orphan Black follows outsider, orphan and street-wise chameleon Sarah. After witnessing a woman's suicide, Sarah assumes the strangers identity - who happens to look just like her. Expecting to solve all her problems by cleaning out the dead woman's savings, Sarah is instead thrust headlong into a kaleidoscopic mystery as she realizes the dizzying truth - she and the dead woman are clones. As Sarah searches for answers, she discovers the chilling fact that there are more people like her out there - genetically identical individuals who were planted in unsuspecting birth parents and nurtured in completely different circumstances. With no idea who created the clones, she'll need to discover the reason in a hurry as an assassin is killing them one by one.
Ik heb de eerste 3 afleveringen inmiddels gekeken en het is tot dusver amusant en boeiend. Het leukste is dat het hoofdpersonage geen erg goed persoon is; ze doet dingen die heel erg fout zijn (moreel gezien) en gebruikt haar "grijze vaardigheden" om zich uit listige situaties te redden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:32 schreef Armageddon het volgende:
Eerste twee afleveringen gedownload. Vanavond even kijken. Iemand hier al gezien?
Haha die was wel bizar ja!quote:Op zondag 12 mei 2013 18:08 schreef ChickenMan het volgende:
Nieuwste aflevering was weer awesome. Die staart.
Ik vond de scene met Helena (de bijnaam Shakira is ook wel treffend) en Sarah in het restaurant ook erg briljant. De jello met suiker en Sarah met het mes. Ook al is ze volledig verknipt, je krijgt toch een soort van sympathie voor Helena.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:08 schreef ChickenMan het volgende:
Nieuwste aflevering was weer awesome. Die staart.
quote:
Het is domweg niet zo bekend en er zijn zoveel series op het moment dat het een beetje wegvalt. Het is ook een beetje lastig uit te leggen. Ik werd door een andere site op deze serie geattendeerd; anders had ik ook van niets geweten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:52 schreef Rijst het volgende:
Gisteren de de 7e aflevering gekeken. Ik kan nou al bijna zeggen dat dit 1 van mijn favoriete series wordt! Deze serie houdt een prima balans tussen spanning, drama en humor. Er zitten imo helemaal geen vervelende personages in. ik snap alleen niet waarom zo weinig mensen het nog kijken.
Ik zou dit toch even in spoiler tags zetten voor anderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:51 schreef EddyAlbena het volgende:
Zielig, maar voor het verhaal zou een eventuele dood niets uitmaken. Zij heeft echt nul functie (niet dat ik me eraan stoor).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |