Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
BoF heeft weer ze eigen server http://battlelog.battlefi(...)/Band-of-Fok-kers-1/ er draait nu alleen end game in over leg kunnen er andere maps toegevoegd worden hopelijk komen er een hoop mensen op anders zal die niet lang in de lucht zijn
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen. Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook. Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012 Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]
SPOILER: Battlefield 3 Premium
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Aftermath Release datum: December 2012
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je ook zo'n kekke dogtag als deze?
Pfff weet ik veel , tis alleen oersaai om alleen maar die 4 endgame maps te spelen bijvoorbeeld . Af en toe een andere map (Bijv. Karkand, Wake (zo weinig hardcore servers ermee meh), wat originele maps, etc. (met conquest / rush / squad deathmatch / whatever) ertussendoor houdt het wat frisser .
haha hoezo zoals het er nu uit ziet gaat je HC het wel halen
Nee, is gein, maakt mij niet zoveel uit ... vanavond maar eens zien te vullen dan, maar we moeten wel minstens 4 spelers hebben om dat voor elkaar te krijgen.
Nee, is gein, maakt mij niet zoveel uit ... vanavond maar eens zien te vullen dan, maar we moeten wel minstens 4 spelers hebben om dat voor elkaar te krijgen.
Op vrijdag 12 april 2013 17:08 schreef KroodjeBip het volgende: Pfff, ik was weer genoodzaakt om het ww van wireless buren te achterhalen en een aluminiumschoteltje te maken, mijn UPC modem is compleet dood
Druk op 283467 Druk op 34879634850967 Spreek uw postcode in Niet verstaan, spreek het nogmaals in Error Error Hoofdmenu Druk op 3428768345 Al onze 2 medewerkers zijn in gesprek, we proberen u zo spoedig mogelijk te helpen ... En kutmuziek terwijl je wacht
Druk op 283467 Druk op 34879634850967 Spreek uw postcode in Niet verstaan, spreek het nogmaals in Error Error Hoofdmenu Druk op 3428768345 Al onze 2 medewerkers zijn in gesprek, we proberen u zo spoedig mogelijk te helpen ... En kutmuziek terwijl je wacht
Woensdagmiddag komt er een monteur, ben blij dat er wlan in de lucht hangt hier Daarna moet ik weer bellen en krijg ik een vergoeding voor de dagen dat ie eruit lag, wel netjes geregeld allemaal hoor.
Ik zou zeggen haal TDM er uit, die ene ronde TDM missen mensen niet denk ik.
En de server staat nu op 16 spelers maar, ik zou zelf 32 (of meer) doen. Dat is toch een van de pluspunten van de PC.
hij zou 24 moeten zijn maar als er genoeg vraag naar is dan wil ik hem wel upgrade naar 32 TDM kan ik wel uithalen dit is gewoon ff snelle setup en ben vanavond niet meervonline dua wordt dan morgen ochtend voor ik hem kan aanpassen
Vanavond ben ik er wel weer effe naar wat dagen afwezigheid.
Alleen geen TS, mijn SENNHEISER!!! is kaduuk en de mic zit in de webcam welke lekker galmt door mijn desktop speakers....
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off. Origin ID: LatteFragiato Battlefield 3: [BoF]Robhimself
Op zondag 14 april 2013 19:52 schreef Row-1 het volgende: Hier ook een BF3 speler, maar je kunt dus niet meedoen als je geen EndGame hebt bijvoorbeeld? Heb alleen Back To Karkland DLC.
Op zondag 14 april 2013 19:52 schreef Row-1 het volgende: Hier ook een BF3 speler, maar je kunt dus niet meedoen als je geen EndGame hebt bijvoorbeeld? Heb alleen Back To Karkland DLC.
Zo te zien heb je nog een lange weg te gaan als het om overwinningen gaat. Maar spelen jullie als FOK! Clan ook tegen andere Clans en hoe is dat tot nu toe vergaan?
Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef KroodjeBip het volgende: Ook wel apart, een gast die de kit van een EA DEV heeft opgepakt, een 20X scope op een L96
Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef KroodjeBip het volgende: Ook wel apart, een gast die de kit van een EA DEV heeft opgepakt, een 20X scope op een L96
Zo te zien heb je nog een lange weg te gaan als het om overwinningen gaat. Maar spelen jullie als FOK! Clan ook tegen andere Clans en hoe is dat tot nu toe vergaan?
BF3 heeft om een of andere reden nooit echt goed gewerkt in clan verband...
Met 12 spelers per team worden dirt bikes amper gebruikt, ben heel een potje in de base geweest en er is 1 dirt bike van de vijand bij de base gekomen, de rest kwam via beacons of door de lucht of in een tank.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende: Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo. [/quote]
Op maandag 15 april 2013 21:10 schreef Catkiller het volgende: Met 12 spelers per team worden dirt bikes amper gebruikt, ben heel een potje in de base geweest en er is 1 dirt bike van de vijand bij de base gekomen, de rest kwam via beacons of door de lucht of in een tank.
Meestal is een dirtbike ook ernstig de lul tegen dingen als guided missiles, javelins en pointers op tank, chopper of soflam...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Het is niet altijd zo erg, nu zaten er ook gewoon te veel irritante personen in blijkbaar. Maar wat ik heb gespeeld met 48 man daar had ik nog minder last van basecampers en rapers.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende: Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo. [/quote]
CTF leent zich er zo veel te veel voor, doe mij dan maar CQ.
Toppunt van irritatie: spawnen en campen in of achter de basis van je tegenstander. Als je erop wordt aangesproken zeggen dat het erbij hoort want je moet in de basis van de tegenstander komen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Teamspeak werkt super nu nog een leuke sewrver vinden en dan met enkele fokkers knallen! Speel niet graag HC en 24 server dus fok server zul je me niet meer vinden!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
Op dinsdag 16 april 2013 14:48 schreef dekilo het volgende: Teamspeak werkt super nu nog een leuke sewrver vinden en dan met enkele fokkers knallen! Speel niet graag HC en 24 server dus fok server zul je me niet meer vinden!
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off. Origin ID: LatteFragiato Battlefield 3: [BoF]Robhimself
Alleen jammer dat je in BF3 volslagen onrealistisch vlieggedrag hebt... Dat was in Desert Combat wel toffer.
DC was gewoonweg onmogelijk zonder stick.
Op zondag 7 april 2013 12:06 schreef JK het volgende: Maar ik had verwacht dat er maandelijks double xp weekenden zouden zijn. Maar die hufters stoppen er na de laatste DLC-release mee. Hoezo meteen al je klanten laten vallen als een baksteen?
What: Double XP in Battlefield 3 Who: All Battlefield 3 players on all platforms Criteria: Ranked servers, all maps and modes Dates: May 9-13 Running time: 96 hours total Start time: 02 AM PST / 09 AM UTC May 9
What: Double XP in Battlefield 3 Who: All Battlefield 3 players on all platforms Criteria: Ranked servers, all maps and modes Dates: May 9-13 Running time: 96 hours total Start time: 02 AM PST / 09 AM UTC May 9
Edit: Lekker duidelijk, ik denk eerder ff mailen naar support@gameservers.com .. er staat nergens exact beschreven hoe je een ticket in moet dienen bij support ..
Edit: Lekker duidelijk, ik denk eerder ff mailen naar support@gameservers.com .. er staat nergens exact beschreven hoe je een ticket in moet dienen bij support ..
via de members area kan dat heel makkelijk ben er mee bezig
Voor degene die hem nog niet heeft of voor de console wil aanschaffen:
http://www.gamespot.com/n(...)s_cid=e607&ttag=e607 Electronic Arts has announced the featured title in its upcoming Origin mystery deal. First-person shooter Battlefield 3 will be available on digital distribution platform Origin for $5 from midday till midnight on Friday, April 19.
Niet dat Metro nou het beste voorbeeld is, maar de hectiek icm met muziek werkt voor mij gewoon.
[ Bericht 20% gewijzigd door DoofenSchmirz op 19-04-2013 09:32:20 ]
http://www.gamespot.com/n(...)s_cid=e607&ttag=e607 Electronic Arts has announced the featured title in its upcoming Origin mystery deal. First-person shooter Battlefield 3 will be available on digital distribution platform Origin for $5 from midday till midnight on Friday, April 19.
Ik ga volgende week een PC (laten) bouwen en wil graag BF3 gaan spelen. Op de PS3 heb ik er erg veel plezier aan, maar ben toch benieuwd naar de graphics op de PC. En daarnaast wil ik ook BF4 gaan spelen en dan zie ik niet gebeuren op de PS3...
Ben al een beetje aan het googlen om te kijken waar ik hem zo goedkoop mogelijk zou kunnen aanschaffen. Ik verbaas me over het feit dat na anderhalf jaar het spel nog steeds voor ruim 30 Euro wordt aangeboden, is dat echt de laagste prijs?
En heb een beetje lopen zoeken over die actie van Origin (5 euro/dollar zou natuurlijk echt een extreem koopje zijn) maar volgens mij geldt die actie alleen in Australië. Of weet je misschien of deze actie binnenkort ook overgeheveld wordt naar Europa/Nederland?
Met de zin: "Line after line, round after round, empty shells fall to the ground." Die hoorde ik toen ik moest reloaded, dat gaf wel een dikke boost kan ik u mededelen.
Ik ga volgende week een PC (laten) bouwen en wil graag BF3 gaan spelen. Op de PS3 heb ik er erg veel plezier aan, maar ben toch benieuwd naar de graphics op de PC. En daarnaast wil ik ook BF4 gaan spelen en dan zie ik niet gebeuren op de PS3...
Ben al een beetje aan het googlen om te kijken waar ik hem zo goedkoop mogelijk zou kunnen aanschaffen. Ik verbaas me over het feit dat na anderhalf jaar het spel nog steeds voor ruim 30 Euro wordt aangeboden, is dat echt de laagste prijs?
En heb een beetje lopen zoeken over die actie van Origin (5 euro/dollar zou natuurlijk echt een extreem koopje zijn) maar volgens mij geldt die actie alleen in Australië. Of weet je misschien of deze actie binnenkort ook overgeheveld wordt naar Europa/Nederland?
Oh, ik zie het, dat die doos dat artikel niet aanpast, alleen AUS dus idd ... er is wel een kans dat het werkt als je een Australische proxy gebruikt. Hij kan wel goedkoper, http://www.g2play.net/sto(...)ownload-Manager.html (gamekey).
Oh, ik zie het, dat die doos dat artikel niet aanpast, alleen AUS dus idd ... er is wel een kans dat het werkt als je een Australische proxy gebruikt. Hij kan wel goedkoper, http://www.g2play.net/sto(...)ownload-Manager.html (gamekey).
Dus niet Battlefield 3, of Premium, maar de Premium Edition.
Ik heb op de PS3 die uitbreidingen maar eerlijk gezegd vond ik daar niet zo veel aan, alleen Back to Karkand speel ik nog wel eens. Maar meestal speel ik gwn op Firestorm, Caspian Border of Metro.
Dus ik hoef puur en alleen de basisgame zonder DLC.
Nou, denk dat ik maar gwn naar de media markt loop. Dan weet ik iig zeker dat ik hem gelijk heb. Als ik eenmaal die pc heb, heb ik geen zin om NOG langer te wachten met spelen. Begin nu al aardig ongeduldig te worden om nu eindelijk eens de pc versie te spelen
Nou, denk dat ik maar gwn naar de media markt loop. Dan weet ik iig zeker dat ik hem gelijk heb. Als ik eenmaal die pc heb, heb ik geen zin om NOG langer te wachten met spelen. Begin nu al aardig ongeduldig te worden om nu eindelijk eens de pc versie te spelen
Ik heb op de PS3 die uitbreidingen maar eerlijk gezegd vond ik daar niet zo veel aan, alleen Back to Karkand speel ik nog wel eens. Maar meestal speel ik gwn op Firestorm, Caspian Border of Metro.
Dus ik hoef puur en alleen de basisgame zonder DLC.
zelf speel ik best wel veel CTF en zo af en toe ook wel andere DLC's de server staat nu ook alleen op end game CTF
Ik speel de laatste tijd alleen maar Metro Conquest....
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond weer effe Endgamen
Alleen heb ik nooit van die zaak gehoord en ben dus een beetje wantrouwig omdat de prijs vergeleken met andere zaken wel erg laag is.
Heb ik wel eens games besteld, gewoon geleverd gekregen, dus zit wel goed zover ik weet. Games in kwestie waren ook te activeren in steam en origin dus...
We'll see each other again in another life. When we're both cats. ^inteel²   Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Gamecardwinkel.nl stuurt je gewoon de serials die je nodig hebt in een mailtje.. Invoeren in Origin en hij installeert direct. Dat is nog sneller dan de mediamarkt (mits je iDeal niet weer uit de lucht gaat ). Ik neem trouwens aan dat de meeste webshops die 'key in box' shippen dat gewoon via de mail doen.
Heb ik wel eens games besteld, gewoon geleverd gekregen, dus zit wel goed zover ik weet. Games in kwestie waren ook te activeren in steam en origin dus...
Ja, dan zal ik hem maar gewoon daar kopen. Scheelt toch 15 euro vergeleken met de mediamarkt. En als ik opgelicht wordt is het voor een "schamele" 19 euro dus dat is ook niet het einde van de wereld
Gamecardwinkel.nl stuurt je gewoon de serials die je nodig hebt in een mailtje.. Invoeren in Origin en hij installeert direct. Dat is nog sneller dan de mediamarkt (mits je iDeal niet weer uit de lucht gaat ). Ik neem trouwens aan dat de meeste webshops die 'key in box' shippen dat gewoon via de mail doen.
Nu ik toch overslag ben, heb je nog een voorkeur; yourgamezone.nl of gamecardwinkel.nl?
Hoe switch je trouwens je vuur van semi naar automatisch enzo, op de Xbox veeg ik echt de vloer aan met mensen met een AN-94 op automatisch maar die knop heb ik op de PC nog niet gevonden.
Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef Catkiller het volgende: Hoe switch je trouwens je vuur van semi naar automatisch enzo, op de Xbox veeg ik echt de vloer aan met mensen met een AN-94 op automatisch maar die knop heb ik op de PC nog niet gevonden.
Rustig maar hoor, het is in ieder geval al stukken beter dan eerst, verder ervaar ik niet dat bepaalde wapens véél beter zijn, in Call of Duty zitten er echt enorme verschillen tussen wapens bijvoorbeeld. Welke wapens vind jij dan overpowered en waarom?
Rustig maar hoor, het is in ieder geval al stukken beter dan eerst, verder ervaar ik niet dat bepaalde wapens véél beter zijn, in Call of Duty zitten er echt enorme verschillen tussen wapens bijvoorbeeld. Welke wapens vind jij dan overpowered en waarom?
sks blijft recht schieten ook al suffer je suppresion+ de supression die jij je tegenstander bezorgt is sterk genoeg om het 1op1 te winnen als je bijde net de hoek om loopt. pak elk andere semi sniper en schiet als je supressed bent, dan schiet je nog net niet achter je
en de m416 is gewoon zowat recoil loos. zelfs met heavy barrel, zeker vergeleken met de aug a3 bijv, en dat icm hetzelfde damage output op welke range dan ook
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Op maandag 22 april 2013 12:27 schreef dennis3d het volgende: Balance qua wapens boeit me niet zo in het echt is de 1 ook veel beter als de ander
In het echt zijn de verschillen nog 10 keer groter, en is elke kogel dodelijk (op de juiste plek dan he). Dus ja. Blijft er weinig game over als je het zo gaat doen.
We'll see each other again in another life. When we're both cats. ^inteel²   Vi Veri Veniversum Vivus Vici
In het echt zijn de verschillen nog 10 keer groter, en is elke kogel dodelijk (op de juiste plek dan he). Dus ja. Blijft er weinig game over als je het zo gaat doen.
ging mij er ook aleen om dat je er weinig respect mee krijgt zijn zat mensen die col 100 zijn en letterlijk maar met 1 wapen spelen en dan denk ik dat menig fokker wel kan gokken welk wapen dat zou zijn. dat haalt de uitdaging toch eruit
Je weet dat ongeacht hoe geweldig een bepaalt wapen is, zo lang de schutter een idioot is, wordt de schietkracht en zuiverheid van het wapen onvoldoende benut.
Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef Catkiller het volgende: Hoe switch je trouwens je vuur van semi naar automatisch enzo, op de Xbox veeg ik echt de vloer aan met mensen met een AN-94 op automatisch maar die knop heb ik op de PC nog niet gevonden.
Niet mee eens, wanneer ik burst nodig heb kan ik dat prima regelen met mijn eigen vinger. Sowieso is het een assault wapen en speel ik enkel assault op kleinere maps waar auto beter van pas komt.
Op maandag 22 april 2013 16:22 schreef tralalala het volgende: Ook maar eens de uitbreidingen gekocht. (Had alleen Back to Karkand) Dus binnenkort maar eens in de BoF server kijken.
Niet mee eens, wanneer ik burst nodig heb kan ik dat prima regelen met mijn eigen vinger. Sowieso is het een assault wapen en speel ik enkel assault op kleinere maps waar auto beter van pas komt.
Hmjah speel vooral hardcore, komt burst zowieso beter tot zn recht .
Moet je dat wapens eens stagger gebruiken in burst, hilarisch hoe effectief...
wat dacht je van focussen op bepaalde map typen. servers die van alles wat afspelen lopen altijd leeg. bijv alleen cq of ak of Seine, Canels small etc. tdm of cq en niet allebij
Op dinsdag 23 april 2013 01:05 schreef Convict het volgende: wat dacht je van focussen op bepaalde map typen. servers die van alles wat afspelen lopen altijd leeg. bijv alleen cq of ak of Seine, Canels small etc. tdm of cq en niet allebij
jaa heb er wel aan zitten denken maar vindt het lastig om iets te verzinnen ik heb ook zitten denken aan metro omdat het een veel gespeelde map is
jaa heb er wel aan zitten denken maar vindt het lastig om iets te verzinnen ik heb ook zitten denken aan metro omdat het een veel gespeelde map is
bedoelde het meer van: als je en metro map server hebt en de map daarna is een AK map dan is de kans 99% groot dat je server leeg loopt omdat er mensen in zitten die graag close quarter achtige maps spelen en dan niet zitten te wachten op een tank map. en den mensen die wel van tank mappen houden ziten nog niet in de server omdat je daarvoor metro afspeelde waar hun dus weer niet van houden.
bedoelde het meer van: als je en metro map server hebt en de map daarna is een AK map dan is de kans 99% groot dat je server leeg loopt omdat er mensen in zitten die graag close quarter achtige maps spelen en dan niet zitten te wachten op een tank map. en den mensen die wel van tank mappen houden ziten nog niet in de server omdat je daarvoor metro afspeelde waar hun dus weer niet van houden.
jaa okee snap je punt zal is kijke of ik nog een leuke samenstelling kan verzinnen
zoeits heb ik 2x gehad... 1x op me xbox en die kon ik erna weg gooien. en op mn pc vorige week ook, toen dacht ik gelijk het ergste.. maar herstarten en nooit meer weer gezien. (het was bij mij wel paars groen allemaal )
Ik lees vooral dat het voor kan komen bij deze graka (jaar oud) als de drivers gedeeltelijk corrupt zijn . Nieuwste drivers met clean install eroverheen flikkeren dus . Is eerste keer dat het gebeurt is, geen enkele issues gehad eerder (temp etc. was allemaal prima), dus dat is de meest logische verklaring .
Een collega van mij die het op de PC speelt heeft bij de Kaffarov missie, wanneer ze die garage binnenrijden geen beeld meer. Hij ziet het gebouw niet, maar enkel een berg. Hij komt ook niet verder. Wat kan er mis zijn?
Op dinsdag 23 april 2013 14:08 schreef Yuri_Boyka het volgende: Een collega van mij die het op de PC speelt heeft bij de Kaffarov missie, wanneer ze die garage binnenrijden geen beeld meer. Hij ziet het gebouw niet, maar enkel een berg. Hij komt ook niet verder. Wat kan er mis zijn?
heeft hij er online ook last van als hij bv een gebouw in gaat
Kan, maar is toch meestal 1 van de populairste maps. Dus wil je je server vol hebben dan no rules metro. Wil je dat niet dan kan je kiezen wat je wilt aan maps
Probeer het anders eens met het Adaptive Server Size script. Je zet em dan op bv 16 slots, zitten er 16 spelers in, wordt het 32 slots etc. - gaan de spelers weer weg, wordt de server weer kleiner ...
Ik heb daar toen goede berichten over gehoord (lees: volle servers).
Probeer het anders eens met het Adaptive Server Size script. Je zet em dan op bv 16 slots, zitten er 16 spelers in, wordt het 32 slots etc. - gaan de spelers weer weg, wordt de server weer kleiner ...
Ik heb daar toen goede berichten over gehoord (lees: volle servers).
Dit kan je gewoon handmatig instellen. Daarnaast: mensen moeten helpen vullen (inloggen en evt afk gaan) En nogmaals; populaire map kiezen als je wilt dat de server populair wordt.
Dit kan je gewoon handmatig instellen. Daarnaast: mensen moeten helpen vullen (inloggen en evt afk gaan) En nogmaals; populaire map kiezen als je wilt dat de server populair wordt.
Ja helpen vullen ja... Als ik meer mensen krijg die mee helpen... zit er altijd alleen in..
Op dinsdag 23 april 2013 15:01 schreef piere het volgende: En zolang iedereen andere voorkeuren heeft qua map(s) zal dit zo blijven
daar kom je niet vanaf dat blijft
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 15:19 schreef VelitoX het volgende: Preset staat op Custom, daardoor issie ook moeilijker te vinden. Ook issie geen hardcore meer atm zie ik.
Hoeft ook niet. is gewoon een keuzeveld in de standaard scripts waarbij je zegt: als er 18 slots vol zitten dan ga je naar 32 server. Dit gebruikten wij ook maar misschien bedoelen we hetzelfde. HC servers zijn volgens mij niet heel erg popijopie
Hoeft ook niet. is gewoon ene keuzeveld in de sstandaard scripts waarbij je zegt: als er 18 slots volsitten dan ga je naar 32 server. Dit gebryuikten wij ook maar misschien bedoelen we hetzelfde. HC servers zijn volgens mij niet heel erg popijopie
Oh zo, ik begreep wat anders met 'handmatig', maar het zit er dus standaard in. We hebben het over hetzelfde, er zit een hele gedachte achter wat wel slim bedacht was, kan het alleen ff niet vinden. Wel het proberen waard imho.
Oh zo, ik begreep wat anders met 'handmatig', maar het zit er dus standaard in. We hebben het over hetzelfde, er zit een hele gedachte achter wat wel slim bedacht was, kan het alleen ff niet vinden. Wel het proberen waard imho.
Op dinsdag 23 april 2013 19:16 schreef tralalala het volgende: Sowieso K/D ratio Van die paupers die als aanvallende team met Rush gaan snipen en hun teammaten laten stikken. [ afbeelding ]
Ik doe ook gewoon altijd lekker waar ik zin in heb Vaak ga ik snipen wanneer ik al doorheb dat het andere team veelste sterk is en rushen toch geen zin heeft
Gister de server met Bip tot 16 man gekregen maar daar blijft het ophangen we hebben gewoon 4 extra mensen nodig op ts om te vullen wanneer mensen dan gaan zoeken en ze klikken 10 slots vrij aan dat wij daar bij komen te staan.
Op zondag 28 april 2013 10:19 schreef dennis3d het volgende: Gister de server met Bip tot 16 man gekregen maar daar blijft het ophangen we hebben gewoon 4 extra mensen nodig op ts om te vullen wanneer mensen dan gaan zoeken en ze klikken 10 slots vrij aan dat wij daar bij komen te staan.
true maar waar wou je die mensen vandaag halen het is hier ook al aardig stil de laatste tijden
Vriend van me zegt dat bf3 met alle expansions bij hem 34,2 gig nodig heeft op de harde schijf. Klopt dit wel ongeveer? (als dat zo is heb ik namelijk genoeg ruimte om em te downlaoden en te kijken of het gaat lukken om idle te draaien )
Op maandag 29 april 2013 12:08 schreef rubbels het volgende: Vriend van me zegt dat bf3 met alle expansions bij hem 34,2 gig nodig heeft op de harde schijf. Klopt dit wel ongeveer? (als dat zo is heb ik namelijk genoeg ruimte om em te downlaoden en te kijken of het gaat lukken om idle te draaien )
Rond de 35gb heb je idd nodig.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende: Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Op maandag 29 april 2013 12:08 schreef rubbels het volgende: Vriend van me zegt dat bf3 met alle expansions bij hem 34,2 gig nodig heeft op de harde schijf. Klopt dit wel ongeveer? (als dat zo is heb ik namelijk genoeg ruimte om em te downlaoden en te kijken of het gaat lukken om idle te draaien )
ik zit op de 27 maar heb er 2 nog niet bij staan dus je kan denk wel rekenen om zoon 35gb
Bestaat er trouwens ook een of ander programmaatje waarmee je van tevoren de settings kan veranderen zodat je dat niet meer in-game hoeft te doen? (hoe korter ie op de voorgrond draait, hoe beter denk ik )
Op maandag 29 april 2013 14:50 schreef rubbels het volgende: Bestaat er trouwens ook een of ander programmaatje waarmee je van tevoren de settings kan veranderen zodat je dat niet meer in-game hoeft te doen? (hoe korter ie op de voorgrond draait, hoe beter denk ik )
Ik dacht dat die cloudsync van Origin daarvoor was toch ? Dan zit het er al lang in
Ik dacht dat die cloudsync van Origin daarvoor was toch ? Dan zit het er al lang in
Wil nu juist niet dezelfde settings die ik normaal heb, maar zo laag mogelijk Dacht dat er hier ooit een link naar een of ander progje was gezet om alles in te stellen, maar kan me vergissen
Wil nu juist niet dezelfde settings die ik normaal heb, maar zo laag mogelijk Dacht dat er hier ooit een link naar een of ander progje was gezet om alles in te stellen, maar kan me vergissen