quote:
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3
Release datum: 25 oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen.
[Bron] SPOILER: Battlefield 3 Premium
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. -
Aftermath Release datum: December 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelers
graag verwijderen
hiddit
Expect the unexpected,
Poll: Hardcore?•
Ja•
NeeTussenstand:[
afbeelding ]
dan maar zo
hiddit
Expect the unexpected,
quote:
mooi thanks
ik krijg de poll niet mooier als dit over gezet
quote:
Ook niet als je het quote gebeuren verwijdert?
KroodjeBip
Spoordweling
hiddit
Expect the unexpected,
Mss is een gevarieerd map/modes aanbod ook wel nais? Niet alleen bijv. Endgame ofzo

.
quote:
Pfff weet ik veel

, tis alleen oersaai om alleen maar die 4 endgame maps te spelen bijvoorbeeld

. Af en toe een andere map (Bijv. Karkand, Wake (zo weinig hardcore servers ermee meh), wat originele maps, etc. (met conquest / rush / squad deathmatch / whatever) ertussendoor houdt het wat frisser

.
KroodjeBip
Spoordweling
piere
doe mij maar bier
hiddit
Expect the unexpected,
hiddit
Expect the unexpected,
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 15:40 schreef KroodjeBip het volgende:[..]
Nee, is gein, maakt mij niet zoveel uit ... vanavond maar eens zien te vullen dan, maar we moeten wel minstens 4 spelers hebben om dat voor elkaar te krijgen.
jaa ik krijg hem niet lager als min 4 players