weer ware woorden van ome keesquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:49 schreef Perrin het volgende:
Column Kees de Kort | 120 pagina’s bullshit
Bullshit past vaak wel goed bij De Kortquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:49 schreef Perrin het volgende:
Column Kees de Kort | 120 pagina’s bullshit
Iedereen is gek behalve ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef thedarkpoet het volgende:
tja ik kan dit mijn 9 jarige dochtertje uitleggen maar den haag snapt het niet en vele mensen verklaren me voor gek
en het is maar 1 pagina Kort, dat scheeltquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bullshit past vaak wel goed bij De Kort
Ja want alles hangt samen met hoeveel je te besteden hebt en hoeveel iets kost?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
weer ware woorden van ome kees
tja alles hangt samen he?
geen onbepaalde tijd contracten meer, banken die geen hypo's geven en huizen die veel en veel te duur zijn, steeds meer mensen in de ww, steeds minder mensen die alles op moeten brengen en niets meer over houden en dus niets of heel weinig kopen =alles op slot en land naar de kloten.
tja ik kan dit mijn 9 jarige dochtertje uitleggen maar den haag snapt het niet en vele mensen verklaren me voor gek
jij begrijpt het duidelijk niet:quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:00 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Ja want alles hangt samen met hoeveel je te besteden hebt en hoeveel iets kost?
Door jouw visie op zaken voelt het alsof een land naar de kloten is.
1e wereld waanzin ten top.
De lucht loopt langzaam uit de huizenmarkt, prima dat mensen even niet kunnen/willen kopen. Huur voorlopig maar even.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
jij begrijpt het duidelijk niet:
er worden bijna geen onbepaalde tijd contracten meer gegeven.......banken geven bijkans geen hypo meer......huizenmarkt stagneert ( en prijzen zijn debiel )
mensen hebben steeds minder te besteden dus gaan steeds meer bezuinigen op van alles en nog wat = steeds meer bedrijven en winkel over de kop
leger ww etc word steeds groter en moet opgebracht worden door steeds minder mensen
tja dat draait de vernieling in
Je bent niet verplicht om een huis te kopen toch? Net zo min als ik verplicht ben om hem te verkopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef thedarkpoet het volgende:
huizenmarkt stagneert ( en prijzen zijn debiel )
Jij denkt zeker ook dat als je1 getal verkeerd hebt in de lotto dat je de loterij "bijna" hebt gewonnen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
jij begrijpt het duidelijk niet:
er worden bijna geen onbepaalde tijd contracten meer gegeven.......banken geven bijkans geen hypo meer......huizenmarkt stagneert ( en prijzen zijn debiel )
mensen hebben steeds minder te besteden dus gaan steeds meer bezuinigen op van alles en nog wat = steeds meer bedrijven en winkel over de kop
leger ww etc word steeds groter en moet opgebracht worden door steeds minder mensen
tja dat draait de vernieling in
duidelijk gemanipuleerd door De Elite, die trekkingquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:12 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat als je1 getal verkeerd hebt in de lotto dat je de loterij "bijna" hebt gewonnen?
Ik doe niet aan " bijna " ik constateer feiten en denk zelf na.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:12 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat als je1 getal verkeerd hebt in de lotto dat je de loterij "bijna" hebt gewonnen?
Ik ook niet. Daarom heb ik gekocht toen het nog kon.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:14 schreef thedarkpoet het volgende:
Btw ik speel geen kansspelen......dat is voor de simpele zielen onder ons.
Ik ook.....2x zelfs.....en 1e met " winst " 48.000 euro verkochtquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom heb ik gekocht toen het nog kon.
Aha, een narcist in the house!quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:14 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Ik doe niet aan " bijna " ik constateer feiten en denk zelf na.
Ogen open en nadenken.
Btw ik speel geen kansspelen......dat is voor de simpele zielen onder ons.
Ik heb ook geen klagen hoor, ik heb mijn eerste huis, gekocht in de jaren 90, in 2002 verkocht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:16 schreef thedarkpoet het volgende:
Ik ook.....2x zelfs.....en 1e met " winst " 48.000 euro verkocht
Tja geluk is met de dommen he?
Ik 1e gekocht in 1990 en 2e in 1994quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik heb ook geen klagen hoor, ik heb mijn eerste huis, gekocht in de jaren 90, in 2002 verkocht.
de mijne is langer. virtueel hequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Ik 1e gekocht in 1990 en 2e in 1994
En nu wil je ze weer terugkopen voor de prijzen van 1990 en 1994? (Althans ik neem aan dat je momenteel huurt)quote:
Hongarije of Dronten, lastige keuzequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:23 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En nu wil je ze weer terugkopen voor de prijzen van 1990 en 1994? (Althans ik neem aan dat je momenteel huurt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |