abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:07:50 #151
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137770290
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:59 schreef n0ir het volgende:

[..]

SPOILER: The Last Giant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh, echt waar jonge hee.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_137770373
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 08:16 schreef P8 het volgende:
OK, als je een kist kapot slaat krijg je per definitie 'rubbish'. Wie weet wat ik nu gemist heb?
Ik heb de 'Soldiers key' gekregen van de 'Last Giant' oid, en daarmee boven die heksmerchant een kamer geopend en het kistje in die eerste kamer kapot geslagen. In de tweede vond ik o.a. een Estus Shard.
Met dezelfde Soldiers Key opende ik een deur aan de andere kant daar beneden diezelfde merchant. Daar stond ook een kistje in de buurt van die deur die wil dat je een 'Symbol of the King' oid voor hem maakt. Die heb ik ook kapot geslagen :')

Dus wie weet wat ik in deze twee kistjes gemist heb?
Ik kon het me zelf niet meer herinneren, maar ik denk dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
18s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Joh, echt waar jonge hee.
Als je dat doet is het toch makkelijk :P
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:12:13 #153
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137770415
estus shard dus, lache man ..kan ik dus ook met een estus shard minder boxen.

Verder wel hilarisch dat iedereen als een eerlijk prinsje die deur opent met een sleutel _O-

Ik mepte die deur gewoon uit de scharnieren, tis maar een planken deurtje hoor, niet een metale.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:12:52 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137770436
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:10 schreef n0ir het volgende:

Als je dat doet is het toch makkelijk :P
ja he, ik zal het zometeen proberen.
SPOILER
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:21:27 #155
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_137770659
kan iemand mij helpen dark souls aan de praat te krijgen? het lukt mij niet namelijk ik heb GFWL nodig maar dit doet het dus niet

(PC)
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 15 maart 2014 @ 18:14:50 #156
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_137772121
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:21 schreef cherrycoke het volgende:
kan iemand mij helpen dark souls aan de praat te krijgen? het lukt mij niet namelijk ik heb GFWL nodig maar dit doet het dus niet

(PC)
games for windows live uninstalleren en daarna handmatig de laatste installeren http://www.xbox.com/nl-NL/Live/PC/DownloadClient

steam installeert een oude versie
  zaterdag 15 maart 2014 @ 18:16:35 #157
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_137772178
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef Manke het volgende:

[..]

games for windows live uninstalleren en daarna handmatig de laatste installeren http://www.xbox.com/nl-NL/Live/PC/DownloadClient

steam installeert een oude versie

Dankje
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_137777959
Mijn character is ineens female geworden. Bug?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_137778100
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_137778211
Nvm. No spoilers. No homo.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_137778299
Klopt het dat vijanden na x aantal keren stoppen met respawnen? Dat zou wel een domper zijn.
pi_137778566
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef Hattusa het volgende:
Klopt het dat vijanden na x aantal keren stoppen met respawnen? Dat zou wel een domper zijn.
Ik heb gelezen dat sommige vijanden na 10-15 keer idd niet meer respawnen.

-edit: gevonden:

http://games.fok.nl/revie(...)k-dark-souls-ii.html
A murky, forgotten land.
pi_137789804
Het klopt inderdaad wel, maar je kunt er voor zorgen dat ze opnieuw spawnen.
Het nadeel daarvan, is als ze weer opnieuw spawnen, spawnen ze dan wel op NG+ moeilijkheid.

Ga je later naar NG+, dan spawnen ze meteen op NG++ moeilijkheid.

Het is dus nog maar de vraag of je dat wil doen of niet.
Als het je om de souls gaat kun je beter wat summon signs neergooien, zodat je wat souls van bosses krijgt.
Doe eens niet.
pi_137790862
Beter hadden ze het gelaten zoals het het was. Dat ze op een gegeven moment niet meer respawnen lijkt fijn, maar dat respawnen was nou juist een van de dingen die Dark Souls (en DeSo) zo kenmerkte. Dat hoort gewoon zo te zijn. En aan de andere kant is het natuurlijk wel extra vervelend dat áls je ervoor kiest om ze toch te laten respawnen, dat ze dan idd 1 niveau hoger zijn. En of je daar blij mee moet zijn is idd nog maar de vraag.

Ergo: beter hadden ze dat bij het oude gelaten, dat was perfect.
A murky, forgotten land.
pi_137791915
;( :'( verandering :'( ;(
Extremistisch gematigd.
pi_137792357
Nik mis met verandering. Integendeel zelfs ^O^
Maar niet elke verandering is een verbetering.

Het onbeperkt respawnen (behalve de bosses dan) is, hoe enorm frustrerend soms ook, juist één van dé dingen die de Souls games zo kenmerken.
En als dat na een x aantal pogingen niet meer standaard gebeurd, misschien ten omwille van toegankelijkheid om een breder publiek te trekken (al is dat blijkbaar nog wel ergens in te stellen), dan vind ik dat jammer ja. Het haalt toch een beetje het afstraffende en onvergeeflijke karakter van de game weg naar mijn mening.
A murky, forgotten land.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:29:13 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137792581
ze moeten patchen dat item drops door planken en trappen etc heenvallen en dan onbereikbaar zijn :(

Ben iig heel stuk verder nu, al een zootje bazen verslagen en zit nu in een shipyard maar die baas molde mij, moeilijkste tot nu toe ;( (tevens als je een sorcerror speelt moet je per default je muil houden, dat is de super easy mode om dit spel te spelen, mag ook wel hard generfed worden, ik was met zon baas bezig, had iemand gesummoned maar dat duurde ff en ik moest wel naar binnen want er kwam een zootje enimys achter me aan, ik als een malle die baas ontwijken met alle moeite, paar prikjes met mn bliksem zwaard gevend waar nog geen 50 dmg per hit vanaf ging (1/100e van zn leven oid)

Komt eindelijk die phantom, is een sorcerror, doet per hit gewoon 1/6e stuk van die baas zn hp...

Lache hoor.
Not.
pi_137793001
Ik heb mn eerste 15 uur blijkbaar in de Champions Covenant gedaan :') Ik vond t al erg moeilijk :'). Toch nog twee bosses weten te klappen (solo). Nu ik er uit ben is het een redelijke breeze eigenlijk.

Maar topgame _O_
pi_137793104
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
Nik mis met verandering. Integendeel zelfs ^O^
Maar niet elke verandering is een verbetering.

Het onbeperkt respawnen (behalve de bosses dan) is, hoe enorm frustrerend soms ook, juist één van dé dingen die de Souls games zo kenmerken.
En als dat na een x aantal pogingen niet meer standaard gebeurd, misschien ten omwille van toegankelijkheid om een breder publiek te trekken (al is dat blijkbaar nog wel ergens in te stellen), dan vind ik dat jammer ja. Het haalt toch een beetje het afstraffende en onvergeeflijke karakter van de game weg naar mijn mening.
Ik heb nu één gebied waar de vijanden niet meer respawnen, Cardinal Tower bonfire tot aan de tweede baas. Ik weigerde de baas te cheesen, en ging vrij vaak dood omdat ik niet veel damage deed. Na de tiende death kon ik de enemy spawns al dromen, en was er geen enkele moeilijkheid meer aan het trash vóór de baas te clearen. Ik denk dus ook echt niet dat ze het gedaan hebben om een breder publiek te trekken, misschien zelfs andersom.

Het feit dat je op een gegeven moment geen souls meer kan farmen is denk ik waar ze voor gingen.
Hoe vaak ging men in DkS1 niet ff de trap op, om de Hellkite de hollows te laten slopen in Undead Burg, of het Darkroot Forest truukje waar je aan het randje gaat staan zodat vijanden zich vanzelf de diepte in stortten. Die dingen werden tot in den treuren herhaald door mensen, en ik vind dat daardoor pas echt de moeilijkheid vergaat.

Tot nu toe vind ik het geen slechte verandering.
Doe eens niet.
  zondag 16 maart 2014 @ 11:15:18 #170
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137793442
jaj, net solo
SPOILER
gekilled, wat een chaos lol.

Nu ff inlezen over wat de ratking covenant inhoudt.

Ik ga die ratking niet joinen nog, lijkt me wel leuker als je alles gedaan hebt in het spel om dan een beetje dungeonkeeper te spelen ^^
Ik denk dat ik of de way of the blue en anders die zonne guild join voor nu, als ik ze tegenkom. Tenminste die blue kan ik al joinen geloof ik, doe ik straks wel als ik weer ergens dood ga :P

[ Bericht 39% gewijzigd door BaajGuardian op 16-03-2014 11:40:07 ]
pi_137793832
Anders typ je ff in Spoilers BG.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 11:34:15 ]
  zondag 16 maart 2014 @ 11:39:51 #172
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137793947
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Anders typ je ff in Spoilers BG.
Zijn geen story spoilers en daarnaast is dit een topic om dit soort dingen te bespreken.
pi_137793983
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Zijn geen story spoilers en daarnaast is dit een topic om dit soort dingen te bespreken.
Het zijn event/bosses spoilers dus spoilers.

En bespreken is prima, maar spoilers niet. Dus achter spoilers zetten bitte sehr. Dat wordt wel zo gewaardeerd lijkt me.
  zondag 16 maart 2014 @ 11:44:34 #174
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137794050
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:41 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Het zijn event/bosses spoilers dus spoilers.

En bespreken is prima, maar spoilers niet. Dus achter spoilers zetten bitte sehr. Dat wordt wel zo gewaardeerd lijkt me.
baasnaam achterspoiler gezet, ik ga niet covenants in spoilers zetten.
pi_137794077
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

baasnaam achterspoiler gezet, ik ga niet covenants in spoilers zetten.
Is het te veel moeite ja?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')