Uitdaging is nogal zacht uitgedrukt bij deze game(s)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:31 schreef cherrycoke het volgende:
is deze game de moeite waard?
ik hou wel van een uitdaging
PC gamerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uitdaging is nogal zacht uitgedrukt bij deze game(s)![]()
Koop anders eerst voor 2 tientjes of zo Dark Souls 1 (en als je een PS3 hebt ook Demon's Souls) om te kijken of je het wat vind.
dan heb je deze nodigquote:
ik hoorde dat de eerste dark souls een slechte port isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:09 schreef Manke het volgende:
[..]
dan heb je deze nodig
http://blog.metaclassofnil.com/?tag=dsfix
en moet je ff handmatig de laatste versie van gfwl installeren
is het ook, maar dsfix fixt dat compleetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik hoorde dat de eerste dark souls een slechte port is
Dan heb je Dark Souls 1 al voor een tienje (zie de post boven je).quote:
Bol verzend altijd tussen 23.00 en 4.00, ik bestel er vaker.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:49 schreef Necrodeath het volgende:
Toch binnen vandaag!
Verzend-mail van bol net na middernacht gekregen, zal wel te maken hebben met het feit dat ze hem officieel niet eerder mogen versturen oid?
SPOILER: Eerste areaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Mijn wapen bleek kapot te zijnSPOILER: Miniboss tactiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Quir op 14-03-2014 21:10:08 ]"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Weet iemand hier waar ik een crossbow kan vinden in het begin van het spel trouwens?
SPOILER: crossbowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had Dark Souls niet gespeeld en ik vond de moeilijkheidsgraad en learning-curve van deze game uitdagend maar wel te doen, tot de derde boss.![]()
Ik heb em nu wel 50 keer geprobeerd. Een paar keer (in het begin) zelfs met een vriend maar ik bleef op de stomste manieren doodgaan. Er ligt nu nog maar 1 Human Effigy in de shop (een paar verspild door met die vriend te spelen) dus ik probeer steeds de boss met de helft van m'n HP te verslaan
, zonder geraakt te worden dus. Ik kom steeds verder dus ik denk dat ik er bijna klaar voor ben, eerst maar eens slapen en morgen proberen met een volle HP-balk. Ik vrees dat het dan alsnog niet lukt en dat ik uiteindelijk met een halve-HP balk en geen andere optie die boss moet verslaan.
Manmanman wat een spelkoppijn van.
[ Bericht 0% gewijzigd door n0ir op 15-03-2014 05:34:38 ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 05:27 schreef n0ir het volgende:
[..]SPOILER: crossbowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had Dark Souls niet gespeeld en ik vond de moeilijkheidsgraad en learning-curve van deze game uitdagend maar wel te doen, tot de derde boss.![]()
Ik heb em nu wel 50 keer geprobeerd. Een paar keer (in het begin) zelfs met een vriend maar ik bleef op de stomste manieren doodgaan. Er ligt nu nog maar 1 Human Effigy in de shop (een paar verspild door met die vriend te spelen) dus ik probeer steeds de boss met de helft van m'n HP te verslaan
, zonder geraakt te worden dus. Ik kom steeds verder dus ik denk dat ik er bijna klaar voor ben, eerst maar eens slapen en morgen proberen met een volle HP-balk. Ik vrees dat het dan alsnog niet lukt en dat ik uiteindelijk met een halve-HP balk en geen andere optie die boss moet verslaan.
Manmanman wat een spelkoppijn van.
![]()
Tja, welkom bij de Souls serie. Zo gaat dat.
Tip: als je op een gegeven moment na vele, vele mislukte pogingen te gefrustreerd raakt: stop dan even en ga wat anders doen. Je gaat dan (nog meer) fouten maken en die worden genadeloos afgestraft.
Als je dan na een tijdje met frisse moed/tegenzin/lood in de schoenen (doorhalen wat niet van toepassing is) weer verder gaat, gaat het doorgaans beter. Geduld is het sleutelwoord. Maar dan nog...Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik had gelezen dat er in kisten die je kunt meppen altijd mimics zitten, en als je ze kapot mept krijg je indd niet het item wat er in zit, ik heb hetzelfde probleem, kist boven de 2e merchant in forest of giants, waar je op die boom tak kan vallen van bovenaf. x[quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:16 schreef P8 het volgende:
OK, als je een kist kapot slaat krijg je per definitie 'rubbish'. Wie weet wat ik nu gemist heb?
Ik heb de 'Soldiers key' gekregen van de 'Last Giant' oid, en daarmee boven die heksmerchant een kamer geopend en het kistje in die eerste kamer kapot geslagen. In de tweede vond ik o.a. een Estus Shard.
Met dezelfde Soldiers Key opende ik een deur aan de andere kant daar beneden diezelfde merchant. Daar stond ook een kistje in de buurt van die deur die wil dat je een 'Symbol of the King' oid voor hem maakt. Die heb ik ook kapot geslagen![]()
Dus wie weet wat ik in deze twee kistjes gemist heb?
Natuurlijk, maar je wilt toch even kijken wat er gebeurd als je er op slaatquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik rol altijd door kisten/tonnen heen ipv ze kapot te slaan (in deel 1 althans). Probeer dat eens.
Ik wil dagger blijven gebruiken, is goed voor interrupten. Doet mischien niet super veel dmg maar je houd iig altijd genoeg stamina over om weg te rollen, bij zwaardere wapens heb je snel dat je sitting duck bent. Heb m al 2x geupgrade trouwens, mischien kan ik er ooit een ultimate wapen mee maken net als je in Demon en dark souls1 kon.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:04 schreef P8 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je wilt toch even kijken wat er gebeurd als je er op slaatEn dan een tweede keer om jezelf ervan te overtuigen dat er de eerste keer gewoon rubbish in het kistje zat en dat je niks hebt verneukt
![]()
En @BG; Als je al een crossbow hebt, moet je ook zeker betere wapens dan een dagger hebben gevonden. Mijn favoriet is vooralsnog de shortsword. Halberd valt tegen vergeleken met DaSo1 (hoewel de 2H backstep-r1 wel supernice is). Bastard sword heeft fijne damage, maar die weegt vooralsnog niet op tegen de snelheid van de shortsword.
Zo heten die enimys, in dat stuk waar je aan de ene kant een dikke(vadsige) dragoon baas hebt en aan de andere kant old dragonslayerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:13 schreef P8 het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat je met die old knights bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jewaidwel met die hendig sjieke ringen die naar boven komen als je de switches omhaalt waar je die dikke dragoon dus vecht die je in 1 hit naar egmond aan zee prikt.
-
Anyways ik dus harde stuck @ the last giant, wat een hipster kutbaas is dat godverdomme, heb er al letterlijk 5 human effigys aan verspilt, elke keer weer met 2 anderen proberen en ik als eerste dood natuurlijk, paar keer moest hij nog 1 hit hebben en stampt ie weer (nieteens raak) mij in 1 hit dood terwijl ik meestal gewoon die footstomps kan blocken en het me 0 dmg doet (alleen al mn stamina)
Nou ik ben het scheitzat met die enderman vlinderpruik, ik ga crossbow bolts kopen en volgende poging sta ik helemaal aan de andere kant van de fucking arena pilkes te blazen terwijl die teammaten maar mooi die clownschoenen ontwijken, ik niet meer.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou ik ben het scheitzat met die enderman vlinderpruik, ik ga crossbow bolts kopen en volgende poging sta ik helemaal aan de andere kant van de fucking arena pilkes te blazen terwijl die teammaten maar mooi die clownschoenen ontwijken, ik niet meer.
SPOILER: The Last GiantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |