abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137728548
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:31 schreef cherrycoke het volgende:
is deze game de moeite waard?

ik hou wel van een uitdaging :P
Uitdaging is nogal zacht uitgedrukt bij deze game(s) :Y

Koop anders eerst voor 2 tientjes of zo Dark Souls 1 (en als je een PS3 hebt ook Demon's Souls) om te kijken of je het wat vind.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:04:21 #127
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_137728628
of als je een pc gamer bent, dan heb je em voor een tientje
http://www.kinguin.net/ca(...)e-edition-steam-key/
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:05:48 #128
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_137728664
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:02 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Uitdaging is nogal zacht uitgedrukt bij deze game(s) :Y

Koop anders eerst voor 2 tientjes of zo Dark Souls 1 (en als je een PS3 hebt ook Demon's Souls) om te kijken of je het wat vind.
PC gamer
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:09:36 #129
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_137728772
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:05 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

PC gamer
dan heb je deze nodig
http://blog.metaclassofnil.com/?tag=dsfix

en moet je ff handmatig de laatste versie van gfwl installeren
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:10:36 #130
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_137728803
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:09 schreef Manke het volgende:

[..]

dan heb je deze nodig
http://blog.metaclassofnil.com/?tag=dsfix

en moet je ff handmatig de laatste versie van gfwl installeren
ik hoorde dat de eerste dark souls een slechte port is
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:11:18 #131
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_137728822
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:10 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

ik hoorde dat de eerste dark souls een slechte port is
is het ook, maar dsfix fixt dat compleet
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:12:27 #132
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_137728865
als je een ps3 controller hebt dan is dit ook aan te raden
http://betterds3.ciebiera.net/
pi_137728890
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:05 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

PC gamer
Dan heb je Dark Souls 1 al voor een tienje (zie de post boven je).
Demon's Souls is PS3 exclusive.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:21:57 #134
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_137729134
dank u, ga ik van het weekend is proberen
pi_137732198
Toch binnen vandaag!
Verzend-mail van bol net na middernacht gekregen, zal wel te maken hebben met het feit dat ze hem officieel niet eerder mogen versturen oid?
Doe eens niet.
pi_137744891
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:49 schreef Necrodeath het volgende:
Toch binnen vandaag!
Verzend-mail van bol net na middernacht gekregen, zal wel te maken hebben met het feit dat ze hem officieel niet eerder mogen versturen oid?
Bol verzend altijd tussen 23.00 en 4.00, ik bestel er vaker.

SPOILER: Eerste area
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
Mijn wapen bleek kapot te zijn

SPOILER: Miniboss tactiek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Quir op 14-03-2014 21:10:08 ]
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 14 maart 2014 @ 21:10:00 #137
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137745926
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:07:09 #138
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137748540
godver dit spel ziet er hendig sjiek uit op de ps3 :)
Vergapen etc.

Maar goed ik ben nu slevel21 adventurtjen en zit beetje vast, ik kan naar die reuzen en dan tegen baas vechten maar die trekt mn tieten eraf (heb een meisje als char)
Of ik kan naar die soldaatjes en dan word ik uiteindelijk doodgeprikt omdat mn estus flasks op zijn, en ja ik weet het ik moet goed ontwijken, maar dat gaat niet superfijn als er 5 van die long range skeltjens op je afrennen terwijl jouw wapen een dagger is :P

Weet iemand hier waar ik een crossbow kan vinden in het begin van het spel trouwens? En rapier kan ik ook wel gebruiken tbh. Ik heb al een cloranthine ring gevonden dus ik ben set.

hue.

Ik word closerange assassin en longrange dual xbow.

Mischien dak nog een 2e char maak met magie ooit es maar wil het spel leuk houden dus doe mn eerste playthrough met cqc.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_137757308
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Weet iemand hier waar ik een crossbow kan vinden in het begin van het spel trouwens?
SPOILER: crossbow
Ik had Dark Souls niet gespeeld en ik vond de moeilijkheidsgraad en learning-curve van deze game uitdagend maar wel te doen, tot de derde boss. :( :P Ik heb em nu wel 50 keer geprobeerd. Een paar keer (in het begin) zelfs met een vriend maar ik bleef op de stomste manieren doodgaan. Er ligt nu nog maar 1 Human Effigy in de shop (een paar verspild door met die vriend te spelen) dus ik probeer steeds de boss met de helft van m'n HP te verslaan :') , zonder geraakt te worden dus. Ik kom steeds verder dus ik denk dat ik er bijna klaar voor ben, eerst maar eens slapen en morgen proberen met een volle HP-balk. Ik vrees dat het dan alsnog niet lukt en dat ik uiteindelijk met een halve-HP balk en geen andere optie die boss moet verslaan.
Manmanman wat een spel 8)7 koppijn van.

[ Bericht 0% gewijzigd door n0ir op 15-03-2014 05:34:38 ]
pi_137757827
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 05:27 schreef n0ir het volgende:

[..]

SPOILER: crossbow
Ik had Dark Souls niet gespeeld en ik vond de moeilijkheidsgraad en learning-curve van deze game uitdagend maar wel te doen, tot de derde boss. :( :P Ik heb em nu wel 50 keer geprobeerd. Een paar keer (in het begin) zelfs met een vriend maar ik bleef op de stomste manieren doodgaan. Er ligt nu nog maar 1 Human Effigy in de shop (een paar verspild door met die vriend te spelen) dus ik probeer steeds de boss met de helft van m'n HP te verslaan :') , zonder geraakt te worden dus. Ik kom steeds verder dus ik denk dat ik er bijna klaar voor ben, eerst maar eens slapen en morgen proberen met een volle HP-balk. Ik vrees dat het dan alsnog niet lukt en dat ik uiteindelijk met een halve-HP balk en geen andere optie die boss moet verslaan.
Manmanman wat een spel 8)7 koppijn van.
:D

Tja, welkom bij de Souls serie. Zo gaat dat.

Tip: als je op een gegeven moment na vele, vele mislukte pogingen te gefrustreerd raakt: stop dan even en ga wat anders doen. Je gaat dan (nog meer) fouten maken en die worden genadeloos afgestraft.
Als je dan na een tijdje met frisse moed/tegenzin/lood in de schoenen (doorhalen wat niet van toepassing is) weer verder gaat, gaat het doorgaans beter. Geduld is het sleutelwoord. Maar dan nog...
A murky, forgotten land.
pi_137758054
OK, als je een kist kapot slaat krijg je per definitie 'rubbish'. Wie weet wat ik nu gemist heb?
Ik heb de 'Soldiers key' gekregen van de 'Last Giant' oid, en daarmee boven die heksmerchant een kamer geopend en het kistje in die eerste kamer kapot geslagen. In de tweede vond ik o.a. een Estus Shard.
Met dezelfde Soldiers Key opende ik een deur aan de andere kant daar beneden diezelfde merchant. Daar stond ook een kistje in de buurt van die deur die wil dat je een 'Symbol of the King' oid voor hem maakt. Die heb ik ook kapot geslagen :')

Dus wie weet wat ik in deze twee kistjes gemist heb?
Extremistisch gematigd.
pi_137758079
Ik rol altijd door kisten/tonnen heen ipv ze kapot te slaan (in deel 1 althans). Probeer dat eens.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 08:59:03 #143
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137758415
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 08:16 schreef P8 het volgende:
OK, als je een kist kapot slaat krijg je per definitie 'rubbish'. Wie weet wat ik nu gemist heb?
Ik heb de 'Soldiers key' gekregen van de 'Last Giant' oid, en daarmee boven die heksmerchant een kamer geopend en het kistje in die eerste kamer kapot geslagen. In de tweede vond ik o.a. een Estus Shard.
Met dezelfde Soldiers Key opende ik een deur aan de andere kant daar beneden diezelfde merchant. Daar stond ook een kistje in de buurt van die deur die wil dat je een 'Symbol of the King' oid voor hem maakt. Die heb ik ook kapot geslagen :')

Dus wie weet wat ik in deze twee kistjes gemist heb?
Ik had gelezen dat er in kisten die je kunt meppen altijd mimics zitten, en als je ze kapot mept krijg je indd niet het item wat er in zit, ik heb hetzelfde probleem, kist boven de 2e merchant in forest of giants, waar je op die boom tak kan vallen van bovenaf. x[
Great minds think alike etc. Alleen dan met negatief resultaat ;(

Anyways, tijd geleden dat ik een spel speelde waarbij ik wanneer ik wakker was meteen verder wilde en bij het slapen zelfs nog zat te denken hoe ik iets de volgende morgen ging aanpakken :P

Dit is echt een topspel, gisteren voor het slapen nog ff old knights gefarmd, die geven dan maar 400 souls per kill maar zijn wel makkelijk, gewoon 2x heen en weer rollen en achter ze wandelen en een combotje doen en dat zo'n 5 a 6x herhalen en dood.
Alleen die met het greatsword kan ik niet aan, die mept mij altijd kapot in 2 hits lol, soms één.
En die baas daarna krijg ik al helemaal niet plat.
Moet eerst maar wat betere shit vinden.

Gister indd crossbow gevonden waar ik eerder dood was gegaan :') (echt er net voor)
Knal ik wat homo skeletten dood daar die mij eerst met zn 3en hadden gepwnt in poging 2, (met boog) spring ik naar beneden om nog 2 te mollen ontploft de hele fucking bende _O-
Schrok me de vinger herpes _O-

Heb die mantsje met dikke stalen armor aan nog niet aangevallen, keb maar een mesje (+1) als wapen ;[

Had een rapier gevonden maar dat ding doet minder dmg dan mn mes en kost meer stamina dan ook nog, had ook een bandit knife maar dat is het zelfde verhaal, scaled gvd nog met str ook terwijl ik juist mn dex ook hoog heb. (ik doe zowel str als dex hoog trouwens omdat ik dus dual xbows ga spelen, uiteindelijk. En tot die tijd met mesje asassin style xD, doe op andere playthrough wel andere shizzle, maar dit char is helemaal gebouwd voor de harde ninjaheid.

Ik kan niet ophouden over dit spel te praten ;;;l
goty 2014/2015/2016
pi_137759217
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik rol altijd door kisten/tonnen heen ipv ze kapot te slaan (in deel 1 althans). Probeer dat eens.
Natuurlijk, maar je wilt toch even kijken wat er gebeurd als je er op slaat :+ En dan een tweede keer om jezelf ervan te overtuigen dat er de eerste keer gewoon rubbish in het kistje zat en dat je niks hebt verneukt :')

En @BG; Als je al een crossbow hebt, moet je ook zeker betere wapens dan een dagger hebben gevonden. Mijn favoriet is vooralsnog de shortsword. Halberd valt tegen vergeleken met DaSo1 (hoewel de 2H backstep-r1 wel supernice is :P ). Bastard sword heeft fijne damage, maar die weegt vooralsnog niet op tegen de snelheid van de shortsword.

[ Bericht 3% gewijzigd door P8 op 15-03-2014 10:35:48 ]
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:28:16 #145
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137761114
gotverdommen.

Loop ik als een harde messenmeppert die old knights te farmen hey

Koop ik voor mn zuur verdiende zieltjes een kattenring zodat ik die put in kan rollen.

WADENK

Dood.

kutring
-

Ik ga nu maar weer avonturen, zal es die baas in die ronde kamer proberen te kontslaan nu ik toch al die andere knights met gemak aan kan, eerste poging gistere eindigde met mij op de bodem van de oceaan :')

-
p.s. tip voor mensen die makkelijkheid willen;

Old knight type 1 (schild en zwaard)
Blijf tegen hem aan plakken, maar niet 'te dichtbij en naar rechts lopen, laatste swing van zn 3hit combo beetje naar achteren buigen ook omdat het nogal 280 graden is zon beetje. Heel soms doet hij nog een frontale stab erbij maar die raakt je nooit als je naar rechts blijft lopen.

Old knight type 2 (greatsword)
Deze zijn behoorlijk gevaarlijk, meestal is 1 mep op je schedel meteen you died maar ze zijn extreem simpel te ontwijken, gewoon naar links lopen tegen hem aan plakkend vergelijkbaar met type 1 maar dan zo dichtbij mogelijk, alleen deze doet soms een heel lang preparende frontale hak, die dus makkelijk te punishen is, maar soms ook een combo van 2 snellere frontale hakken gevolgd door een hele brede sweep, die laatste hit kun je niet ontwijken tenzij je zo dicht tegen hem aangeplakt linksom loopt, en zelfs dan heel soms raakt hij je er met het puntje nog net mee. Ze hebben wel minder hp dan de type 1 knights dus dat helpt wel.
-

[ Bericht 24% gewijzigd door BaajGuardian op 15-03-2014 11:35:45 ]
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:30:18 #146
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137761154
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:04 schreef P8 het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar je wilt toch even kijken wat er gebeurd als je er op slaat :+ En dan een tweede keer om jezelf ervan te overtuigen dat er de eerste keer gewoon rubbish in het kistje zat en dat je niks hebt verneukt :')

En @BG; Als je al een crossbow hebt, moet je ook zeker betere wapens dan een dagger hebben gevonden. Mijn favoriet is vooralsnog de shortsword. Halberd valt tegen vergeleken met DaSo1 (hoewel de 2H backstep-r1 wel supernice is :P ). Bastard sword heeft fijne damage, maar die weegt vooralsnog niet op tegen de snelheid van de shortsword.
Ik wil dagger blijven gebruiken, is goed voor interrupten. Doet mischien niet super veel dmg maar je houd iig altijd genoeg stamina over om weg te rollen, bij zwaardere wapens heb je snel dat je sitting duck bent. Heb m al 2x geupgrade trouwens, mischien kan ik er ooit een ultimate wapen mee maken net als je in Demon en dark souls1 kon.
Scaled ook wel goed met dex (B)

Oh btw wist je dat je durability van je gehele inventory gerepaired wordt wanneer je een bonfire gaat zitten? Scheelt je repair items. :P
pi_137765417
Ik heb geen flauw idee wat je met die old knights bedoelt :')
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:51:52 #148
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137769810
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 14:13 schreef P8 het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat je met die old knights bedoelt :')
Zo heten die enimys, in dat stuk waar je aan de ene kant een dikke(vadsige) dragoon baas hebt en aan de andere kant old dragonslayer
SPOILER
.

Jewaidwel met die hendig sjieke ringen die naar boven komen als je de switches omhaalt waar je die dikke dragoon dus vecht die je in 1 hit naar egmond aan zee prikt.

-

Anyways ik dus harde stuck @ the last giant, wat een hipster kutbaas is dat godverdomme, heb er al letterlijk 5 human effigys aan verspilt, elke keer weer met 2 anderen proberen en ik als eerste dood natuurlijk, paar keer moest hij nog 1 hit hebben en stampt ie weer (nieteens raak) mij in 1 hit dood terwijl ik meestal gewoon die footstomps kan blocken en het me 0 dmg doet (alleen al mn stamina)

Nou ik ben het scheitzat met die enderman vlinderpruik, ik ga crossbow bolts kopen en volgende poging sta ik helemaal aan de andere kant van de fucking arena pilkes te blazen terwijl die teammaten maar mooi die clownschoenen ontwijken, ik niet meer.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:59:03 #149
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_137770042
ik krijg dark souls geneens aan de praat in windows 8 wat is deze
pi_137770045
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nou ik ben het scheitzat met die enderman vlinderpruik, ik ga crossbow bolts kopen en volgende poging sta ik helemaal aan de andere kant van de fucking arena pilkes te blazen terwijl die teammaten maar mooi die clownschoenen ontwijken, ik niet meer.
SPOILER: The Last Giant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')