Het levert in ieder geval fantastische televisie op door de diversiteit tussen de verschillende b&b's en de mensen die daarbij horen. Als een kunstenaar in ene in een omgebouwde dubbeldekker bus moet slapen kan je je voorstellen dat die daar bijzondere opmerkingen over maakt.quote:Welk Bed&Breakfast wordt als beste beoordeeld?
Drie stellen logeren allemaal één nacht bij elkaar. Tijdens hun bezoek onderwerpen ze elkaars Bed&Breakfast aan een grondig onderzoek.
In dit seizoen slapen de eigenaren op een boot, een biologische boerderij, in een oud treinstel én zelfs in een wijnvat.
De eigenaren proberen ondertussen hun gasten zo goed mogelijk in de watten te leggen. Ze leiden ze rond in de omgeving tijdens verschillende uitjes. Zo hebben de eigenaren een picknick met miniatuur-ezels, gaan ze forelvissen en rijden met ze op een tandem naar het IJsselmeer.
Dat geven ze ook ruiterlijk toe op hun website. Zo erg vind ik het niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
Weer een gejat (ok, gekocht ) format... hier (UK) is het wel leuk, en doen ze het met 4 B&Bs
Ten opzichte van vorige week was alles saai geloof ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:54 schreef Ole het volgende:
Leuk inderdaad! Deze week wat saaie mensen, maar vorige week bijzondere mensen met bijzondere B&B's
Eens!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ten opzichte van vorige week was alles saai geloof ik
Wel wat toffe quotes en iedereen is nu besmet met theepottenvirus in de afrikaanse kamer
Hij lijkt sprekend op een collega van me, maar verder weet ik het niet.quote:
Het is een acteur, dus ik ken hem zeker van TV. Maar kan hem niet plaatsenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij lijkt sprekend op een collega van me, maar verder weet ik het niet.
Even goed kijken hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:58 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is een acteur, dus ik ken hem zeker van TV. Maar kan hem niet plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |