ja truequote:Op donderdag 11 april 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh maar die types zitten er wel tussen hoor las ik vanavond
Zit je lachend achter je laptop ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
...kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat mijn.ing.nl reageert. De website is mogelijk offline ....
Sjonge jonguh... wordt er wel een beetje moe van!
SJOGUH JONGUH
Ja halen we morgen ook welquote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
TAX gvd
Ik wil ananaskan dat?
Heeft ING serieus `weer'' een storing?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
...kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat mijn.ing.nl reageert. De website is mogelijk offline ....
SJOGUH JONGUH
wordt er wel een beetje moe van.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
SJOGUH JONGUH
Nee is voorbijquote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft ING serieus `weer'' een storing?
beter steel je hem dan nu ben ik benieuwd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja halen we morgen ook wel
Sorrywist niks leuks voor een naamtopic
Heb er nu wel een bedacht voor volgende keer
Ik lach te veel hequote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit je lachend achter je laptop ja?
whehehequote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wordt er wel een beetje moe van.
Sommige plebs
Niet TE veel hoor, wel veelquote:
omg oogaidsquote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
om gek van te worden kan niet eens de rekeningen betalen wie betaald mijn aanmaningen????????
Ja wie betaalD ze gvd
Ach prom en ik lachen ook heel veel, is gezondquote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet TE veel hoor, wel veelKan me niet meer herinneren om welke kleine dingen je moest lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |