ja truequote:Op donderdag 11 april 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh maar die types zitten er wel tussen hoor las ik vanavond
Zit je lachend achter je laptop ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
...kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat mijn.ing.nl reageert. De website is mogelijk offline ....
Sjonge jonguh... wordt er wel een beetje moe van!
SJOGUH JONGUH
Ja halen we morgen ook welquote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
TAX gvd
Ik wil ananaskan dat?
Heeft ING serieus `weer'' een storing?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
...kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat mijn.ing.nl reageert. De website is mogelijk offline ....
SJOGUH JONGUH
wordt er wel een beetje moe van.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
SJOGUH JONGUH
Nee is voorbijquote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft ING serieus `weer'' een storing?
beter steel je hem dan nu ben ik benieuwd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja halen we morgen ook wel
Sorrywist niks leuks voor een naamtopic
Heb er nu wel een bedacht voor volgende keer
Ik lach te veel hequote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit je lachend achter je laptop ja?
whehehequote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wordt er wel een beetje moe van.
Sommige plebs
Niet TE veel hoor, wel veelquote:
omg oogaidsquote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
om gek van te worden kan niet eens de rekeningen betalen wie betaald mijn aanmaningen????????
Ja wie betaalD ze gvd
Ach prom en ik lachen ook heel veel, is gezondquote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet TE veel hoor, wel veelKan me niet meer herinneren om welke kleine dingen je moest lachen
Qlimax moet je ook wel van houdenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
"Ja wat is dat dan voor een cd?"
" euh ja dat vind jij toch niet leuk"
"Waar is het van dan?"
"Ja van qlimax"
"Dat ken ik niet eens, is dat muziek van nu?"
"Ja"
"Oh oke"zucht
ja maar ik weet dat mn moeder er niet van houdt dus ga ik niet uitleggen wat het isquote:
Ja, maar lachen is leuk.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet TE veel hoor, wel veelKan me niet meer herinneren om welke kleine dingen je moest lachen
Verstandigquote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik weet dat mn moeder er niet van houdt dus ga ik niet uitleggen wat het is
Het is inderdaad leuk als je lachtquote:
ja mijne an sich ook wel hoor maar dat van qlimax enzo houdt ze gewoon niet van en ja ik vind dat wel leuk en dan wil ze weer weten wat dat isquote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VerstandigHier houden ze er ook niet van
Al heeft mijn moeder opzich best een toffe smaak
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
SHAKE YOUR HOUSE LIKE A MOTHERFUCKING EARTHQUAKE
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is inderdaad leuk als je lacht
trustennnnnquote:
Trustenquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga een keer op een terras zitten en dan komt die ober zo en die vraagt dan en weet u het al? En dan zeg ik haha nee vertel!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga een keer op een terras zitten en dan komt die ober zo en die vraagt dan en weet u het al? En dan zeg ik haha nee vertel!![]()
![]()
![]()
haha geniaalquote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook een keer gedaan toen ik met een hele groep ergens zat, en zij vroeg zo van`alles goed''? Als in of alles naar wens is:
Ja alles goed, met jou ook?
Ja ze werd roodquote:
Dan zeg je toch `Is alles naar wens'' ofzo inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
best wel dom eigenlijk als een ober vraagt alles goed.
Niet echt netjes imo
ja dan hoef je ook niet rood te worden om een lollige opmerkingquote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zeg je toch `Is alles naar wens'' ofzo inderdaad
Hun mix van Levels is zo`n lekker nummerquote:
ja dat weet ikquote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het idee komt van Kakhiel btw
is goedquote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat weet ikik wil er eigenlijk wel bij zijn als je dat doet
Ge doet toch ook geen bounty in de frituur jonguhh!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
'Smaakt het?'
'Nee, wat voor teringzooi is dit?'
slaap lekkerquote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, ben geen nachtbraker
Slaaplekker allen
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, ben geen nachtbraker
Slaaplekker allen
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hun mix van Levels is zo`n lekker nummer
Haterquote:
Skrillex is 1 persoon lulloquote:
Sowieso Aviciiquote:
Oh ja, dat wist ik opzich ook welquote:Op donderdag 11 april 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Skrillex is 1 persoon lullo
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso Avicii
Iemand zei dat het Daft Punk album uitgelekt was, bleek 12 keer levels te zijn
Hoezo? Omdat het commercieel is?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso Avicii
Iemand zei dat het Daft Punk album uitgelekt was, bleek 12 keer levels te zijn
Ja bij Sony Entertainmentquote:Op donderdag 11 april 2013 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Weet je al waar ze dat album gaan releasen? Zo vet
Het is zo extreem oppervlakkig hoor, SHM heeft een aantal wat wel enigszins lekker isquote:Op donderdag 11 april 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat het commercieel is?![]()
Zijn gewoon paar lekkere nummers bij hoor, evenals van SHM
Nee ik vind gewoon geen flikker aan z'n muziekquote:Op donderdag 11 april 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat het commercieel is?![]()
Zijn gewoon paar lekkere nummers bij hoor, evenals van SHM
Zo bedoel ik het nietquote:Op donderdag 11 april 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja bij Sony EntertainmentWeet verder nog vrij weinig
Nouja ook niet alles inderdaad. maar dat nummer met Lenny Kravitz is wel goed hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is zo extreem oppervlakkig hoor, SHM heeft een aantal wat wel enigszins lekker is
Dacht ik alquote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet
Ze gaan het releasen op een countryshow in een klein dorpje in Australië
I could be the one?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
maar die nieuwe van aviciusjwbsk is wel leuk met romero
ja diequote:
http://www.centralwestern(...)ountry-show/?cs=2452quote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dacht ik al
Wat. De. Neuk. Weer zo'n kutgrap zeker?
Ja die is wel leukquote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
maar die nieuwe van aviciusjwbsk is wel leuk met romero
Ja, daarom zeg ik tochquote:
Jaquote:
Tiësto is Frans en Armin van Buuren komt uit Djibouti!quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Wist ook niet dat Nicky Romero Nederlands was
Deze kop moet je kennen tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik tochIk ken gezichten niet hoor van DJ`s
Je moet hem engels horen praten, net als tiesto en hardwell trouwensquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Wist ook niet dat Nicky Romero Nederlands was
Ja hehe die welquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tiësto is Frans en Armin van Buuren komt uit Djibouti!
Heb modestep afgelopen zomer gezien, DJ-set dan wel jammer genoegquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vond dit altijd wel een lekker nummertje
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
HUHUHUH
ik dacht dat die nicky romero dat meisje was
WHAHAHA
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
HUHUHUH
ik dacht dat die nicky romero dat meisje was
WHAHAHA
Ik hoor ook tot de elite maddafakka!!!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hehe die welJij kan af en toe ook zo lekker elitair uit de hoek komen
Ja dat zag ik dus toen ik ging googlen whehequote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb modestep afgelopen zomer gezien, DJ-set dan wel jammer genoeg
Rechtstreeks vanuit een Irish Pub?quote:
En dat vind `ik'dus hipsterachtige kutmuziekquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik niet
Wel Chase & Status en Deadmau5 gezien op Rock Werchter
Ik wil deadmau5 ook nog live zien, zijn showsquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik niet
Wel Chase & Status en Deadmau5 gezien op Rock Werchter
Ok, wij vinden dat dus mainstreamquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat vind `ik'dus hipsterachtige kutmuziek
Je gebruikt hipster als synoniem voor kutquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omgquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil deadmau5 ook nog live zien, zijn shows
En een kijkje nemen in zijn set up en dan spontaan klaarkomen door al dat geile spul dat er staat
Nee maar kom op. Dubstepp en D&B is toch wel een beetje hipstermuziekquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je gebruikt hipster als synoniem voor kut
Ja, was supervet. Naast me stond zo'n vent, geen idee wat ie op had, hij ging compleet uit z'n plaatquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil deadmau5 ook nog live zien, zijn shows
En een kijkje nemen in zijn set up en dan spontaan klaarkomen door al dat geile spul dat er staat
Iets overdrevenquote:
Dat is hetzelfde als roepen dat Rock hipster is, alsof je geen gradaties hebt in een genrequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar kom op. Dubstepp en D&B is toch wel een beetje hipstermuziek
ok geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets overdrevenMaar hij heeft in zijn studio ook een synthesizer die een hele muur beslaat
dubstep al lang niet meer. En zoek netsky even op, zeker niet hipsterquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar kom op. Dubstepp en D&B is toch wel een beetje hipstermuziek
Nee, lobby van mijn hostel. Die vriendin van mij werkt als au pair en moet morgen nog een ochtendje.quote:
Indie-rock is ook hipsterquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als roepen dat Rock hipster is, alsof je geen gradaties hebt in een genre
Netsky was trouwens ook op RW, maarja is in België he, en Netsky is Belgisch het was tyfusdruk niet normaal dus ik heb van een afstandje gekekenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dubstep al lang niet meer. En zoek netsky even op, zeker niet hipster
En dat is per definitie fout?quote:
Mooie knopjes wel.quote:
Niks is foutquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En dat is per definitie fout?
Ik denk dat de helft van wat ik luister wel geclassificeerd kan worden als 'indie' rock
Er is nog een andere versie van die remix, de VIP mix, ik vind hem tofferquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Netsky was trouwens ook op RW, maarja is in België he, en Netsky is Belgisch het was tyfusdruk niet normaal dus ik heb van een afstandje gekeken
Die Everyday remix
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks is foutIk zeg het ook alleen maar
niet zo beledigd doen
Je gebruikt hier hipster synoniem voor kut hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ook niet echt wat je er mee kanquote:
Joh, ik ben al jaren bezig, nog steeds niet heel geweldigquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb ooit een keer geprobeerd aan te kloten met euh hoe heet dat ook alweer fruityloops ofzo, maar dat was geen succes
Nouja oke. dan mag hipster weggelaten wordenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Je gebruikt hier hipster synoniem voor kut hoor
Ik vind het niet beter noch slechterquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is nog een andere versie van die remix, de VIP mix, ik vind hem toffer
Wat vind jij hipster dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
volgens mij hebben jullie een heel andere definitie van hipster dan ik
Oh ik vind de melodie die ze met die plucksynth aan het begin doen wel beterquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vind het niet beter noch slechter
Hipster level 100%quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:13 schreef supersof het volgende:
Ik ben jordy nog steeds dankbaar voor Sweater Weather![]()
Mijn probleem is dat ik een paar weken helemaal into iets ben en dan vervaagt de interessequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja weet ook niet echt wat je er mee kan
[..]
Joh, ik ben al jaren bezig, nog steeds niet heel geweldigIk werk met ableton trouwens
We zullen even een momentje stilstaan bij je gemis straksquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Succes met de Nachtploeg.![]()
Die zag ik vorig jaar ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
HOW LONG HOW LONG WILL I SLIDE, SEPERATE MY SIDEEE, I DONT, I DONT BELIEVE ITS BAAHAADDD,
Ja ik weet niet, in ieder geval anders dan jullie volgens mij. Kom ik nog een keer op terug want eigenlijk moet ik gaan slapen maar ik ben dingen aan het doen die mij daarvan weerhoudenquote:
Waar?quote:
Ga lekker slapen danquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, in ieder geval anders dan jullie volgens mij. Kom ik nog een keer op terug want eigenlijk moet ik gaan slapen maar ik ben dingen aan het doen die mij daarvan weerhouden
Ga je dit jaar ook?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Rock Werchter
Heb dat album trouwens thuis liggen jwz
jaa die gast van FUN.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hipster level 100%
Herken je zijn stem?
Ik ben uitgenodigd voor een dagje Pinkpopquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, Lowlands, Rock Herk en waarschijnlijk Incubate
Welke dag?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd voor een dagje Pinkpop
Maar ik heb eindelijk eetlustquote:
jordijquote:
Vrijdagquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Welke dag?
Wat vind je hiervan trouwens
Ja heb ik toch gedaanquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso QOTSA en The Killers niet missen
inb4 sof: 'the script!!!!!'
ik volg je nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso QOTSA en The Killers niet missen
inb4 sof: 'the script!!!!!'
The Script staat op Pinkpop dit jaar.quote:
en Fok-it gaat die dagquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Script staat op Pinkpop dit jaar.
quote:
oke leuk man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Script staat op Pinkpop dit jaar.
Misschienquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
HE TAKES OFF HER DRESS NOWW,
beste nummer van the killers
Ik wil weten hoe hij die subbass zo goed maakt, mij lukt het niet, het gaat altijd een beetje ploppenquote:
Die Bloodfire staat o.a. op Rock Herkquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe hij die subbass zo goed maakt, mij lukt het niet, het gaat altijd een beetje ploppen
Tevens:
Krijg jij zo vroeg in de ochtend al brood weg?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
Over zes uur zit ik op het aanrecht met een glas melk en een boterham mehehehehe
Zit je op het aanrecht ja?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
Over zes uur zit ik op het aanrecht met een glas melk en een boterham mehehehehe
Zal wel moeten als ik pas om tien uur pauze hebquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg jij zo vroeg in de ochtend al brood weg?
Nee want dit luister ik nog regelmatigquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Is het fout dat ik nog naar Blink-182 luister?
Ja hehequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit je op het aanrecht ja?Ga lekker slapen dan
Ja ik zagh em al langskomen, geweldig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee want dit luister ik nog regelmatig
slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heheJa ik ga maar eens slapen dan
Slaap lekker en werkzequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
Slaap lekkerquote:
Slaapzequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
We missen de hand van Ezellquote:
Herkenbare struggle heb ik ook heel vaakquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb helemaal nergens zin in
privehuis omgquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Herkenbare struggle heb ik ook heel vaak![]()
Zelf vandaag wel leuke planning
Kamer even opruimen, dan naar Prom der huis Bowie stelen en lekker naar het bos met bowie (Muziekje op en lekker lopen) en dan wachten tot Prom klaar is met stage
Mijn planning voor de komende weken is werken en FOK!ken ben ik bangquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Herkenbare struggle heb ik ook heel vaak![]()
Zelf vandaag wel leuke planning
Kamer even opruimen, dan naar Prom der huis Bowie stelen en lekker naar het bos met bowie (Muziekje op en lekker lopen) en dan wachten tot Prom klaar is met stage
Yayquote:
Welkom in het leven van werkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn planning voor de komende weken is werken en FOK!ken ben ik bang
maar als jij thuis komt zijn veel scholen al uit, tenminste rond 3-4 uurquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yay
[..]
Welkom in het leven van werken![]()
Leeftijdsgenoten hebben school, jij werkt komt thuis en verveelt je
Zo gaat dat ja
Ja maar bij nieuwe baan werk ik ook veel in de weekenden en aangezien ik soms 3:00 alweer op schiphol moet staan moet ik ook weer heel vroeg meurenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar als jij thuis komt zijn veel scholen al uit, tenminste rond 3-4 uur
Heb nu al zin in het volgende schooljaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yay
[..]
Welkom in het leven van werken![]()
Leeftijdsgenoten hebben school, jij werkt komt thuis en verveelt je
Zo gaat dat ja
ja mja dat is je eigen keuze door de branche die je leuk vindtquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar bij nieuwe baan werk ik ook veel in de weekenden en aangezien ik soms 3:00 alweer op schiphol moet staan moet ik ook weer heel vroeg meuren
Klopt kloptquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mja dat is je eigen keuze door de branche die je leuk vindt
Als mensen een baan van 9 tot 6 hebben verveel je je ook als je om 1 uur klaar bent bij wijze van spreken
jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet je perse zoenen of whatever dan om het leuk te hebben?
ja ik zeg ook niet dat je je tijden niet fijn vindtquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt kloptmaar we hebben het er nu niet over of het mijn eigen keuze is
![]()
Laat hem alleen even weten dat het eigenlijk niet veel anders wordt
En ik vind de tijden die ik ga krijgen denk ook wel heel fijn, daar niet van
Overigens werk je bijna in elke branche ook de weekenden tegenwoordig
Nee ik weet dat je dat niet zegtquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik zeg ook niet dat je je tijden niet fijn vindtmaar met zulke tijden krijg je nou eenmaal dat andere mensen aan het werk zijn als jij vrij bent
Ik voel me de laatste anderhalf jaar anders primaquote:
mja zulke tijden zouden niks voor mij zijn thoughquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik weet dat je dat niet zegt![]()
Maarja, dat klopt wist dat allemaal al voordat ik beveiliging ging doen en vind het zodra ik aan het werk ben juist altijd heerlijk het idee dat toch iedereen nog slaapt en bende en ik dan bezig ben met werken. klinkt vaag maarja
![]()
Klopt maarja dat ga je overal krijgenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja zulke tijden zouden niks voor mij zijn thoughstel je vrienden werken tot 6 die moeten daarna nog eten enzo en dan moet je alweer bijna je nest in omdat je vroeg op moet, ik zou dat niet leuk vinden altijd mja ieder z'n ding en als je maar gelukkig bent met de baan waar je geld mee verdiend
Werksequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga naar mijn werk, tot vanavond mensen
true true, geld is het belangrijkst voor jou inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt maarja dat ga je overal krijgen, winkels gaan tot later open (S'avonds) meer koopzondagen etc etc etc.
Ook kantoren verdelen het werk nu al vaak ook over de weekenden.
En alsnog ga ik er vanuit dat deze baan voorlopig alleen voor 4-6 maanden is aangezien dat de druktepiek is. Kan dan ondertussen kijken wat ik nou vind van die tijden en bende
.
Ook een belangrijke rol speelt bij mij kwa tijden nu nog even geld, als 19 jarige valt er gewoon in andere branches GEEN REET te verdienen als je fulltime gaat. Mag je blij zijn met 1000 Bruto
In dat magazijn verdiende ik al stuk meer dan het minimum maar alsnog te weinig om eventueel het huis uit te kunnen en bende, moet dan toch wel op de 1300 netto zitten
Nee, geld is echt niet het belangrijkst voor mijquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true true, geld is het belangrijkst voor jou inderdaad.
Snap ik ook wel, zeg alleen dat het niks voor mij is
Snap ook wel dat je veel wil verdienen zodat je ook het huis uit kan
Nee oke maar het is wel belangrijk voor wat je wil.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee, geld is echt niet het belangrijkst voor mij
Het speelt alleen wel een aardige rol mee inderdaad
Maar ik zou geen werk doen wat ik geen reet aan vind alleen maar zodat ik meer verdien, daar heb je echt niks aan
En ja snap ook wel dat het lang niet voor iedereen wat is
Jup klopt, wil zsm hier wegquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee oke maar het is wel belangrijk voor wat je wil.
Want je vindt het natuurlijk fijn om wel snel wat voor jezelf te hebben toch?
Nee tuurlijk dat ookje moet wel met plezier naar je werk gaan
mja ik werk niet en heb dat ook mja is niet andersquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jup klopt, wil zsm hier weg![]()
Zodra je werkt heb je gewoon echt zoiets van.. hmm oke heb alles wat doe ik hier nog?
Ja snap ik ook wel, op een gegeven moment heb je gewoon de behoefte aan iets voor jezelf, de een wat sneller dan de anderquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja ik werk niet en heb dat ook mja is niet anders
Middag!quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hier is ook niet veel leven meer
Nice alleen wel jammer van het weerquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Middag!
Nee had even de hond van prom gestolen om een uurtje door de regen in het bos te lopenwas wel even fijn
Hoe gaat het met sv?
had de dierenambulance gebeldquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kwam net een poes tegen en er was wat met z'n pootje, en toen ben ik daar vijf minuten gebleven, maar ik wist niet wat ik moest doen, en de poes kon wel lopen, en omg![]()
![]()
Ik kan hier niet tegen.
de behoefte is er wel maar het kan nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel, op een gegeven moment heb je gewoon de behoefte aan iets voor jezelf, de een wat sneller dan de ander![]()
Nee klopt studie is ook erg belangrijk
Bah minder, hopen dat de herkansingen dan maar goed gaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nice alleen wel jammer van het weer
Met mij prima, klaar met de toetsweekheb er wel in het algemeen een goed gevoel over, heb al 2 voldoendes binnen van de 7 toetsen in totaal. Vandaag ook weer 3 gehad, 2 gingen goed alleen de derde (burgerschap) wat minder
Na dat bedoel ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de behoefte is er wel maar het kan niet
Hoop wel nog op een voldoende, anders zijn er idd nog herkansingenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bah minder, hopen dat de herkansingen dan maar goed gaan
harde postquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
volgens mij begint er binnen nu en een halfuur een rage in userfoto's
xoxoquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben het wel met je eens overigens
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben het wel met je eens overigens
neequote:Op vrijdag 12 april 2013 16:03 schreef Trollscience het volgende:
ey appel fietste jij toevallig langs het station op dinsdag tussen kwart voor drie en vier uur
Euhmmm dankjewel? :/quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
och ja je hebt dan ook een doorsnee uiterlijk
Jaquote:
neequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
had de dierenambulance gebeld
En toen gingen ze gewoon weg?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb ooit 2 kraaien gered op mijn schoolplein
had ze mee naar huis genomen en opgevoed, eten gegeven enzo
ze leefden gewoon in mijn achtertuin tot ze weer konden vliegen
Is niet erg toch, als je soms maar van je laat horenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik had het te druk met een project voor school.
awwquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb ooit 2 kraaien gered op mijn schoolplein
had ze mee naar huis genomen en opgevoed, eten gegeven enzo
ze leefden gewoon in mijn achtertuin tot ze weer konden vliegen
ja op een dag vlogen ze weer weg toen ze geheeld warenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En toen gingen ze gewoon weg?
Wanneer stink je dan lekker?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:46 schreef Trollscience het volgende:
waarom stink je zo vies oja ik heb op je gepies
omg nooquote:
masturberenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:02 schreef AppelCake het volgende:
omg het lijkt net alsof er iemand anders in mijn huis is terwijl ik alleen ben.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:00 schreef AppelCake het volgende:
omg ik verveel me zo erg dat ik weer op mijn gameboy color begin te spelen
omg omg omg omgquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:02 schreef AppelCake het volgende:
omg het lijkt net alsof er iemand anders in mijn huis is terwijl ik alleen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |