Ik denk dat die gevangen niets mag zien van het terrein en van het terrein waar hij heen gaat?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef delano.888 het volgende:
WTF waarom is die gast helemaal bepakt? Vast niet voor de camera want die kan gewoon blurren. Of mag het personeel ook niet weten wie ze vast hebben?
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik denk dat die gevangen niets mag zien van het terrein en van het terrein waar hij heen gaat?
Volgens mij kon hij zelf wel kijken, ik zag een soort duikbril achtig iets, over een bivakmuts. Maar waarom?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik denk dat die gevangen niets mag zien van het terrein en van het terrein waar hij heen gaat?
Ze zitten toch in alle beperking?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee gebeurd niet zo denk ik. Misschien kroongetuige ofzo?
Voor HET een weet, voor ons een vraag.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij zelf wel kijken, ik zag een soort duikbril achtig iets, over een bivakmuts. Maar waarom?
mischien vanwege het feit dat ze zwaar ontsnappingsgevaarlijk zijn?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef delano.888 het volgende:
En waarom zou hij die terreinen niet mogen zien??
Zelfs de allerzwaarste gevangen mogen toch 1 uur per dag luchten?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef spekbek het volgende:
[..]
mischien vanwege het feit dat ze zwaar ontsnappingsgevaarlijk zijn?
? Ja, in een met netten overspannen binnenplaats. Niet chillen bij een helikopter.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zelfs de allerzwaarste gevangen mogen toch 1 uur per dag luchten?
Met luchten zie je nog niks van het complex.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zelfs de allerzwaarste gevangen mogen toch 1 uur per dag luchten?
Ik bedoel, dan kan hij toch ook het terrein zien, ok, niet het terrein waar de helikopter land dan, maar..quote:Op donderdag 11 april 2013 22:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
? Ja, in een met netten overspannen binnenplaats. Niet chillen bij een helikopter.
Volgens mij konden ze bij dat luchten alleen daadwerkelijk de lucht zien. En muren.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik bedoel, dan kan hij toch ook het terrein zien, ok, niet het terrein waar de helikopter land dan, maar..
Ugh, laatmaar.
Steve Buscemiquote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Deed me wel een beetje denken aan con air, die gast was ook helemaal bekleed
[ afbeelding ]
Ja hij komt van de ebi af, gezien die vrouw daar werkt.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef opgebaarde het volgende:
Dat hij voor niemand herkenbaar is, dat niemand op een paar man na weten wie hij of zij is.
Zei die vrouw (man lol) nu dat die gevangene van de EBI afkwam of kon het ook een andere afdeling zijn?
Beter dan een ergermomentje met GTST...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Altijd even erger-momentje ervoor met John Williams
ff pinnenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik zou meteen betalen met een mes in mijn lies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |