Heb k gedaan. toen kwam ik op een inlog venster. heb ik daar ingelogd zonder paswoord, heb van te voren 'admin' geprobeerd maar dat lukte niet. Werd ik doorverwezen naar een scherm waar ik mijn wachtwoord moest wijzigen. dat geprobeerd ' ander wachtwoord dus 'lukte niet en kreeg de volgende fout:quote:
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Op ons modem staan de inlogcodes op een sticker
ja een WPA key heb ik ook staan op mijn modem, maar dat is wat anders dan een router/modem paswoord. default is altijd 'admin' maar dat lukte me dus niet. net even eens als de andere codes die ik heb geprobeerd.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:57 schreef Peerijsje het volgende:
Reset je modem dan gewoon, als je toch niets hebt veranderd maakt dat ook niets uit. Je zou er dan met het standaard wachtwoord in moeten kunnen.
Er hoeft niets ingesteld.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:05 schreef Dr.Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu zijn modem heeft gereset, en in zijn geheel niet meer op internet kan omdat hij niet weet hoe hij hem opnieuw moet instellen
Ik zit nu bij UPC, maar bij mijn box moest altijd een gebruikersnaam en wachtwoord worden ingegeven in het modem om toegang tot het internet te krijgen.quote:
Lang geleden dan, j'assume. Vroegah bij de wat oudere speedtouches van KPN moest je je adsl lijngegevens nog intikken, maar de standaard geleverde modems zijn meteen online. Een niet-KPN modem gebruiken is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:09 schreef Dr.Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik zit nu bij UPC, maar bij mijn box moest altijd een gebruikersnaam en wachtwoord worden ingegeven in het modem om toegang tot het internet te krijgen.
*Voelt zich oud*quote:Lang geleden dan, j'assume. Vroegah bij de wat oudere speedtouches van KPN moest je je adsl lijngegevens nog intikken, maar de standaard geleverde modems zijn meteen online. Een niet-KPN modem gebruiken is een ander verhaal natuurlijk.
modem ' hard reset ' gedaan. Kom er nog steeds niet op.... verklaar..quote:
leg me uit. hoe zorgt er voor dat een 'zwaardere adapter' mijn probleem oplost?quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:23 schreef TechnoXXL het volgende:
Wat valt er aan een meuksperiabox te 'hacken' dan?
Gewoon een zwaardere adapter erop aansluiten ben je van alle problemen af!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:44 schreef Mrdutch87 het volgende:
kut kpn.. kut reset knopje.. nog effe en ik smijt het ding in de prullenbak en wordt het een andere provider... godver...
je zou toch verwachten dat je toch easy op je eigen router zou moeten komen.. ( JA ZELFS NA EEN HARD RESET MET KNOPJE WERKT HET NIET !!! <- LEES )
ja of niet dan jongen. wordt je toch zwaar lijp vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |