Die zat voorin sjakie denk je dat ik een flinstone ben ofzo.quote:
reed je achteruit dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef spierbal het volgende:
[..]
Die zat voorin sjakie denk je dat ik een flinstone ben ofzo.
Datdacht ik al, hoopte op een ontkrachteging :pquote:Op donderdag 11 april 2013 19:52 schreef Ambicioso het volgende:
Een flitspaal flitst aan beide kanten, ben je dom ofzo
Halloquote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef spierbal het volgende:
Hello,
Laatst reed ik op een boerenweg, wel meerdere huizen e.d. langs de weg. Ik dacht dat ik hier 70 mocht, dit ivm de vorige weg die hier op aansloot en ik geen verkeersbord zag.
Op een gegeven moment stond er 50 op het weg dek, ik reed nog 70. Mijn ogen gingen weer omhoog, van die 50 af. Op dat moment keek ik de flitspaal in.Hij stond met de voorkant aan de andere kant van de weg, je zou denken dat ie de autos flits die achter hem vandaan komen. Ik reed dus via de voorkant langs hem.
Toch zag ik een blauw flitsertje/kleurverschil in de lens, betekent dit nou dat ik geflits ben, of was het voor een andere wagen die hem dus via achteren benaderden.
Ik ga er maar van uit dr ik met 20 de hard ben geflitst, maar kan nergens de tarieven vinden. Op welke financiele schade kan ik me eigen voorbereiden?
Mobiel, geen zin om teveel moeite te doen. Anders ook niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hallo
wegdek
auto's flitst
geflitst
benaderde
dat
te
financiële
mezelf
Geen dank.
met vriendelijke groet,
Ferry van Dijk
Docent Nederlandse taal
Ach 't overkomt de beste, ik reed laatst achter een auto aan die iets voorbij een stoplicht remde waardoor ik iets voor het stoplicht ook moest remmen en dus door rood reed. Bij één van de weinige locaties in mijn stadje met een rood licht flitspaal.. 220......quote:
Normaal type je ook als een mongool.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
Mobiel, geen zin om teveel moeite te doen. Anders ook niet.
Sure,quote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Alleen in Duitsland flitst hij van voor.....
Helaas niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Alleen in Duitsland flitst hij van voor.....
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef spierbal het volgende:
Ik ga er maar van uit dr ik met 20 de hard.
Het zou pas grappig zijn als je iemand anders in je auto ziet zitten.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wel grappig op zich, moet je die foto's opvragen, zie je jezelf in de auto zitten.
Haha dat gaan we proberenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Prijzen staan gewoon op internet. Gaat allemaal via die Wet Mulder geloof ik. Overigens flitsen ze inderdaad van voren. Wel grappig op zich, moet je die foto's opvragen, zie je jezelf in de auto zitten.
Motorfiets is een fabel. Ben met me scooter gewoon geflitst.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef FF het volgende:
[..]
Helaas niet.
Bijv. bij Boskoop staat er ook eentje die van voren flitst.
En dan kan je aankomen met rechtsongelijkheid in vergelijk met motorfietsen, je moet toch dokken of voor laten komen. En dat laatste zou me toen meer kosten dan die 17 euro.
Het is alweer enige tijd geleden maar toen niet. Geloof dat je gewoon in recht staat om dat te doen ter controle. Overigens krijg je gewoon een paar goedkope printjes, misschien dat het tegenwoordig ook digitaal kan maar dat weet ik niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:59 schreef spierbal het volgende:
[..]
Haha dat gaan we proberenMaken we er een leuk fotosoep topic van
Zijn daar extra kosten aan verbonden wat je weet toevallig voor het opvragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |