abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 april 2013 @ 16:20:50 #1
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_125158475
Geachte publiek,

Zoals u weet, in de aanloop naar de troonswisseling is alles omtrent de Koninklijke familie het gesprek van de dag.

Het moge duidelijk zijn dat velen dagelijks op de hoogte willen blijven van bijna alle nieuwsfeiten omtrent de Oranjes. Echter, het spreekwoord zegt vaak hoge bomen vangen veel wind. Niets is minder waar, maar uiteraerd kan het ook uitpakken in meer positieve zin. Het zou maar gebeuren dat u een belangrijke uitvinding heeft gedaan waardoor bijvoorbeeld zomaar een straat naar u vernoemd wordt en zulks. w/

Afijn, of Willem-Alexander daadwerkelijk blij zal zijn met het volgende valt nog te bezien. Of sterker nog: daar komen we misschien wel nooit helemaal achter. :N

Schimmel vernoemd naar Willem-Alexander

Penicillium vanoranjei
KNAW
-------------------------------------------------------------------------

Het klinkt niet echt als een eer, maar het is echt aardig bedoeld: onderzoekers hebben een schimmel naar prins Willem-Alexander vernoemd. Dat is weer eens iets anders dan een school, straat of ziekenhuis.

Prinsesjes

De schimmel werd onlangs ontdekt en valt op door zijn oranje kleur. De officiële naam is vanaf nu Penicillium maximae, Penicillium amaliae, Penicillium alexiae en Penicillium arianeae.

Troonswisseling

Volgens de directeur van het schimmelcentrum zijn schimmels bijna nooit oranje. Hij vindt de koninklijke namen extra geschikt omdat de presentatie van de nieuwe schimmels min of meer samenvalt met de troonswisseling.

http://nos.nl/artikel/494(...)willemalexander.html

Het samenvallen van de ontdekking met de ophanden zijnde troonswisseling is misschien wel een blijk van waardering voor de Koninklijke familie van hogeraf, wie zal het zeggen. Verder klopt het bericht niet in z'n geheel want tenslotte wordt de schimmel ook vernoemd naar de overige jeugdige gezinsleden.

Ik wens u een fijne dag.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_125158576
Wow, dat is wel echt iets om trots op te zijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:24:22 #3
345631 Scjvb
pi_125158609
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:23 schreef Rezania het volgende:
Wow, dat is wel echt iets om trots op te zijn.
Dat zeker. _O-
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_125158693
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter, oh, ik zie het al: Koninklijke schimmelnagels.

Ik ken nog een matige schimmelgrap voor op een rommelmarkt. :')
  donderdag 11 april 2013 @ 16:27:28 #5
345631 Scjvb
pi_125158754
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:25 schreef Apuleius het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter, oh, ik zie het al: Koninklijke schimmelnagels.

Ik ken nog een matige schimmelgrap voor op een rommelmarkt. :')
:D
pi_125227917
Volgens mij tiert de meligheid weer welig in dit topic. :{

Maar, leuker is toch al dat er een biertje naar hem vernoemt is?
(gezien zijn voorliefde voor pils)

pi_125245969
Wat een eer. :')
pi_125308004
Verdomme, ik begin zowaar fan te worden van de achterlijke doch dolkomische topics van scjvb. :( Neemt niet weg dat ik hem ervan verdenk een trol te zijn.
  dinsdag 16 april 2013 @ 14:05:52 #9
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_125352398
Blubschimmel
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')