PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Het is zo makkelijk hequote:
Maver is een ziekte waar je excessive aantal teams maakt per dagquote:
Heujquote:Op donderdag 11 april 2013 14:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik snap TT wel vaker niet, is dan ook vrij dom vaak.
Oh op die manier, zo las ik het niet. Maar dat is wel een goedequote:Op donderdag 11 april 2013 14:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maver is een ziekte waar je excessive aantal teams maakt per dag
2 persoonlijkheden door elkaar nu?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:30 schreef Maver24 het volgende:
Ach, weet je, eigenlijk moet ik er wel om lachen. Maar geen grapjes maken over ziektes die ik niet heb want dat vind ik niet tof
Ik vind het ook altijd vervelend als iemand scheld met het woord kanker ....quote:Op donderdag 11 april 2013 14:30 schreef Maver24 het volgende:
Ach, weet je, eigenlijk moet ik er wel om lachen. Maar geen grapjes maken over ziektes die ik niet heb want dat vind ik niet tof
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd vervelend als iemand scheld met het woord kanker ....
Mijn vader is namelijk een paar keer van de trap gekankerd.
[..]
[..]
Ik kan over 10 min randomsquote:
Doe dat!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goed, speel ik eerst nog een gewoon potje online
Net gedaan toen ik een bazen squad ging maken, ging prima.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:41 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie de vernieuwde Squad Builder als geprobeerd? http://wefut.nl/builder/
Je hoeft nu alleen nog maar de naam te typen (eventueel met de pijltjestoets naar beneden) en dan enter rammen, de rest gaat automatisch.
Nice, dat is goed om te horen.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Net gedaan toen ik een bazen squad ging maken, ging prima.
geen reclame makenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:41 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie de vernieuwde Squad Builder als geprobeerd? http://wefut.nl/builder/
Je hoeft nu alleen nog maar de naam te typen (eventueel met de pijltjestoets naar beneden) en dan enter rammen, de rest gaat automatisch.
Ik zou het niet doen. Ik vind dat een CAM altijd meer att dan def qua workrate moet hebben. Hij heeft zelfs med-high, dan komen je spitsen echt op een eiland.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:41 schreef Maver24 het volgende:
durf het niet meer te vragen maar Toure op CAM, zou dat kunnen in 352 ?
Weer 2 persoonlijkheden ..quote:Op donderdag 11 april 2013 14:41 schreef Maver24 het volgende:
Echt geen optie.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:41 schreef Maver24 het volgende:
Daar heb je een punt, ik zit te rommelen met die Ivorianen, wil graag met 2 spiten spelen maar moet ook nog plek hebben voor IF Sanchez en SIF Fabregas later deze weekquote:Op donderdag 11 april 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Ik vind dat een CAM altijd meer att dan def qua workrate moet hebben. Hij heeft zelfs med-high, dan komen je spitsen echt op een eiland.
ze hebben genoeg spitsen die op CAM kunnen hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 14:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, ik zit te rommelen met die Ivorianen, wil graag met 2 spiten spelen maar moet ook nog plek hebben voor IF Sanchez en SIF Fabregas later deze week
Dit.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze hebben genoeg spitsen die op CAM kunnen hoor
Cyriac?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, ik zit te rommelen met die Ivorianen, wil graag met 2 spiten spelen maar moet ook nog plek hebben voor IF Sanchez en SIF Fabregas later deze week
Er is geen echt geschikte CAM uit ivoorkust, dus ik sla het nog maar over. Ik hoop op nog een IF Lens als spits (misschien zondagquote:Op donderdag 11 april 2013 14:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie zou je dan op CAM zetten?,quote:Op donderdag 11 april 2013 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze hebben genoeg spitsen die op CAM kunnen hoor
vandaag randoms?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaat niet helemaal goed heb ik het idee
[ afbeelding ]
[..]
THO THO THORBEEEEEN
Refresh eens, ik heb dat 10 minuten geleden gefixt als het goed is.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaat niet helemaal goed heb ik het idee
[ afbeelding ]
[..]
THO THO THORBEEEEEN
moet nog even wat aantekeningen uitwerken en naar iemand sturen want dat heb ik beloofdquote:Op donderdag 11 april 2013 14:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan mag je na Iwan als hij nu komt
een man van zijn woordquote:Op donderdag 11 april 2013 14:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet nog even wat aantekeningen uitwerken en naar iemand sturen want dat heb ik beloofd
Oh ja, Romaric is er ook nog, opzich wel keuze genoegquote:
Tot je zijn workrates zietquote:
Dat viel mij ook op toen ik de stats aan het invoeren was.quote:
nu kan je sanchez niet meer kwijt nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oh ja, Romaric is er ook nog, opzich wel keuze genoeg
Dit had ik in me hoofd maar dan kan ik Sanchez niet meer kwijt
[ afbeelding ]
kut buitenlandersquote:Op donderdag 11 april 2013 14:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een man van zijn woord
jammer dat iwan dat niet is
3412 is het makkelijkst om te doen heb ik al gemerktquote:Op donderdag 11 april 2013 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu kan je sanchez niet meer kwijt nee.
hoe dat zo?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
3412 is het makkelijkst om te doen heb ik al gemerkt
je kan ook 2 teams makenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
3412 is het makkelijkst om te doen heb ik al gemerkt
Welke van de 100?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:55 schreef Thorb het volgende:
Ik ging dat zaad team van ds2 bekijken, maar ook na f5 blijft dit staan
[ afbeelding ]
Zoveel doekoe, zon zaad team.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op CF dan , of moet ik de aanval omgooien en kalou CF zetten en Doumbia dan spits of Bony op CF en dan Kalou wel in de spits,![]()
![]()
Romaricquote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op CF dan , of moet ik de aanval omgooien en kalou CF zetten en Doumbia dan spits of Bony op CF en dan Kalou wel in de spits,![]()
![]()
Gast, je kan toch ook naar stats kijken, en voor jezelf bepalen wat het fijnste speelt?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Opgelost, bedanktquote:Op donderdag 11 april 2013 14:55 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Is primaquote:Op donderdag 11 april 2013 14:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal de factuur indienen bij info@wefut.nl
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:55 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Zet toure op CF en vul de rest maar inquote:Op donderdag 11 april 2013 14:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom zaad team?, bedenk jij dan een betere met Kalou, Sanchez en Fabregas en geen 433
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:01 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Zet toure op CF en vul de rest maar in
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:02 schreef Reemi het volgende:
Armenteros verbannen naar de beloftes van Anderlecht
twitter:SamArmenteros twitterde op dinsdag 09-04-2013 om 14:00:47De voetbalwereld is niet eerlijk... reageer retweet
Arme jongenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:03 schreef DePresident. het volgende:
[..]twitter:SamArmenteros twitterde op dinsdag 09-04-2013 om 14:00:47De voetbalwereld is niet eerlijk... reageer retweet
Beter dan mijn packquote:Op donderdag 11 april 2013 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
3.75k pack speciaal voor TT: wat is deze een shiny speler die niet niks waard is [ afbeelding ]
Stuhr-Ellegaardquote:Op donderdag 11 april 2013 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
3.75k pack speciaal voor TT: wat is deze een shiny speler die niet niks waard is [ afbeelding ]
Jij ook al Earnshawquote:Op donderdag 11 april 2013 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kap ik er denk ik maar mee
Lol, is dat serieus maver?quote:
HOEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHquote:
zelfde, mijn broertje speeldequote:Op donderdag 11 april 2013 15:17 schreef BDIL het volgende:
GG Kevin , 2-1 gewonnen ( bij de 2-0 liep iemand voor me tv en scoorde je)
Hij deed het wel beter dan jijquote:
Hij zit te trollen, vandaar het vraagteken.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je ook nog van geen kwaad bewust zijn
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je ook nog van geen kwaad bewust zijn
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zit te trollen, vandaar het vraagteken.
Naming and shaming a.u.b !!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jammer dat sommige mensen kut reacties op mijn teams moeten plaatsen al was hij waarschijnlijk aan het trollen want hij gebruikte geen . aan het eind van zijn zin.
nee gewoon van uit elke hoek.quote:
Wie moest daar staan?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:55 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Oh laat maar dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak niet van die kutteams. Maar Remi zegt dat hij het opgelost heeft.
Hou op met dat getroll man. Ik maak tenminste originele teams.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak niet van die kutteams. Maar Remi zegt dat hij het opgelost heeft.
Hij mag jou teams toch kut vinden zonder dat het meteen getroll isquote:Op donderdag 11 april 2013 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hou op met dat getroll man. Ik maak tenminste originele teams.
Juist wel, alleen die speler werd niet goed ingeladen. Toch DS2?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Helemaal niemand, dat was juist de fout.
Man man man dat dit soort gasten bij jouw aangenomen wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Collega hier (die ene ja) pakt haar spullen in, staat op, zegt: "Ja, ik ga thuiswerken, want ik heb echt ontzettende last van mijn ogen". En loopt weg...
Thuiswerken, dat scheelt echt voor je ogen
Waarom staan er punten achter je zinnen?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hou op met dat getroll man. Ik maak tenminste originele teams.
Ik snap best dat als je je een beetje ziek voelt je liever thuis zit. Hele tijd met traan ogen (o.i.d) zit je toch liever alleen dan op het werk denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Collega hier (die ene ja) pakt haar spullen in, staat op, zegt: "Ja, ik ga thuiswerken, want ik heb echt ontzettende last van mijn ogen". En loopt weg...
hoeft ze jou niet aan te kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nee. Die bankplek was leeg, en jij wilde daar een positienaam inladen. Maar de bank heeft geen positienaam in de array staan, dus ontstond er een PHP-error.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Juist wel, alleen die speler werd niet goed ingeladen. Toch DS2?
oh snapquote:Op donderdag 11 april 2013 15:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee. Die bankplek was leeg, en jij wilde daar een positienaam inladen. Maar de bank heeft geen positienaam in de array staan, dus ontstond er een PHP-error.
Het is een zij. Misschien verklaart dat ook wel een hoop.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Man man man dat dit soort gasten bij jouw aangenomen worden![]()
Oh, ok.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee. Die bankplek was leeg, en jij wilde daar een positienaam inladen. Maar de bank heeft geen positienaam in de array staan, dus ontstond er een PHP-error.
ik kom eraan kev kevquote:Op donderdag 11 april 2013 15:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat je daar niks voor koopt![]()
gg
Ja, daarom gaat hij ook bewust naar mijn team op zoek om erop te reageren. Hij is gewoon een vervelend irritant mannetje en een internetheld.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij mag jou teams toch kut vinden zonder dat het meteen getroll is
Wie ben jij om de mening van een ander zo te veroordelen? Censuur, dictatuur en andere uren !
Sommige mensen huilen bij mooie muziek, andere bij mooie doelpunten. Andere mensen moeten dan weer huilen als ze mooie mensen zien.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen Thorbie?
oh snapquote:Op donderdag 11 april 2013 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, daarom gaat hij ook bewust naar mijn team op zoek om erop te reageren. Hij is gewoon een vervelend irritant mannetje en een internetheld.
IT IS ONNNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 11 april 2013 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, daarom gaat hij ook bewust naar mijn team op zoek om erop te reageren. Hij is gewoon een vervelend irritant mannetje en een internetheld.
Je gebruikt puntenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb haar de afgelopen jaren nog niet op tranen kunnen betrappen hier. Behalve die ene keer dat ze net terug kwam van haar relatietherapeut.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sommige mensen huilen bij mooie muziek, andere bij mooie doelpunten. Andere mensen moeten dan weer huilen als ze mooie mensen zien.
Dat is dan wel weer waar. Dan nog mag hij best zijn mening geven zonder meteen voor troll uitgemaakt te worden door jou. Hoe goed je jezelf en je teams ook vindt.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
half een jaquote:Op donderdag 11 april 2013 15:46 schreef Rijst het volgende:
Hij kan tenminste nog op internet na twaalven.
#DS2ontwijkmanoeuvresquote:Op donderdag 11 april 2013 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
sorry ik heb per ongeluk op save geklikt het is ook echt een kutteam gr gr
Wie niet dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:46 schreef Rijst het volgende:
Hij kan tenminste nog op internet na twaalven.
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
het is toch ook gewoon een kutteam?alleen maar van die pauperbronzes
Dat jij en de meeste anderen hier niks met bronzes hebben wil nog niet zeggen dat het een kutteam is.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
het is toch ook gewoon een kutteam?alleen maar van die pauperbronzes
in mijn ogen wel en het is mijn goed recht om mijn mening te ventilerenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat jij en de meeste anderen hier niks met bronzes hebben wil nog niet zeggen dat het een kutteam is.
Ik ga zo even mijn kamer ventileren, goede scheet gelaten.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in mijn ogen wel en het is mijn goed recht om mijn mening te ventileren
Pas maar op, voor je het weet word je zelf geventileerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in mijn ogen wel en het is mijn goed recht om mijn mening te ventileren
Gewoon van genieten joh.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga zo even mijn kamer ventileren, goede scheet gelaten.
Maver heeft 2 persoonlijkheden en DS2 is boos op Thorbquote:
Maver is schizo, en DS2 wordt ervan beticht bronzen kutteams te maken. Ondergetekende is het met dat laatste overigens niet eens.quote:
Die eerste actie is wel lekker (van die beelden)quote:Op donderdag 11 april 2013 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=11241
Wat een inhoud die jongen
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
Het is toch ook niet erg om kut teams te maken? Ik doe niks anders ...
Die tegen ajax voor de JCS?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die eerste actie is wel lekker (van die beelden)
Ja wat ik zeg, inhoudquote:Op donderdag 11 april 2013 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja.
Van 43 naar 15
En dan opeens: het nummer doet er eigenlijk niet toe![]()
Let it bequote:Op donderdag 11 april 2013 15:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij gaat zondag zijn eerste van het seizoen maken jaja
Eerste eigen goal bedoel je? Ik denk overigens dat het een saaie wedstrijd wordt en het eindigt in 0-0.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij gaat zondag zijn eerste van het seizoen maken jaja
My strength is in my hairquote:
Als het iets zeker niet wordtquote:Op donderdag 11 april 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eerste eigen goal bedoel je? Ik denk overigens dat het een saaie wedstrijd wordt en het eindigt in 0-0.
Willems kan beter zijn bek houden. Een EK gespeeld? Ja, en hoequote:Op donderdag 11 april 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
WIllems kan beter een buitenspeler worden. Alhoewel dan krijg je een geval zoals Cabral
Het is met hem dan ook wel heel snel gegaan, moeilijk om dat dan voor elkaar te krijgen, zeker als je ziet wat voor mensen hij om hem heen heeft prive.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:02 schreef laucas het volgende:
[..]
Willems kan beter zijn bek houden. Een EK gespeeld? Ja, en hoe
Met beide beentjes op de grond blijven is niet weggelegd voor de b0y.
Doe maar MOTM Santanaquote:
Ik vond hem dinsdag eigenlijk niet zo'n hele sterke indruk maken...quote:Op donderdag 11 april 2013 16:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe maar MOTM Santanaspeelde beide duels prima
MOTM Santana zou ook gruwelijk zijnquote:
mandzukicquote:Op donderdag 11 april 2013 16:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe maar MOTM Santanaspeelde beide duels prima
quote:
LMquote:
Ben het niet vaak met je eens, maar Reus speelde inderdaad matig.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
LMen Reus speelde helemaal niet goed
waarom zou je op LM nou niks aan hem hebben ?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weer LM![]()
Daar heb je toch geen kut aan man.
Omdat Reus als spits moetquote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom zou je op LM nou niks aan hem hebben ?
Een LM met 50 defending, die gebruik ik liever niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
LF maken, dan heb je er misschien nog wat aan....quote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat moeten we nou weer met een LM Reus
Ribéry is beter en waarschijnlijk goedkoper. Als ST/CF/CAM was Reus wel interessant geweest.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon full pressure spelenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een LM met 50 defending, die gebruik ik liever niet.
Helaas gaat die vlieger niet op voor FIFA13.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon full pressure spelen![]()
JC zou zeggen. aanval is de beste verdediging
het zou inderdaad helpen als blessures het gewoon deden onlinequote:Op donderdag 11 april 2013 16:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Helaas gaat die vlieger niet op voor FIFA13.
want de MOTM maakt altijd de winnende ?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef Maver24 het volgende:
Waarom Reus MOTM, hij maakte de 2-2 dus?, de 3-2 was belangrijker en dus was Santana een betere optie geweest, maar dat durven ze zeker niet aan, flut MOTM dit
Reus speelde niet goed en Santana speelde beterquote:Op donderdag 11 april 2013 16:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
want de MOTM maakt altijd de winnende ?
Dat je dan de botsplinters over het veld ziet vliegen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het zou inderdaad helpen als blessures het gewoon deden onlinehorror tackles op pacebitches, ik zou er rood voor over hebben
Ik zou ook wel blij zijn als blessures weer terug komen omdat ik ze dan in ieder geval kan verkopen in plaats van dat ik ze elke keer discard of met geluk voor 200 verkoop.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het zou inderdaad helpen als blessures het gewoon deden onlinehorror tackles op pacebitches, ik zou er rood voor over hebben
precies,quote:Op donderdag 11 april 2013 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Reus speelde niet goed en Santana speelde beter
Hij had wel dat geniale hakje bij de 1-1 maar die 2-2 had iedereen kunnen maken. Die goal van Santana daarentegenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik pas met a vooruit en hij doet een hakje achteruit in je voeten
3-0 achter
Speelde beterquote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had wel dat geniale hakje bij de 1-1 maar die 2-2 had iedereen kunnen maken. Die goal van Santana daarentegenWat een goal, die verdient echt veel hogere shooting!!1
ah je wordt geEA'dquote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik pas met a vooruit en hij doet een hakje achteruit in je voeten
3-0 achter
Jij hebt zeker de 1-2 van Malaga niet gezien? Daar staat die Santana toch een partij te slapen..quote:Op donderdag 11 april 2013 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij moet daar kiezen tussen 2 manquote:Op donderdag 11 april 2013 16:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de 1-2 van Malaga niet gezien? Daar staat die Santana toch een partij te slapen..
Zal wel, maar hij reageert veel te laat.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij moet daar kiezen tussen 2 manHIJ HEEFT DAAR TWEE MAN!!!!!! Hij kiest voor de voorste en dat is logisch en die schiet mis en vervolgens schiet iemand in buitenspel positie raak. ELiseu was de man van Schmelzer.
Knijpt hij gelijk naar binnen dan gaat de bal naar de 2e man. Nu kan hij nog uit beide kiezen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zal wel, maar hij reageert veel te laat.
Dat hebben we gezien jaquote:Op donderdag 11 april 2013 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Knijpt hij gelijk naar binnen dan gaat de bal naar de 2e man. Nu kan hij nog uit beide kiezen.
Toevallig van mij overgenomen? (Djeeje-style)quote:
mooie EAidsquote:Op donderdag 11 april 2013 16:23 schreef Thorb het volgende:
Nou gefeliciteerd Kevin.
Wie nu?
3-1 verloren trouwens.
quote:
Even mijn xbox aanzettenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:23 schreef Thorb het volgende:
Nou gefeliciteerd Kevin.
Wie nu?
3-1 verloren trouwens.
okquote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef vandermar het volgende:
Ik had toen ook 600 blessurekaartjes gekocht voor 250 coins gemiddeld.
Uiteindelijk alles gediscard
Die eerste goal vind ik echt genaaid, die 2-0 en 3-0 gingen er meteen daarna in maar waren wel goede goalsquote:
Nee, dat heeft hij van mij overgenomen omdat ik hem in SMDPA episode 1 had.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Toevallig van mij overgenomen? (Djeeje-style)
Goede deal trouwens! Voor hoeveel gaat hij op Xbox?
Ik heb niet op de naam gelet... 2-3k geloof ikquote:Op donderdag 11 april 2013 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Toevallig van mij overgenomen? (Djeeje-style)
Goede deal trouwens! Voor hoeveel gaat hij op Xbox?
Oh, misschien niet bewust, maar ik wist dat er wel een paar leuke silvers bij de Koreanen zaten, dus heb er (maar) 2 waar ik op letquote:Op donderdag 11 april 2013 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij van mij overgenomen omdat ik hem in SMDPA episode 1 had.
En ik weet wie die andere is.. ook een CB.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh, misschien niet bewust, maar ik wist dat er wel een paar leuke silvers bij de Koreanen zaten, dus heb er (maar) 2 waar ik op let
werkt met elke speler bijna deed het vaak met David luiz of kaboulquote:Op donderdag 11 april 2013 16:29 schreef vandermar het volgende:
Iemand die winst wil maken op een makkelijke manier? Koop Boateng voor onder de 1000 coins en koop 352 kaartjes die ook maar 600 ofzo zijn. Voor 3K gaan ze de deur uit
Rosicky op 32:40quote:
Ik doe nu wel. Even Lloris kopenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie wilt er over 6 minuten tegen mij randoms?
Ik moet nog 6 minuten wachten op mijn cbquote:Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik doe nu wel. Even Lloris kopen
Oh thanks! Want het is geen CB (ja, de andere versie van hem). Een GKquote:Op donderdag 11 april 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ik weet wie die andere is.. ook een CB.
Dan nog weet ik wel wie het is.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh thanks! Want het is geen CB (ja, de andere versie van hem). Een GK
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op donderdag 11 april 2013 16:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan nog weet ik wel wie het is.
Wel gedaanquote:Op donderdag 11 april 2013 16:43 schreef vandermar het volgende:
Wie spelen hier allemaal met zilver-goud teams?
Is dat een beetje te doen in toernooien?quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dus een trucje waardoor het lijkt alsof ik geluk heb in een pack. Ik koop een speler die ik al in mijn club heb, daarna zorg ik dat mijn TP vol is en ik vervang 1 kaart uit het pack met die speler
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Thadcastle is de beste COD speler ooit.
quote:
Je zocht wel een beetje krampachtig naar bevestigingquote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef vandermar het volgende:
Ik ben sowieso beter met mijn Tac 45 triple spray
Niemand gaf erkenning naar gelang het feit dat het een triple spray was in de spawn van de tegenstander met een pistolero.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zocht wel een beetje krampachtig naar bevestiging
Vloog hij er niet in elk potje uit?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Timmy was ook wel goed in de potjes waarin hij er niet uit vloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |