Dat ligt eraan of je een goede hebtquote:Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
HuisartsenWillen geen mensen helpen of wel?
Naja brum heeft een huisarts bij zn ouders, in de fucking middle of nowhere. Dus mijn praktijk gebeld of ie kon komen, nee kan niet. Dus net expres spoedarts gebeld, oorpijn is best vervelend. Nee kan niet meneer. WTFquote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je een goede hebt
Nee, die hebben we net gebeld. Was niet spoedarts maar dat noem ik maar even zoquote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
* BBQ-kip nog even wakker is
http://www.huisartsenpost-hov.nl/index.php?Hoe-werkt-het dat nummer bellen, dan verwijzen ze je naar huisarts waar hij heen kan. Gewoon zeggen dat hij nu niet thuis is en zorg nodig heeft. Spoedarts is voor als je een hartaanval krijgt ofzo, das wat anders dan wat Brum heeft Spees.
waarom mocht hij niet komen dan??quote:Op woensdag 10 april 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, die hebben we net gebeld. Was niet spoedarts maar dat noem ik maar even zoHij mocht niet komen.
Bel morgen nog wel een x zelf naar mn huisarts, dan heeft ie er 4 dagen last van en heel de nacht niet geslapen bladiebla, Brum is veel te aardig
Omdat we de uitvaart van zijn oma hadden.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom mocht hij niet komen dan??
en waarom ging hij niet gewoon overdag bellen/naar huisarts dan?
Nou mijn huisarts mag best de kenser krijgen, achterlijk wijf dat het is.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap dat het kut is maar geen reden om dan maar de huisartsen af te gaan kenseren. Hopelijk knapt brum snel op
de huisartsenzorg zelf is het niet, de organisatie er omheen kan vaak wel een stuk beter. Maar goed, dan nog is het systeem hier 100 x beter dan in andere landen, dat beseffen we vaak ook te weinig. Alleen irritant als je met je oorpijn zit en zulke afscheepverhalen te horen krijgtquote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap dat het kut is maar geen reden om dan maar de huisartsen af te gaan kenseren. Hopelijk knapt brum snel op
das toch raar, of niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn huisarts neemt niet eens afspraken aan voor de volgende dag
Nog zoiets achterlijks, MAAR DAN WEL OM FUKCING 8.15 TERWIJL ZE VANAF 8.00 OPEN ZIJN VOLGEPLAND STAAN. ja doeeeeeeeeeeeiquote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn huisarts neemt niet eens afspraken aan voor de volgende dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |