Doet het nietquote:Op donderdag 14 november 2013 17:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik geef meneer ook nog een handsignaal dat ie er tussen kan...toen hij zag dat ik naar mijn camera wees en hij hem zag..ging hij ineens weer stukkie achteruit en mopperde wat
En toen kwam ie nog eens een keer zo lomp ertussen?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik geef meneer ook nog een handsignaal dat ie er tussen kan...toen hij zag dat ik naar mijn camera wees en hij hem zag..ging hij ineens weer stukkie achteruit en mopperde wat
Ja geen idee wat zijn probleem was. Hij zette zijn auto dwars neer en keek me schaapachtig aan dus ik begon te lachen, klap mijn schermpje naar beneden en wijs naar de cam. Hij schrok, ging achteruit(waarom weet ik niet) en reed doorquote:Op donderdag 14 november 2013 17:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En toen kwam ie nog eens een keer zo lomp ertussen?
Wat een boer
Need To Feel Lovedquote:Op donderdag 14 november 2013 17:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is dit in Leeuwarden bij het WTC?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik had mijn auto erin gereden, zoals hij deed afsnijden...quote:Op donderdag 14 november 2013 19:06 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Is dit in Leeuwarden bij het WTC?
Yepquote:Op donderdag 14 november 2013 19:06 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Is dit in Leeuwarden bij het WTC?
Ja ach ja ik was in een relaxte modusquote:Op donderdag 14 november 2013 19:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik had mijn auto erin gereden, zoals hij deed afsnijden...
Wat is dit nu weerquote:Op donderdag 14 november 2013 17:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waar de fok zit je danquote:Op donderdag 14 november 2013 21:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer"Video not available in your country" Youtube begint echt te zuigen de laatste tijd.
Beetje blurry, maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan de Youtube compressie. Wat is het er voor één? Met GPS zie ik.quote:
Banggoodquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus wat is mijn camera dan verrot qua beeld
Waar heb je dat mobius ding vandaan?
Ja echt he.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:42 schreef Dromer het volgende:
[..]
Banggood
Superklein, is eigenlijk een actioncam, maar gaat ook automatisch uit- en aan bij usb-power, dus goed te gebruiken als dashcam. Zie vergelijkende tests met GoPro actioncams. Bij daglicht kan hij daar goed mee concurreren. Bij nacht is ie wat minder, maar wel nog voldoende.
(jij hebt idd echt verrot beeld, je kunt pas een kenteken lezen als je er al bovenop zit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |