SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX - HERACLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosz: 'Bij alle tegengoals werd lachwekkend verdedigd'
De Boer: 'We zijn heel blij met Jasper'
Schöne: 'Deze overwinning zegt genoeg'
Vermeer: 'Het was een doorgebroken speler dus je kunt hem geven'
Castillion: 'Ik ga weg bij Ajax' Oh.
Hier heb je wel een heel goed punt. Hoewel Siem en Eriksen beide bazen zijn is Eriksen altijd leuker om te zien dan Siem. Ik vind Eriksen en de Jong DE bepalende spelers van Ajax. Schone doet het beter dan verwachting en draagt het elftal op sommige momenten ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef ValHallen het volgende:
Het verschil tussen Eriksen en De Jong is dat elke keer als Eriksen aan de bal komt mijn voetbalhart blij is omdat Eriksen een rasvoetballer is. Geweldig om naar te kijken, al die subtiele passjes en acties. De Jong heeft dat gewoon niet in zich.
Ik vind Fischer meer een baas als ideale schoonzoon Siem.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hier heb je wel een heel goed punt. Hoewel Siem en Eriksen beide bazen zijn is Eriksen altijd leuker om te zien dan Siem. Ik vind Eriksen en de Jong DE bepalende spelers van Ajax. Schone doet het beter dan verwachting en draagt het elftal op sommige momenten ook.
dan...quote:Op woensdag 10 april 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Fischer meer een baas als ideale schoonzoon Siem.
Zonder twijfel, qua karakter is Fischer zo'n enorme held, voetballend natuurlijk ook. Maar hij draagt het elftal nog niet zo als Eriksen en de Jong dat doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Fischer meer een baas als ideale schoonzoon Siem.
Nee maar dat komt welquote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Zonder twijfel, qua karakter is Fischer zo'n enorme held, voetballend natuurlijk ook. Maar hij draagt het elftal nog niet zo als Eriksen en de Jong dat doen.
Precies. De Nederlandse beheersen, lekker belangrijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
Precies. De Nederlandse beheersen, lekker belangrijk.Ja vind ik niet zo boeiend hoor. Je weet wat ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
SIem word onderschat, maar dat roep ik al een tijdjequote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar dat komt wel. En ik denk dat Ajax zonder de Jong ook goed kan draaien hoor. Met Schöne op zijn plek ofzo. Terwijl Eriksen een veel groter gemis is.
Siem wordt overschat, en dat roep ik al een tijdjequote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
SIem word onderschat, maar dat roep ik al een tijdje
Mee eens, Siem is een held.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
SIem word onderschat, maar dat roep ik al een tijdje
Dit.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
![]()
Siem de Jong
![]()
![]()
Haters gaan haten. Hij zal misschien niet de de ideale Ajax-voetballer zijn en hij heeft zeker zijn beperkingen, maar hij heeft de afgelopen jaren zķveel waarde gehad voor Ajax. Held. Absolute held.
En dit.quote:
Als hij maar weggaat in de zomer vind ik het best. 8 miljoen moeten we er voor kunnen krijgen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
![]()
Siem de Jong
![]()
![]()
Haters gaan haten. Hij zal misschien niet de de ideale Ajax-voetballer zijn en hij heeft zeker zijn beperkingen, maar hij heeft de afgelopen jaren zķveel waarde gehad voor Ajax. Held. Absolute held.
Jij moet dan ook niks roepen. Jij moet karikaturen maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem wordt overschat, en dat roep ik al een tijdje
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij moet dan ook niks roepen. Jij moet karikaturen maken.
Doe je alleen voetballers?quote:
Dan een hele grote strik eromheen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
2 jaar contract, aanvoerder, randement, multi inzetbaar, speler van Ajax. Ik zeg minimaal 12 miljoen.
Klopt. Maar ik raad het je aan. Met karikaturen maken ben jij tenslotte een held geworden bij mij en vele anderen, en niet door je mening over voetbal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ach hij speelt weer 2 keer aardig en het is weer hosanna.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef 16meter het volgende:
Amper een paar maanden geleden moest hij volgens velen nog oprotten en was hij Ajax onwaardig.
Het kan verkeren.
Wij zijn het eens.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
![]()
Siem de Jong
![]()
![]()
Taai, maar inspiratie is een lastig ding.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou nu even een break met karikaturenGeen inspiratie voor
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik raad het je aan. Met karikaturen maken ben jij tenslotte een held geworden bij mij en vele anderen, en niet door je mening over voetbal.
Ik weet dat veel mensen me niet mogen door mijn mening over voetbal, maar dat weerhoudt me er nog niet van om mijn mening te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ik ga hem missen en ik zal hem nooit vergeten, zelfs als zijn vervanger het beter gaat doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij maar weggaat in de zomer vind ik het best. 8 miljoen moeten we er voor kunnen krijgen.
Ik doe nu Lion King tekeningenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Taai, maar inspiratie is een lastig ding.
haal de quotes er maar bij dan.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef 16meter het volgende:
Amper een paar maanden geleden moest hij volgens velen nog oprotten en was hij Ajax onwaardig.
Het kan verkeren.
Siem is juist heel erg stabiel dit seizoenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij speelt weer 2 keer aardig en het is weer hosanna.
Stoer, een echte doorzetter. Jij komt er wel!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet dat veel mensen me niet mogen door mijn mening over voetbal, maar dat weerhoudt me er nog niet van om mijn mening te geven
Ik probeer het meteen te vergeten dat zo'n speler aanvoerder was van je club. Bazen als Suarez en Vertonghen mis ik. Of Anita vorig seizoen. Eriksen zal ik ook gaan missen als hij weggaat.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ga hem missen en ik zal hem nooit vergeten, zelfs als zijn vervanger het beter gaat doen.
Heb jij dan extremistische voetbal denkbeelden of wat?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet dat veel mensen me niet mogen door mijn mening over voetbal, maar dat weerhoudt me er nog niet van om mijn mening te geven
Onzin.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik probeer het meteen te vergeten dat zo'n speler aanvoerder was van je club.
De 3e van Almere City voor volgend seizoen al, toch handig zo'n samenwerking.twitter:ACFCjeugd twitterde op woensdag 10-04-2013 om 17:02:40Almere City FC jeugdspeler Jurgen Ekkelenkamp speelt volgend seizoen bij zijn droomclub AJAX. Gefeliciteerd Jurgen. reageer retweet
Hij heeft genoeg zwakke wedstrijden gespeeld, dat je hem de hele wedstrijd niet zag. En dan krijgt hij een voldoende omdat hij hard werkt.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Siem is juist heel erg stabiel dit seizoen
Daar zou ik niet van uitgaanquote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stoer, een echte doorzetter. Jij komt er wel!
Beetje voorbarig, vriend.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
De 3e van Almere City voor volgend seizoen al, toch handig zo'n samenwerking.
Ik zeg soms dat ik Strootman een prutser vind. Wordt dan niet gewaardeert. Of dat ik niet hou van fysiek sterke techniekloze dravers zoals Fer enzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Heb jij dan extremistische voetbal denkbeelden of wat?
Kan ik dan weer ontzettend van genieten. Hard werken.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fysiek sterke techniekloze dravers zoals Fer
Sarcastisch?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef Passievruchtje het volgende:
[..]
Kan ik dan weer ontzettend van genieten. Hard werken.
Jij bent een fan van Dirk Kuyt?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:15 schreef Passievruchtje het volgende:
[..]
Absoluut niet. Harde werkers in het voetbalig, zalig.
Zijn werklust bewonder ik ja. Genoeg voetballers met een goede techniek, maar ook flegmatieke houding waar ik me dood aan erg.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent een fan van Dirk Kuyt?
Strootman is ook wel een prutser, maar dan qua gedrag. Spelers als Fer zijn ook niet mij favorieten, dus dat snap ik wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg soms dat ik Strootman een prutser vind. Wordt dan niet gewaardeert. Of dat ik niet hou van fysiek sterke techniekloze dravers zoals Fer enzo.
Dirk Kuytquote:Op woensdag 10 april 2013 20:16 schreef Passievruchtje het volgende:
[..]
Zijn werklust bewonder ik ja. Genoeg voetballers met een goede techniek, maar ook flegmatieke houding waar ik me dood aan erg.
Poulsen had zijn waarde dit seizoen. Soms slecht en soms goed. Maar ik zie liever iemand als Anitaquote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Strootman is ook wel een prutser, maar dan qua gedrag. Spelers als Fer zijn ook niet mij favorieten, dus dat snap ik wel.
Wat vind jij dan van Poulsen?
Klopt.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij speelt weer 2 keer aardig en het is weer hosanna.
Hij was zondag wel erg slecht. Zet hem maar op de bank. Opportunisme hoort nou eenmaal bij een voetbalsupporter.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef 16meter het volgende:
Het kan verkeren.
Ik kijk daarvoor geen voetbal. Kan je net zo goed naar een bouwterrein gaan ofzo. Kijk ze hard werken.quote:
Waarom? Ik zie zijn kwaliteiten dus echt niet.quote:
Dat laatste x 1 miljard.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen had zijn waarde dit seizoen. Soms slecht en soms goed. Maar ik zie liever iemand als Anita
Is geen geweldenaar, maar nuttig. En soms heeft hij nog mooie openingenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:19 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie zijn kwaliteiten dus echt niet.
[..]
Dat laatste x 1 miljard.
Waardeloze post.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk daarvoor geen voetbal. Kan je net zo goed naar een bouwterrein gaan ofzo. Kijk ze hard werken.
Die heeft Sylvie ook, maar die stellen we ook niet opquote:Op woensdag 10 april 2013 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is geen geweldenaar, maar nuttig. En soms heeft hij nog mooie openingen.
Anouk wordt wel opgesteld.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:21 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Die heeft Sylvie ook, maar die stellen we ook niet op
Ik snap niet wat er mis is met hard werken, als je daarnaast ook goed kunt voetballen (wat het geval is bij Siem).quote:
Dat krijg ik ook nietquote:Op woensdag 10 april 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat goed kunnen voetballen valt wel mee. En ik had het over Kuyt. Die kan alleen hard werken. Daarvoor kijk ik toch geen voetbal. Dan wil ik techniek zien en mooie voetbalkunsten. Mooie combinaties. En niet eentje die alleen maar hard gaat rennen enzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met hard werken, als je daarnaast ook goed kunt voetballen (wat het geval is bij Siem).
Waarom kom je steeds met je Kuyt-vergelijking aanzetten dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat goed kunnen voetballen valt wel mee. En ik had het over Kuyt. Die kan alleen hard werken. Daarvoor kijk ik toch geen voetbal. Dan wil ik techniek zien en mooie voetbalkunsten. Mooie combinaties. En niet eentje die alleen maar hard gaat rennen enzo.
Ik hoop naar een Duitse club ofzo. Gladbach ofzoiets. Moet hij nog wel aankunnen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef Wotte het volgende:
Maar de vraag is welke club, zou siem willen hebben ?
Nooit hoor je daar wat over, mister Ajax in wording
Dat is HET voorbeeld van een speler die geroemd wordt om zijn harde werken.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom kom je steeds met je Kuyt-vergelijking aanzetten dan?
Als je jaren bij Liverpool heb gespeeld, kan je goed voetballen. Zijn werklust is van grote klasse. Ik kan het zeer waarderen als voetballers tot het gaatje gaan. Ik kan dat in De Jong ook zeer waarderen. Ook in Poulsen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat goed kunnen voetballen valt wel mee. En ik had het over Kuyt. Die kan alleen hard werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |