SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX - HERACLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosz: 'Bij alle tegengoals werd lachwekkend verdedigd'
De Boer: 'We zijn heel blij met Jasper'
Schöne: 'Deze overwinning zegt genoeg'
Vermeer: 'Het was een doorgebroken speler dus je kunt hem geven'
Castillion: 'Ik ga weg bij Ajax' Oh.
Hier heb je wel een heel goed punt. Hoewel Siem en Eriksen beide bazen zijn is Eriksen altijd leuker om te zien dan Siem. Ik vind Eriksen en de Jong DE bepalende spelers van Ajax. Schone doet het beter dan verwachting en draagt het elftal op sommige momenten ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef ValHallen het volgende:
Het verschil tussen Eriksen en De Jong is dat elke keer als Eriksen aan de bal komt mijn voetbalhart blij is omdat Eriksen een rasvoetballer is. Geweldig om naar te kijken, al die subtiele passjes en acties. De Jong heeft dat gewoon niet in zich.
Ik vind Fischer meer een baas als ideale schoonzoon Siem.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hier heb je wel een heel goed punt. Hoewel Siem en Eriksen beide bazen zijn is Eriksen altijd leuker om te zien dan Siem. Ik vind Eriksen en de Jong DE bepalende spelers van Ajax. Schone doet het beter dan verwachting en draagt het elftal op sommige momenten ook.
dan...quote:Op woensdag 10 april 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Fischer meer een baas als ideale schoonzoon Siem.
Zonder twijfel, qua karakter is Fischer zo'n enorme held, voetballend natuurlijk ook. Maar hij draagt het elftal nog niet zo als Eriksen en de Jong dat doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Fischer meer een baas als ideale schoonzoon Siem.
Nee maar dat komt welquote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Zonder twijfel, qua karakter is Fischer zo'n enorme held, voetballend natuurlijk ook. Maar hij draagt het elftal nog niet zo als Eriksen en de Jong dat doen.
Precies. De Nederlandse beheersen, lekker belangrijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
Precies. De Nederlandse beheersen, lekker belangrijk.Ja vind ik niet zo boeiend hoor. Je weet wat ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
SIem word onderschat, maar dat roep ik al een tijdjequote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar dat komt wel. En ik denk dat Ajax zonder de Jong ook goed kan draaien hoor. Met Schöne op zijn plek ofzo. Terwijl Eriksen een veel groter gemis is.
Siem wordt overschat, en dat roep ik al een tijdjequote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
SIem word onderschat, maar dat roep ik al een tijdje
Mee eens, Siem is een held.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
SIem word onderschat, maar dat roep ik al een tijdje
Dit.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
![]()
Siem de Jong
![]()
![]()
Haters gaan haten. Hij zal misschien niet de de ideale Ajax-voetballer zijn en hij heeft zeker zijn beperkingen, maar hij heeft de afgelopen jaren zķveel waarde gehad voor Ajax. Held. Absolute held.
En dit.quote:
Als hij maar weggaat in de zomer vind ik het best. 8 miljoen moeten we er voor kunnen krijgen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
![]()
Siem de Jong
![]()
![]()
Haters gaan haten. Hij zal misschien niet de de ideale Ajax-voetballer zijn en hij heeft zeker zijn beperkingen, maar hij heeft de afgelopen jaren zķveel waarde gehad voor Ajax. Held. Absolute held.
Jij moet dan ook niks roepen. Jij moet karikaturen maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem wordt overschat, en dat roep ik al een tijdje
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij moet dan ook niks roepen. Jij moet karikaturen maken.
Doe je alleen voetballers?quote:
Dan een hele grote strik eromheen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
2 jaar contract, aanvoerder, randement, multi inzetbaar, speler van Ajax. Ik zeg minimaal 12 miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |