abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125117687

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

Liefde is leuk.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_125117768
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:05 schreef ook_gek het volgende:
Weer, muziek, tv, films, enz enz enz enz.
Heb je met de standaard onderwerpen dan wel de interesse van je date? Ik kan lang doorlullen over hoe ik het laatste deel van pirates of the carribean echt flut vond, maar volgens mij wordt een vrouw daar echt niet warm van? Tenzij ze toevallig ook een anti-pirate persoon is :9
  woensdag 10 april 2013 @ 17:11:21 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125117799
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:10 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Heb je met de standaard onderwerpen dan wel de interesse van je date? Ik kan lang doorlullen over hoe ik het laatste deel van pirates of the carribean echt flut vond, maar wordt een vrouw daar echt niet warm van, tenzij ze toevallig ook een anti-pirate persoon is :9
Je begint gewoon beetje algemeen en van zelf loopt het gesprek wel van onderwerp naar onderwerp.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125117924
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je begint gewoon beetje algemeen en van zelf loopt het gesprek wel van onderwerp naar onderwerp.
OK, ik moet vaak aan de basis herinnerd worden :') ...

Ik denk dat ik dan nog het risico loop dat ik m'n gevoelens niet goed kan duidelijk maken vanuit onderwerpen die ik zelf zou opbrengen, vooral buiten de context van een date...
pi_125118293
Ff algemeen linkje tussendoor, ik kom niet meer bij! _O-

Key & Peele spelen Hard-To-Get:

woensdag 10 april 2013 @ 18:28:30 #6
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_125120585
''Waar ben je opgegroeid'' ''Wat is je passie'' ''Wat doe jij om te relaxen'' Dit zorgt wel voor een paar uur gespreksstof.

Het is vooral belangrijk dat je oprecht interesse toont. Verder heb ik nog 1 gouden tip gekregen van iemand: Houd de eerste 15 minuten je bek dicht! Zij gaat dan vanzelf over de dingen praten die ze zelf leuk vind, stiltes zijn totaal niet erg.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_125120881
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 18:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:
''Waar ben je opgegroeid'' ''Wat is je passie'' ''Wat doe jij om te relaxen'' Dit zorgt wel voor een paar uur gespreksstof.

Het is vooral belangrijk dat je oprecht interesse toont. Verder heb ik nog 1 gouden tip gekregen van iemand: Houd de eerste 15 minuten je bek dicht! Zij gaat dan vanzelf over de dingen praten die ze zelf leuk vind, stiltes zijn totaal niet erg.
inderdaad. beter nog schrijf je op wanneer je wat moet zeggen/vragen en wanneer niet. wel onopvallend lezen dan. :7

ik dacht dat pua geen tactiek oid was, geen regeltjes etc, wat was het ook weer? niet nadenken. :{

gelukkig breng je het een stuk minder debiel dan je partner in crime. dat scheelt in mijn irritatiefactor. :7
  woensdag 10 april 2013 @ 19:08:06 #8
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_125121915
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 18:37 schreef dawg het volgende:

[..]

inderdaad. beter nog schrijf je op wanneer je wat moet zeggen/vragen en wanneer niet. wel onopvallend lezen dan. :7

ik dacht dat pua geen tactiek oid was, geen regeltjes etc, wat was het ook weer? niet nadenken. :{

gelukkig breng je het een stuk minder debiel dan je partner in crime. dat scheelt in mijn irritatiefactor. :7
Het hele ''PUA'' imago wordt door heel veel verkeerd begrepen. Die routines/pickuplines zijn vooral van ongeveer 6 jaar geleden, mysterymethod stijl. Tegenwoordig wil bijna iedereen gewoon natural worden.

Het is niet zo dat als je bovenstaande doet je haar opeens in bed hebt, maar het zijn gewoon leuke gespreksonderwerpen voor als je iemand echt wilt leren kennen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_125122082
Mochten er dames zijn die een gespierde boy zoeken, contact Panzermaus _O_
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie niet helemaal klaar met al die fake autistenmeets? Gaat nooit door en de helft is daadwerkelijk sociaal beperkt. Daar wil je toch niet mee hangen.

Als iemand mij wil komen checken laat je het maar weten, ik ben overal. Als je vrouwelijk, intrigerend en lekker bent kun je ervan uitgaan dat er geneukt gaat worden. Not even kidding. :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125122134
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 18:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die dingen nog nooit gevraagd heb bij een eerste ontmoeting (tijdens uitgaan). Heb ik dan ook helemaal geen interesse in op dat momen, mocht het wat zijn dan volgen die vragen later wel :')
pi_125122801
Tipje van Frikandelle:

Niet naar haar mondje gaan praten. Als ze zegt dat ze lerares is en jij een hekel aan kinderen hebt dan moet je dat gewoon zeggen. Meeste maken de fout door dan te zeggen dat ze ook gek op kinderen zijn en doen dit dan de hele avond door met alle onderwerpen.

Als je zo een gesprek voert weet je zeker dat je eeuwig alleen in bed ligt.

Volgende week een nieuwe tip voor jullie kwajongens! :*

Succes!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_125122936
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het hele ''PUA'' imago wordt door heel veel verkeerd begrepen. Die routines/pickuplines zijn vooral van ongeveer 6 jaar geleden, mysterymethod stijl. Tegenwoordig wil bijna iedereen gewoon natural worden.

Het is niet zo dat als je bovenstaande doet je haar opeens in bed hebt, maar het zijn gewoon leuke gespreksonderwerpen voor als je iemand echt wilt leren kennen.
geloof ik niks van. als ik die mannetjes zie posten dat ze vrouwen in elke hoek van een club vingeren, contact met meer dan 10 vrouwen hebben, etc, dan lach ik daarom want ik geloof er geen hol van en het klinkt gewoon zielig.
die filmpjes waarin die gasten aanbeden worden idem, die filmpjes die ik heb gezien, waren de vrouwen helemaal niet op hun gemak maar eerder erg opgelaten, en daarnaast is er een camera bij, welke gedragingen van mensen altijd beinvloedt.

en dan zijn er nog reacties van vrouwen in die filmpjes, hier en in de pua reeks die het eng etc vinden, maar het lijkt wel alsof jullie (ook in die filmpjes) daar compleet blind voor zijn.

het is gewoon alles bij elkaar dat ik het een zielige bedoening vind, die in deze reeks ook helemaal niet past.
maar nogmaals, gelukkig komt jij niet zo dwingend en bezeten over als firefly3, dus van mij mag je blijven. :7
  woensdag 10 april 2013 @ 20:32:07 #13
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_125125799
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die dingen nog nooit gevraagd heb bij een eerste ontmoeting (tijdens uitgaan). Heb ik dan ook helemaal geen interesse in op dat momen, mocht het wat zijn dan volgen die vragen later wel :')
Ging ook over eerste date, niet het eerste wat je vraagt.. :P Je krijgt hier pas een leuke respons op op het moment dat ze je leuk vind.
pi_125125859
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ging ook over eerste date, niet het eerste wat je vraagt.. :P Je krijgt hier pas een leuke respons op op het moment dat ze je leuk vind.
Ohh sorry, ik volg het topic slechts met een scheel oog :')
pi_125125911
Vandaag geflirt met een jong meisje :')

Weet niet wat ze in mij zag maar ik heb der nummer bellen doe ik niet.
  woensdag 10 april 2013 @ 20:57:00 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125127167
Je hebt der nummer.. doe er wat mee!
  woensdag 10 april 2013 @ 20:58:29 #17
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_125127271
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:35 schreef dawg het volgende:

[..]

geloof ik niks van. als ik die mannetjes zie posten dat ze vrouwen in elke hoek van een club vingeren, contact met meer dan 10 vrouwen hebben, etc, dan lach ik daarom want ik geloof er geen hol van en het klinkt gewoon zielig.
die filmpjes waarin die gasten aanbeden worden idem, die filmpjes die ik heb gezien, waren de vrouwen helemaal niet op hun gemak maar eerder erg opgelaten, en daarnaast is er een camera bij, welke gedragingen van mensen altijd beinvloedt.

en dan zijn er nog reacties van vrouwen in die filmpjes, hier en in de pua reeks die het eng etc vinden, maar het lijkt wel alsof jullie (ook in die filmpjes) daar compleet blind voor zijn.

het is gewoon alles bij elkaar dat ik het een zielige bedoening vind, die in deze reeks ook helemaal niet past.
maar nogmaals, gelukkig komt jij niet zo dwingend en bezeten over als firefly3, dus van mij mag je blijven. :7
lol, PUA hater... Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om er op in te gaan. Laten we het er op houden dat we van mening verschillen.
  woensdag 10 april 2013 @ 21:01:06 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_125127441
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:34 schreef FAUSTI het volgende:
Vandaag geflirt met een jong meisje :')

Weet niet wat ze in mij zag maar ik heb der nummer bellen doe ik niet.
Als je met haar hebt geflirt (en eventueel haar nummer hebt gevraagd) waarom heb je dan geen interesse?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_125127793
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt der nummer.. doe er wat mee!
quote:
99s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je met haar hebt geflirt (en eventueel haar nummer hebt gevraagd) waarom heb je dan geen interesse?

En verder ik verveelde me.
  woensdag 10 april 2013 @ 21:15:36 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125128454
Waarom vermeld je t dan in t topic? :?
  woensdag 10 april 2013 @ 22:49:25 #21
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_125135378
Whehe, uit verveling flirten en dr nummer nog fixen ook..
om er vervolgens niks mee te doen :')
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_125135437
Vraag of ze wil leren squatten _O_
bewijs --> (heb ik ook gedaan en is nu mn vriendin) <-- bewijs
pi_125136087
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:49 schreef marcel-o het volgende:
Whehe, uit verveling flirten en dr nummer nog fixen ook..
om er vervolgens niks mee te doen :')
Ze gaf aan dat ze hoopte ik haar zou bellen. Wat denkt ze nou echt dat ik haar ga bellen?

:{w
  woensdag 10 april 2013 @ 23:55:09 #24
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_125139034
Ik heb het maar op gegeven. Ga niet telkens een gesprek aanknopen als hij niks onderneemt.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:42:34 #25
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_125159463
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Ze gaf aan dat ze hoopte ik haar zou bellen. Wat denkt ze nou echt dat ik haar ga bellen?

:{w
the question is: Hoe zag ze er uit. :P
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')