nee hij is boos op mij jweetquote:Op woensdag 10 april 2013 12:44 schreef Salatrel het volgende:
gaat die draaideurcrimineel van je ook mee?
Dus nu wil je hem nog meer?quote:
Dan is het vast zo'n politiek-veilige middle of the road vanilla cabaretier. Zegtie wel allemaal scheldwoorden maar toch is dat geaccepteerd.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik weet neit eenszal wel kk saai zijn, maar mijn ouders gaan mee dus moet ik nog normaal doen ook
![]()
![]()
Of "zo een leuke vrouwelijke cabaretier"quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan is het vast zo'n politiek-veilige middle of the road vanilla cabaretier. Zegtie wel allemaal scheldwoorden maar toch is dat geaccepteerd.
quote:
Zo één die over d'r kut gaat praten.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of "zo een leuke vrouwelijke cabaratier"lekker naar sanne de vries
Iel ja, mutsendialoogquote:Op woensdag 10 april 2013 12:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo één die over d'r kut gaat praten.
Nee, mijn pa houdt van super lompe humor dus hij zal het wel hebben uitgezocht.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan is het vast zo'n politiek-veilige middle of the road vanilla cabaretier. Zegtie wel allemaal scheldwoorden maar toch is dat geaccepteerd.
Hmm. Wellichtquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo één die over d'r kut gaat praten.
Jij detox?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, mijn pa houdt van super lompe humor dus hij zal het wel hebben uitgezocht.
[..]
Hmm. Wellicht. Maar zie hem voorlopig toch nog niet, dus mijn detox gaat gewoon door. (nee hij zit niet vast hauhauhau)
Mensen die niet stoned zijn bij hun oudersquote:Op woensdag 10 april 2013 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oh boy
Maar is raar man, stoned zijn bij je oudersen awkward.
SNAP Em nietquote:
Als ze een grote neus had gehad (quote:
Nee, maar hij gaat alweer allemaal naar festivalletjes en feestjes en weet ik veel. Dus zie hem neitquote:
Ben toch al een week clean na mijn kotsje actiequote:Op woensdag 10 april 2013 12:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die niet stoned zijn bij hun ouders.
Ja meiske, gooi jij het nog maar eens een keer op mijn respectabele leeftijd.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ouderdomskwalen beginnen merkbaar te worden bij je, Gari.
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:52 schreef Allure_ het volgende:
Ben toch al een week clean na mijn kotsje actie
wel weer gecompenseerd met extra wodka though
Die hadden we op de basischoolquote:
ja skeer is daquote:Op woensdag 10 april 2013 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik doe nu ook weer ff pauze inlassen, ik ben na 1 uur al amper stoned meer man, overstappen op crystal meth ofzoiets/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |