hmm, dan ga ik ook eens lezen.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:51 schreef Pharkus het volgende:
Mooie invasie hier, heb mijn ochtendkoffie met plezier opgedronken bij het nalezen.
KLB / [KLB PANZER SC] Vunzige verhalen van ome Brutus. daar ergens halverwegequote:Op woensdag 10 april 2013 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan ga ik ook eens lezen.
waar moet ik beginnen?
Werken? Je zit hele dagen hier manquote:Op woensdag 10 april 2013 07:57 schreef gianni61 het volgende:
hmm, dat wordt wel erg veel lezen, ik wilde ook nog werken vandaag
zie het al ongeveer.
valt de laatste tijd ook wel meequote:
Ik werk ook wel eens tussen het postenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt de laatste tijd ook wel mee
en ja, ik post tussen het werken door ook wel, maar 4 topics nalezen leidt te veel af
quote:
Ja, je kan wel 'hmm'en maar het is wel zo... dat gaat niet werken. Gaat alles door elkaar. Helemaal als men snel typt.quote:
Ik wil niet stoken maar zou mijn haar wassen.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken maar ik zou zijn adamsappel uit zijn nek scheuren en in zijn romp pissen.
ik wil niet stoken, maar ik zou het zelfs af scherenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken maar zou mijn haar wassen.
Tactisch gezien niet handig, door die dode bos, in balen gegroeid paardehaar op zijn kop leidt hij de aandacht af van zijn dweilfacequote:Op woensdag 10 april 2013 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil niet stoken, maar ik zou het zelfs af scheren
hmm, dan moet ik dat misschien ook eens proberenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tactisch gezien niet handig, door die dode bos, in balen gegroeid paardehaar op zijn kop leidt hij de aandacht af van zijn dweilface
Haar is altijd dood.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tactisch gezien niet handig, door die dode bos, in balen gegroeid paardehaar op zijn kop leidt hij de aandacht af van zijn dweilface
Het is dat dat nog niet digitaal kan anders had ik 'm wel even bij zijn lurven gegrepen ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken maar ik zou zijn adamsappel uit zijn nek scheuren en in zijn romp pissen.
Ach, ik vond dat deel dat ik gevolgd had wel grappig. Beetje branie. De daaropvolgende delen vind ik het niveau bedenkelijk en dan druk ik me nog zachtjes uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je kan wel 'hmm'en maar het is wel zo... dat gaat niet werken. Gaat alles door elkaar. Helemaal als men snel typt.
waar zitten je lurven eigenlijk?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is dat dat nog niet digitaal kan anders had ik 'm wel even bij zijn lurven gegrepen ja.
[..]
Ach, ik vond dat deel dat ik gevolgd had wel grappig. Beetje branie. De daaropvolgende delen vind ik het niveau bedenkelijk en dan druk ik me nog zachtjes uit.
Nergens, het is gewoon spreekwoordelijk. Geloof dat het kleding betekent.quote:
Wist ik nietquote:
niveau hier is altijd bedenkelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 09:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is dat dat nog niet digitaal kan anders had ik 'm wel even bij zijn lurven gegrepen ja.
[..]
Ach, ik vond dat deel dat ik gevolgd had wel grappig. Beetje branie. De daaropvolgende delen vind ik het niveau bedenkelijk en dan druk ik me nog zachtjes uit.
Het groeit vanuit het haarzakje, alles wat eruit komt is al dood.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist ik niet
Zo noemen ze ook wel een verlept kapselsnapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |