Nouja, als je in een monogame relatie zit heb je een keuze op dat moment. Je mag alles doen wat je wilt, gewoon eerst uitmaken/bespreken dan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een ens is ook maar een slaaf van zijn emoties. Het is de maatschappij die ons in een keurslijf drukt om vooral maar geen gehoor te geven aan die emoties.
Kom op zeg, je ziet een lekker wijf dat interesse in je toont. ga je mij niet vertellen dat dat niets met je doet, omdat je het wel weg kunt redeneren...
Die kan dus ook van m'n lijstjequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:22 schreef Memento-Mori het volgende: [..] als mijn vent naar anderen kijkt, ruk ik zn kop eraf
![]()
Ik heb geen libido, sorry...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op wat meer van jou, wink wink, nudge nudge
hoelang is ie al dood dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:22 schreef Memento-Mori het volgende: [..] als mijn vent naar anderen kijkt, ruk ik zn kop eraf
![]()
Zo hebben we beiden extremen wel gehad, met Tegan aan het ene uiteinde en M-M aan het andere uiteinde.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
als mijn vent naar anderen kijkt, ruk ik zn kop eraf
Welk uiteinde is dat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo hebben we beiden extremen wel gehad, met Tegan aan het ene uiteinde en M-M aan het andere uiteinde.
Echt? Is hij nog onwetend?quote:
quote:
quote:
That's my story and I'm sticking to it!quote:
De meningen zijn verdeeldquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Dus de conclusie is dat ze een slet is?
Wij zijn kort door de bocht ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Dus de conclusie is dat ze een slet is?
Dat is het punt toch niet? Het gaat om die tease.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, als je in een monogame relatie zit heb je een keuze op dat moment. Je mag alles doen wat je wilt, gewoon eerst uitmaken/bespreken dan.
of zo naïef zijn door te denken dat jouw vent niet naar andere vrouwen kijkt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, een man die naar andere vrouwen kijkt of een man die zegt dat hij dat niet doet (en dus glashard staat te liegen).
Ik kan het aanraden. Lekker rustigquote:
Misschien is de onderkant nog bruikbaar zonder hoofd? Ik weet niet hoe ver dat rigor mortis precies gaat?quote:
Een slet misschien niet, maar wel een tease. Maar of dat nou zo positief is...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Dus de conclusie is dat ze een slet is?Nee dat kan niet, daar is ze te leuk voor ..
![]()
![]()
We weten niet eens of dat het geval is. Maar als die kerel duidelijk had gemaakt dat hij bezet was en er niet van gediend was dan was dat ook meteen opgehouden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is het punt toch niet? Het gaat om die tease.
Ik vind het compleet respectloos als je willens en wetens iemand in een relatie zo gaat uitdagen.
Dan heb je nog steeds een ander die geen enkele moeite doet om dat waanbeeld te ontzenuwen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef dawg het volgende:
of zo naïef zijn door te denken dat jouw vent niet naar andere vrouwen kijkt.
Kapotmaken is kopen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij mag m wel aanraken, zolang je m maar heel laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |