Tsja, het is heel moeilijk te beschrijven. Het heeft wel iets weg van depersonalisatie, maar het is het net niet. Alsof je gewoon net wakker bent geworden, en dat alles redelijk automatisch gaat, en je nog niet veel kan nadenken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:54 schreef BorusBulldog het volgende:
Te weinig informatie in dit topic om antwoord te geven.
Uit eigen ervaring of zelfdiagnose via Google?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:56 schreef quintessential1994 het volgende:
[..]
Tsja, het is heel moeilijk te beschrijven. Het heeft wel iets weg van depersonalisatie, maar het is het net niet. Alsof je gewoon net wakker bent geworden, en dat alles redelijk automatisch gaat, en je nog niet veel kan nadenken.
Ik ben zelf 18 jaar oud en heb een mbo diploma op zak sinds een maand of 4.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef Ticootje het volgende:
Hoe voel je je verder? Ben je misschien wat ziek of zit je in een drukke periode? Hoe slaap je?
Je slaapt teveel en je moet gaan werken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:58 schreef quintessential1994 het volgende:
[..]
Ik ben zelf 18 jaar oud en heb een mbo diploma op zak sinds een maand of 4.
Ik werk niet en slaap meestal rond 2 uur snachts en word wakker rond 13:00.
zelfdiagnose via Googlequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:57 schreef Deshain het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring of zelfdiagnose via Google?
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:57 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik heb dit vaak als ik weer eens teveel hooi op mijn vork heb genomen.
Nooit aan zelfdiagnose gaan doen want dan ge je symptonen vinden die je helemaal niet eens hebt.quote:
Zelfdiagnoses zijn uiterst gevaarlijk omdat je er nogal paranoide en hypochondrisch van kan worden. Dus trek jezelf niet teveel aan van hoe je je nu voelt, doe rustig aan, en ga veel gezellige dingen doen.quote:
Ik heb het niet als ik achter de computer zit of een boek lees:(quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:57 schreef BorusBulldog het volgende:
Maar je hebt het over menselijke interactie, heb je ook moeite met andere zaken? Radio, tv, computer, je werk?
Heb je dit altijd of is dit sporadisch? Slaap je slecht? Voel je je moe?
Dat is geen normaal ritme. Sta eens wat vroeger op en zoek wat uitdaging waardoor je scherp moet blijven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:58 schreef quintessential1994 het volgende:
[..]
Ik ben zelf 18 jaar oud en heb een mbo diploma op zak sinds een maand of 4.
Ik werk niet en slaap meestal rond 2 uur snachts en word wakker rond 13:00.
Het is voor mij elke dag feest maar het is wat ik omschrijf dat het mij de laatste tijden irriteert.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:02 schreef ludicrous_monk het volgende:
[..]
Zelfdiagnoses zijn uiterst gevaarlijk omdat je er nogal paranoide en hypochondrisch van kan worden. Dus trek jezelf niet teveel aan van hoe je je nu voelt, doe rustig aan, en ga veel gezellige dingen doen.
Interesseren mensen je wel? Ik heb soms moeite met luisteren naar mensen maar dat komt omdat 90% van de dingen die ze aan me kwijt willen me echt niet boeien en ik eigenlijk met iets anders bezig ben en sowieso als ik niet ergens mee bezig ben ben ik ergens over aan het nadenken dus dan heb je hetzelfde effectquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:04 schreef quintessential1994 het volgende:
[..]
Ik heb het niet als ik achter de computer zit of een boek lees:(
Mensen interesseren me zeker ik kan niet zonder en ik kan bijna nooit binnen blijven heb altijd wel contact met mensen nodig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:07 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Interesseren mensen je wel? Ik heb soms moeite met luisteren naar mensen maar dat komt omdat 90% van de dingen die ze aan me kwijt willen me echt niet boeien en ik eigenlijk met iets anders bezig ben en sowieso als ik niet ergens mee bezig ben ben ik ergens over aan het nadenken dus dan heb je hetzelfde effect
Maar als je je er zorgen om maakt kan je altijd even bij je huisarts langs gaan.
Oke, ik vind je gedrag niet raar ofzo, zou wel even wat aan je slaap patroon doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:11 schreef quintessential1994 het volgende:
[..]
Mensen interesseren me zeker ik kan niet zonder en ik kan bijna nooit binnen blijven heb altijd wel contact met mensen nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |